73. rész


.:: Zoe szemszöge ::.

Facebook
Olyan kényelmes volt az ágy. Nem akartam felkelni, de az ajtóban álló mást gondolt. Csak valamit nem értek. Mit akarnak tőlem hajnalok hajnalán. Most kivételesen nem reggel van hanem hajnali három óra.
- Majd én nyitom. - ült fel Louis.
- Tényleg, tudsz repülni? - néztem rá.
- Nem szóltam. - feküdt vissza.
Lementem és ott Zayn-nel találtam szembe magam.
- Szia. Gondoltam beugrok.
- Tényleg Zayn szeretlek meg mondom, hogy bármikor bármi van nyugodtan gyere el, de emberi időbe. - emeltem fel a hangom.
- Most tudtam meg, hogy mi történt. Gratulálni akartam meg meglátogatni a sérültet.
- Reggel nem tudtad volna? - csuktam be utána az ajtót.
- Nem, mert azt hittem, hogy a húgod is akar veled beszélni. Főleg, hogy kiderült él. Te tudtad?
- Igen. Tegnap előtt amikor a kaszinóba voltam ott találkoztam vele, meg az új udvarlójával, vagy a barátjával nem tudom.
- Állítólag nem járnak. Csak barátok.
- Én Jazmine-ből mindent kinézek. Elhitte velem hogy meghalt. Akkor úgy kezelem.
- Nem lehetsz ilyen makacs.
- Tudok ettől sokkal makacsabb lenni. Addig örüljön, amíg nem megyek utána és ráncigálom vissza a hajánál fogva.
- Pedig az jó lenne. - sóhajtott fel, miközben Fanta fejét simogatta.
- Előbb veled kezdeném.
- Miért?
- Mikor fogtok már szakítani a mostani ágyasoddal.
- Perrie a neve.
- Bocs, akkor Perrie-vel.
- Nem tudom. - rogyott le a kanapéra.
- Nem, nem tudom, hanem nem mered. - tettem csípőre a kezem.
- Mi van, hogy ha már nem szeret.
- Akkor börtönbe lennék.
- Miért? - húzta össze a szemöldökét.
- Lecsuknák az embert, hogy ha észhez akarja téríteni a húgát. Nem éppen kedves és szép dolgokkal. Szóval nagy levegőt veszel. Visszaszáll a kocsiba és haza tolod a segged. Megmondod a nődnek, hogy vége és oda mész a tökfej húgomhoz. Aki lehet hogy jobb tőled és megmondod, hogy mit érzel iránta.
- De ott van neki Bleake.
- Majd elmegy és integethetsz neki. Én is jobban örülnék, hogy ha rajta tudnád tartani a szemed.
- Szóval azt akarod hogy figyeljek rá?
- Nem is azt, hogy öld meg.
- Beszélek Louis-sal és megyek is. - kelt fel. Felment a szobába addig én csináltam magamnak egy teát. Írtam Harry-nak egy sms-t, hogy mit csinál. Nem lepődtem meg a válaszán. " Szenvedek a papírmunkával"
Anthropologie 8/3/06 on Flickr - Photo Sharing!
Megírtam neki a válaszom és vártam a reakciót. Nem kellett sok és csöngettek. Harry egy hatalmas köteg papírral várt. Alig látszott ki alóla.
- El sem tudom mondani, hogy mennyire szeretlek most. - tette le a kupacot az asztalra.
- Szerintem el tudom.
- Jó éjt. - ment is le.
Megfogtam a hatalmas össze kötött papír kupacot, majd megindultam a szobámba.
- Örülj. Zoe téged feltétel nélkül szeret. - hallottam Zayn hangját.
- Ne légy ennyire pesszimista. Szerinted én oda mentem Zoe mondtam neki két szép szót és szeretett. Kiharcoltam. Majdnem egy éve vagyunk együtt. Nem egy vita van a hátunk mögött, de egy kis félre értés miatt nem fogom hagyni, hogy elhagyjon.
- Soha nem jöttem Jazmine-vel össze, nem fenyeget az a veszély, hogy egy vita miatt elhagy.
- Igaza van Zoe-nak. Ha nem itt sírnál hanem oda mennél és beszélnél vele, akkor minden megoldódna. Ő sem minden harmadik pasival kezdeni ki, hanem veled lenne. Szóval szépen kimész és beszélsz vele, minél előbb, mert a végén megint elmegy.
- Bocs fiúk. - rúgtam be az ajtót, majd elmentem az asztalig és ledobtam a köteget.
- Ez meg mi? - kérdezte Zayn.
- Papírmunka. Hülye voltam és bevállaltam. Zayn neked nem szíved hölgye után kellene menned?
- De. - indult meg.
Ahogy kilépet, bezártam az ajtót, majd befeküdtem a hadi sérültem mellé.
- Szóval. - nézett rám.
- Igen? - könyököltem fel.
- Mennyit hallottál? - simította ki egy kósza tincsemet.
- Tisztán hallottam amit akartam. - feküdtem vissza.
- Csak annyit, hogy tömören mit hallottál. - kulcsolta össze a kezünket.
- Miért érdekel téged? - néztem rá.
- Csak, hogy feltudjak készülni a védőbeszédre.
- Nem kell. De nem aludhatnánk. Nem akarom, hogy reggel legyen. Nincs kedvem randizni azzal a papírtömeggel.
- Egy papír kupacot kell legyőznöm, hogy ez enyém maradj. Nehéz lesz. - nevetett fel, majd felhúzott egy csókra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése