59. rész

.:: Zoe Szemszöge ::.

- Zoe kelj fel, mert elkésel. - öntött le vízzel Iza.
- Alszok.
- De szóltak, hogy keltselek fel, mert ki kell hallgatnod valami Goot-ot és csak veled hajlandó beszélni.
- Majd társalgunk később. - feküdtem vissza a vizes párnára.
- Van reggeli, palacsinta. - ment ki.
Mint a villám szaladtam le és foglaltam helyet az asztalnál. Alex már a palacsintát ette.
Iza elém tett egy adagot, majd vissza fordult és sütötte a többit.
Degeszre ettem magam palacsintával, majd Alex-el teljesen egyszerre terültünk el a kanapén.
- Szinte kísérteti, hogy egyszerre mozogtok. - rázta ki a hideg Iza-t.
- Nem is. - vágtuk rá Alex-el azonnal.
- Inkább hagylak titeket, de Zoe még ma érj be a kapitányságra.
- Jó. - legyintettem.
Iza elment a munka helyére, én meg egyedül maradtam.
Nagy erő vettem magamon és felmentem a szobámba.
Felvette, az első ruhát ami a kezembe kerül és úgy mentem el, bár nem kihallgatásra való, de én nem fogok kosztümökben rohangálni.
- Mehetek én is. - követett Alex végig az egész házon.
- Engem nem zavarsz, de lehet, hogy Liam nem fog örülni.
- Majd csendben leszek.
- Én azt soha nem élem meg. - sóhajtottam fel.
Végül is ott könyörgött nekem, így beszállt ő is a kocsiba.
Az út csendben telt. Csak a rádió szólt.
Amikor meg érkeztem az őrsre megismertetésem Alex-el, hogy megnémul. Ahogy beléptem minden szem rám szegeződött. Ott volt Alex Goot. Röviden csak Goot. Szinte csorgatta a nyálát. Louis meg szinte megölte a tekintetével. Még szerencse, hogy nem volt nála fegyver, mert lehet hogy lelövi.
- Helló. - köszönt a legifjabbik Goot.
- Szia. - kerültem ki.
Bementem pihenőbe. Louis jött utánam. Alex-et meg kint hagytam, mert ő ment Harry-hez aki valami kekszet eszik. Szerencsétlen.
- Liam? - kérdeztem.
~differents worlds ♥ | via Facebook
- Itt van valahol. - nézett körbe - Ott megy el egy szőke lány társaságába. - bökött az ajtó felé.
Nem nagyon érdekelt, így oda sem fordultam. Adtam Louis-nak egy csókot, majd teljes figyelmemet a kávéfőzőnek szenteltem.
Louis megcsinálta a kávét, majd leült a kanapéra. Én a hátam az ő mellkasának döntöttem és úgy élveztem a koffein felpezsdítő ízvilágát.
- Mit kell ma csinálnunk? - kérdeztem a párnámtól.
- Ki kell hallgatod az a kölyköt, reméljük, hogy tud valami hasznosat is. Lehet, hogy meglesz akkor a gyilkos, és nem kell a húgodat lecsukni.
- Ő maga kérte, hogy verjem bilincse és hozzam be a zárkába.
- Miért akarna bezárva lenni?
- Én már egy éve nem értem, ami a szőke fejében zajlik.
Megittam a kávémat, fel akartam állni, de Louis lefogta a derekam.
- Nincs itt Liam, hogy sürgessen. A kölyök meg tuti nem megy el. - csókolta meg a nyakam.
- Minél hamarabb megoldjuk az ügyet annál hamarabb pihenhetünk. - álltam fel.
Megigazítottam a szoknyámat, a fejem a kalapot, adtam Louis-nak egy búcsú puszit és irány a kínvallatás.
Niall és Harry Alex-el együtt bementek a tükör mögé, én meg Goot kölyökkel a másik oldalra. Leültem a székre és vártam. Kölyök folyamatosan tördelte az ujjait, nem nézett a szemebe.
- Mit tudsz a gyilkosról? - kérdeztem.
- Semmit. - nézett a plafonra.
- Szarul hazudsz ugye tudod?
- Nem én öltem meg őket. Miért ölném meg a saját rokonaimat? - fordult velem szembe.
- Én például simán kitudnám nyírni az apámat. Minden szemrebbenés nélkül, te is képes lennél. Elnyomásban élsz. Nem hagyja, hogy azt csináld amit szeretnél. Azt akarta, hogy te vidd tovább az üzletet és hagyd fel az álmaid. Te is tagja légy a drog hálózatnak. Eleged lett a folytonos parancsolgatásából. Mint minden rokonod ő is megmondta, hogy mit tegyél. Ezért megölted őt, pont úgy mint a többit. 
- Nem nem így volt. - rázta a fejét.
- Akkor, hogy? 
- Nem én öltem meg.
- Nincs alibid arra az időre.
- De, én nővéremmel voltam.
- Ő is a cinkos társad? Lehet, hogy ketten irtottátok ki a családot?
- Nem irtottam ki senkit.
- Akkor miért halt meg az egész család, és csak te meg a nővéred vagytok életben?
- Nem csak mi. A húgom is él. 
- Ki a húgod?
- Nem ismerem.
- Ne hazudj tudom mikor mondasz igazat és mikor nem.
- Pedig most az igazat mondom.
- Hogy hívják a húgod? - keltem fel az asztaltól.
- Nem mondom meg.
- Vagy mondasz egy nevet, vagy mész a börtönbe a nyomozás akadályoztatása miatt. - csaptam az asztalra, ezzel mutattam, hogy mennyire elegem van a hülye játékaiból.
- Iza Camelot. - dőlt hátra a széken.
- Mit tudsz róla? 
- Nem akar a család tagja lenni. Ezért választott másik nevet és teljesen új életet él valahol erre felé. Több mint két éve nem láttam, csak apa mondta, hogy megváltoztatta a nevét és valamit.
- Még mit tudsz róla.
- Valami Emma nevű barátnője van. Állítólag ő Pettershon. Meg van egy pasija, aki rendőr.
- Köszönöm. - mentem ki a szobából.
Oda mentem a táblához és fel írtam a két új gyanúsított.
- Szerinted ki ölhette meg őket? - kérdezte Niall.
- Nem tudom, ez a baj. - sóhajtottam fel.
Liam vissza ért és elmondtuk, hogy mire jutottunk. Amikor mondtuk neki, hogy ki az egyik gyilkos jelet nem nagyon lepődött meg. Mintha tudna valamit.
- Liam beszélhetnénk egy percre? - kérdeztem tőle.
- Persze. - indult meg az irodája felé.
Leültem vele szembe, és ott minden játszódott le a fejembe. Gondolom valahonnan már megtudta, csak nem akarta nekünk elmondani. Szereti Izát, nem akarta bajba keverni.
- Miért nem lepődtél meg azon, hogy Iza gyanúsított?
- Oda voltam kihallgatni egy nőt, aki megkért, hogy ne fedjem fel a személy azonosságát. Ő is pont őket mondta jelöltöknek. Ennyit szerettél volna.
- Igen, meg remélem nem baj, hogy behoztam Alex-et. Meg a másik Alex-et kihallgattam.
- Elvesztettem a fonalat, de biztos. - szomorodott el.
- Mióta is ismered Iza-t? - kérdeztem.
- Több mint egy éve. Nem nézz ki gyilkosnak. De soha nem a borítója alapján ítéljük meg a könyvet.
- Ez igaz. Fel a fejjel. - veregettem meg a vállát majd kijöttem.
Goot kölyök haza ment rendőri kísérettel. Megint engem akart testőrnek, csak hát Louis nem épp kedves szavakkal illette. 
Csiga lassúsággal telt az idő. Liam egyszer csak eltűnt. Mi még minid a papírmunkával szenvedtünk.
Szerintem be is aludtam az irkálás közben, mert arra riadok fel, hogy csörög a telefon. Louis felvette. Az arcáról nem lehet semmit leolvasni.
- Lövöldözés volt a közeli kávézóban. Egy halot és három sérült. Liam az egyik akit eltalált a golyó. - közölte a híreket Louis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése