91. rész

.:: Louis szemszöge ::.

Végre az az utolsó nap amit semmit tevéssel kell töltenem. Liam ragaszkodott hozzá, hogy egy kicsit pihenjek. Én haza akartam menni, de Zoe ragaszkodott hozzá, hogy maradjak, sőt azt is felvetette, hogy költözzek ide. Addig-addig mondta, hogy bele mentem. Mostanra áthoztuk az összes cuccomat. A házat meg bérbe adtuk.
- Elmentem, majd jövök. - törte meg a csendet Zoe.
- Hova mész? - mentem utána a lépcsőn.
- Kapitányságra. - fordult vissza.
Odamentem elé és hosszasan megcsókoltam. Közben neki nyomtam a falnak. Amikor már kevés volt a levegőnk akkor engedtem el.
- Vacsorára itt leszek. - lépet ki az ajtón.
Délelőttöm és a délutánom azzal telet hogy nem törtnét semmi.
Annyira untam magam, hogy bementem a konyhába és neki álltam főzni. Nem tudok sok mindent, de a spagetti a specialitásom. Hamar kész lettem. De senki sem jött meg. Pedig ilyenkorra Iza is haza szokott jönni. Mex-el és Alex-el a kanapén vártuk, hogy végre valaki haza jöjjön. Közben én megettem őket. Már be is sötétedet, de még mindig semmi mozgás.
- Hívd fel. - mondta Alex.
Ahogy vettem elő a telefonom kinyílt az ajtó és Zoe lépkedett be rajta. Más ruha volt rajta, meg a haj is másképp állt.
- Mi történt? - kérdeztem, mire összerezzent.
- Semmi, egy kicsit tovább kellett bent maradni. - még a hangja is más volt.
- Nem ez a ruha volt rajtad. Átöltöztél?
- Igen, mert... - zavart volt, nem rá jellemző. Mi történhette vele? - elszakadt.
- Csináltam vacsit. Menj be mindjárt megyek én is. - felmentem az emeltre és felhívtam Liam-et.
- Szia Louis mit szeretnél? - köszönt.
- Hol voltatok ma?
- Ööööö. - szinte láttam magam előtt ahogy vakarja a fejét.
- Liam! - emeltem fel a hangom.
- Semmi nem volt. - kapcsolt azonnal.
- Akkor mi lett Zoe-val?
- Elkaptunk egy gyilkost, ennyi.
- Biztos?
- Igen, de megyek, mert a papír nem tölti ki magát. - tette le a telefont.
Néztem a készüléket és válaszokat vártam tőle. Minden bátorságomat össze szedtem és lementem hogy számon kérjem Zoe-t.
- Ebből elég. - mentem be a konyhába - Azonnal válaszokat akarok. Tudom, hogy titkolsz valamit. Most szépen elmondod, hogy mi az! - tettem csípőre a kezem és figyeltem a szívem hölgyét.
Valamit láttam az arcán, mintha gondolkodna. Kezd egyre furcsább lenne.
- Tudni akarod? - kérdezte, mire csak bólintottam. - Emma megszökött. Őt kerestük. Ennyi, most már ehetünk? - mondta határozottan.
- Mikor?
- Egy hónapja vagy kevesebb. De most nem lényeg.
- De hogy nem lényeg, te vagy a fő célpontja, főleg, mert velem vagy.
- Louis. - fogta meg a kezem - elkaptuk. Megoldódott minden. Azért késtem, minden megoldott. A kurva nem fog minket zavarni. Örökre a hűvösön van.
- Biztos.
- Igen. - adott egy puszit az arcomra.
Megterítettem, majd leültünk az asztalhoz. Mex és Alex kerülte Zoe-t, tőlem kunyeráltak kaját, nem tőle. Nem foglalkoztam vele, örültem hogy végleg lezárhatjuk az Emma ügyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése