60. rész

.:: Liam szemszöge ::.

Mikor  a kávézóhoz értem megláttam Jazz-t, oda rohantam, de késő volt egy nő gyorsabb volt nálam és mellkason találta a golyóval, remélem életben marad, mert nem tudom megmagyarázni Zoe-nak mi történt itt. Elővettem a pisztolyom és én is lőttem eltaláltam azt, aki őt lőtte meg, viszont az én vállam is egy lövés érte, nem gondoltam volna, hogy pont ő fog meglőni, pont ő... hát igen, tartsd közel a barátaid, de közelebb az ellenséged. Köszi Iza. A két lány elmenekült és rá kellet jönnöm, hogy igaza volt Zoe húgának és tényleg Iza és a barátnője Emma a gyilkos, minden jel arra utal. Még kettő ember megsérült, viszont ők nem golyó által. Remélem Jazz életben marad, mert se Zoe-nak sem Zayn-nek nem tudom megmagyarázni, mi történt pontosan. Igaza volt ennek a lánynak, tényleg képes lenne bármit megtenni a nővérért. Gyorsan kezdtem tárcsázni a kapitányságot, hogy bejelentsem a dolgot, mikor egy pasi megszólalt.
- Meghalt! - nézet, Jazz-ra.
- Emberek, hívjanak mentőt!- utasítottam mindenkit - Nyugodjanak meg, ez a lány, már sok mindenen keresztül ment és nem fog meghalni az lehetetlen. - mondtam, de ebben én magam sem voltam biztos, egy férfi odarohant hozzám és kezelésbe vette a vállam, amelyiket eltalálta a "barátnőm" - Köszönöm.
- Nincs mit. - mondtam, hogy 3 sérült és egy halott, de Jazz nem halhat meg.
- Megjött mentő. - Jazz-t rögtön elvitték, előtte egy orvos vigyázott rá, hogy életbe tartsa. Nem ment a mentővel senki, de Jazz kezében egy levél volt, amit a vér itatott át. Rá volt írva, hogy "Zayn-nak"- semmi több. 
- Valaki adna egy kést? - kérdeztem meg - a pincér rögtön adott, egyet én felnyitottam hátha lesz benne nyom.
"Sajnálok mindent. Remélem egyszer megértjük egymást, ha nem, akkor kívánom, hogy minden álmod valóra váljon. Nekem nem sikerült.
Jazz"
Ennyit tartalmazott a levél. Szegény, de most én nem tudom, pedig én általában mindent tudok, hogy mi az az álom? Mindegy. Megjött Zoe és Louis.
- Szia, mi történt? - kérdezte Zoe, miközben nézet rám és a levélre.
- Baleset.
- Igen azt látom. De ki volt? - kérdezte, összeszorult a torkom.
- Louis. - kértem segítséget a barátomtól.
- Figyelj Zoe, ülj le!
- Nem! Mi történt? - taglalta a mondatot.
- Jazz-t eltalálta a golyó és lehet, hogy meghalt. - mondtam ki Zoe, könnyei kicsordultak és összeszorított fogakkal csak ennyit mondott.

.:: Jazz szemszöge ::.

Mikor kinyitottam a szemem, egy ágyon vagy valami olyasmin ébredtem és a mellkasom iszonyatosan fájt, közben zötykölődtem Egy idegesítő pittyegő hangot hallottam, és fájt a fejem is. A körülöttem lévők mind kapkodtak.
- Mi történt? - ennyit kérdeztem, majd  hirtelen a pittyegő hang felgyorsult és az én szemem le csukódott. Minden elsötétült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése