76.rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Egy hete vagyok  Floridába, megismerkedtem Sarlote unokájával, aki nagyon aranyos lány.
Igazi kis barátnőm lett. Sarlote szerint is remekül kijövök az unokájával. Énekelek az egyik bárjában esténként, napközbe pedig felhasználtam a diplomámat és marketinggel foglalkozok. Az egyik iskolába fel vesznek segéd tanárnak. Remek. Itt mindent újra kezdhetek. Nem tudom  mi van Zoe-val és Bleakel és persze Zayn-nel, de biztossan élik az életüket. Közben kisebb bemutatókon is részt kell vennem.. milyen ez az üzleti élet.  Ma viszont piheni fogok a strandon. Viszont még az iskolába is be kell mennem és egy órát kell tartanom hát nem nagyon vagyok elragadtatva az ötlettől, mert alig fiatalabbak nálam a diákok.
- Jó reggelt kicsikém! - jött be Sarlote, tudni kell, hogy nála lakom.
- Jó reggelt! Hogy aludt?
- Köszönöm remekül. Van terved a mai napra lányom?
- Igen, szeretném megnézni végre a Floridai strandot és be kell mennem az iskolába is.
- Értem, hát akkor siess elkészülni, mert van két órád.
- Jaj tényleg nagyon szépen köszönöm. Már készülök is. - válaszoltam és bele merültem a ruhákba.
- Akkor én megyek is, ha nem gond, oktatom a diákokat. - mosolyogtam.
- Rendben van, de vigyázz magadra, nem szeretném, ha azok a diákok nem lennének valami kedvesek veled.
- Köszönöm Sarlote. - válaszoltam és kimentem az ajtón, a suliba rögtön szétnéztem, a majdnem velem egyidős fiatalok meg bámultak. Az egyik oda is lépet.
- Heló, figyel itt nem divat a stréber külső, tudod lehet, hogy tanár kedvenc leszel, de itt max csak megdöngetnének mások. - jött hozzám az egyik fiú.
- Kösz a figyelmeztetést. - válaszoltam, hogy le ne leplezzem magam. Egy hármas lány brigád jött hozzám.
- Te tudtad, hogy nagyon hasonlítasz az egyik színész nőre, de ő sokkal jobban öltözik nálad. - szólalt meg a középső lány, csak mosolyogni tudtam, de erőt vettem magamon.
- Tudod nagyon köszönöm ezt a megállapítást, és igen a színésznő jobban öltözik nálam. És nem annyira kihívoan, mint ti. - utaltam a miniszoknyára és a 10 cm-s magassarkúra, de nem baj elsétáltam és már megint megállított valaki.
- Óh ne haragudj, látom te új vagy. Gondoltam szólok, hogy itt nem nézik jó szemmel azokat a tanulókat, akik ilyen alakokkal szóba elegynek, mint te. Tudod én tényleg tudom, mi itt az erkölcsi norma és okosnak látszol és talán jól is tanulsz csak szeretnélek figyelmeztetni, ha a tudós klubhoz csatlakoznál, ne csinálj ilyeneket. - fejezte be a mondókáját.
- Köszönöm a figyelmeztetést, majd igyekszem jobban figyelni.
- Remek. Egyébként Roberto Molshon vagyok.
- Heló Roberto én Jazmine vagyok.
- Örvendek, de nekem most mennem kell, tudod új tanár jön.
- Menj csak. - rá kellet jönnöm, hogy ez így vicces lesz. Az igazgatóhoz mentem, majd mind ketten besétáltunk az osztályba, ismerősökkel találtam szembe magam, kik már egy feladaton dolgoztak.
- Jó napot osztály! Álljanak fel és üdvözöljék a fiatal kora ellenére roppant tehetséges tanárnőjüket. Jazmine, kérem tartsa meg az órát. Viszlát! - lépett is rögtön ki.
- Bannyek maga? Maga az új tanár... ijjj de szívás. - szólalt meg az a fiú akivel először össze ismerkedtem.
- Igen én vagyok. Köszönöm mindenkitől segítséget.
- Magát, hogy megdöngetném. - szólalt meg egy ismeretlen hang a hátsó sorokból.
- Felállnál.
- Ki? - nézet rám az osztály valamennyi része.
- Az illető tudja, mert nevet. Most állj fel.
- Rendben. - jött ki hozzám és kihívó mosolyra húzta az ajkait.
- Még is mit képzelsz?
- Ha azt elmondanám. - nyalta meg a száját.
- Remek, akkor azt is eltudod mondani, hogy még is mit képzelsz magadról igaz? Ti folytassátok, mert az óra végén beszedem. - néztem a terembe lévőkre.
- Tudja kedves tanárnő én jobb szeretem a biológiát, mint a marketinget.
- Remek, mert ez esetben kérlek mesélj a többieknek a péniszről, persze csak szak szavakkal, a betegségek is érdekelnének. - mondtam ki szemrebbenés nélkül. A srác nagyon meglepődött. A többiek nevetni kezdtek.
- Na de.
- Semmi de, kezdheted. - fordultam meg és leültem az asztalomhoz.
- Kérem én elnézést kérek én csak.
- Te csak? Te csak, illetlen voltál és faragatlan és persze ostoba? Jó mondjuk úgy, hogy elnézem maradt még 8 perced, hogy befejezd a feladatot, amit óra elején kaptál. Sok sikert. - küldtem vissza a helyére, mindenki nevetett. - Nektek is annyi maradt, de aki nem fejezi be, már is várom a munkáját. - mondtam és Roberto barátunk jelentkezett.
- Tessék. - szólítottam fel, ő kihozta a munkáját és szóba elegyet velem.
- Ne haragudjon a folyosón történtekért, kedves tanárnő. Tudja én nem gondoltam volna, hogy olyan fiatalon, mint ön ilyen megtisztelő és ilyen fontos szerepet tölthet be valaki a társadalom életében, mint ön.
- Köszönöm, ne hízelegj. Nem rég voltam én is az iskola padban és hidd el átlátok közületek mindenkin, még rajtad is. Itt a füzeted. - adtam a kezébe.
- De ez csak B+-os lett.
- Igen. - válaszoltam ő leült a helyére - Ti hogy haladtok? - néztem körül, volt aki a másikét "ellenőrizte" - Kérlek fel állnál és elmondanád, milyen hibákat találtál  a barátod írásában, tudod, hogy nekem ne kelljen átnézni. - léptem oda a segéd tanárhoz.
- Én csak.
- Ti nagyon szeretitek az "én csak." kifejezést látom, ülj le és kérem a füzeted.
- Most F-t ad?
- Lehet. - mondtam közben megszólalt a csengő - Akkor kérem mindenki füzetét, aki nem adja be most, elégtelent kap. Kedves hódolóm, magától is most!
- Tessék. - adta kezembe. Majd kimentek a teremből. A legtöbb órám így telt, szerencsére csak három volt. Haza mentem Sarlote-hoz és átöltöztem ő nem volt otthon, de én a hasamat akartam süttetni  a napon. Nem értem Floridába miért ilyen rövid a nyári szünet, még csak Július 24.-e van, de már iskola. Szegények.
A rövidke tenger parti pihenés után, haza mentem. Hosszú volt a mai nap, és még sokat kell túl élnem, nem beszélve arról, hogy holnap énekelnem kell Sarlote báljában.

1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ nagyon jók lettek a részek remélem hamar hozzátok az újat és sajnálom, hogy nem írtam az előző részekhez csak gólya táborban voltam. Szóval kérlek siessetek a kövivel!!:DD

    VálaszTörlés