83. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

- Sajnálom Zoe. - ennyit mondott, majd megölelt. Nem akartam elengedni, mert akkor megint valami hülyeséget csinál. Beljebb invitáltam és Louis-sal találtam szembe magam.
- Mit keresel itt? - tettem csípőre a kezem.
- Csak inni jöttem le. - már ment is el a konyha felé.
- Terrorban tartod? - kérdezte Jazmine.
- Nem, csak nem szabadna erőltetnie a lábát. Néha rá férne a nevelés. - mondtam hangosan, bízva benne, hogy Loui is meghallja.
- Halottam! - kiabált ki.
- Úgy akartam. 
Megvártam míg Louis felszenvedi magát a lépcsőn.
- Mi szél hozott az angyalok városába?
- Igazából a déli. Elolvastam a leveled és sok hülyeséget csináltam tudom, de te mindig a nővérem maradsz és a legjobb barátom és szeretlek Zoe. Azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek. Lehet, hogy nem akarsz látni, mert meghaltam, de én akkor is szeretlek és sajnálom, amit tettem.
- Őszinte leszek. Azért néztelek halottnak, mert elhitetted velem. Hiába mentem el, attól még feltalálták a telefont. Nem változtattam számot. Legalább egy üzenetet írhattál volna, hogy "Hé élek, te köcsög, de attól tarts döglöttnek.". - hánytam a szemére.
- Jó ebben igazad van, de annyira rosszul esett, hogy azt hitted, hogy meghaltam.
- Mellkason lőttek. Túl élési esélyed 1:100-hoz volt.
- Tudod, hogy hülye vagyok a matekhoz. Lefordítanád angolra kérlek. - nézett értetlenül.
- Nagyon kevés esélyed volt arra, hogy túl éld. Annyi mint, mamutnak túl élni a kánikulát. - mondtam lassan és érhetően.
- Na látod. Mamut vagyok. - húzta ki magát.
- Menj fel és feküdj le, mert így sokkal fárasztóbb vagy, mamut. - veregettem meg a vállát.
Felkísértem a vendég szobába és igazam lett, ahogy bedőlt az ágyba, már egyenletesen is szuszogott. Fanta oda feküdt a lábához. Ott hagytam őket, hagyj pihenjék ki az út fáradalmait.
Lementem a nappali. Felvettem a karomba az új lakótársat és megindultam vissza szobába.
Letettem az ajtó előtt, majd ahogy kinyílt, ő már surrant is be.
- Betolakodó. - rikácsolta Alex.
- Mi történt, ki van itt? - nézett körbe Louis.
- Betolakodó. - ismételte önmagát.
- Gyere ide, féltékeny jószág. - mentem oda az ülő rúdjához és levettem onnan.
Befeküdtem az laptopozó Louis mellé, mire a laptopot arrébb rakta és rám szentelte a figyelmét.
- Sajnálom az estét, de féltelek. - mondtam neki.
- És a reggel? - húzta fel a szemöldökét.
- Az is. Az orvos azt mondta.
- Nem érdekel az orvos. - mire az új családtag felugrott az ágyra.
- Ő meg ki?
- Mex és Jazmine hozta, engesztelésképpen. - vakartam meg a füle tövét, mire oda feküdt közénk. - Tényleg sajnálok minden. De nem tudnám azt elviselni, hogy egy hét helyet hármat vagy kettőt keljen fekve töltened. Lehet, hogy most gonosznak tűnök, de ez az igazság. - hajtottam le a fejem.
Alex vissza mászott az ülő rúdjára, majd onnan figyelte az eseményeket. Nagyon jó meg lett oldva a helye. A sarokba fel van állítva egy fa rúd. Több oldal ággal, amit kötél, vagy létra köt össze. A legtetején meg van két tál, amibe a kajáját tudom tenni. A rúd alatt meg egy tálca van, így tud szemetelni, és a parketta nem lesz olyan.
Még mindig le volt hajtva a fejem és csak Mex-et figyeltem. Ahogy néztem megfordult a fejembe, hogy rendőr kutyát faragok belőle, és akkor van egy nyomos okom, hogy miért viszem minden hová magammal. Alex-ből meg rendőr papagájt csinálok.
Louis az állam alá nyúlt és felemelte a fejem, hogy bele tudjon nézni a szemembe.
- Bocsánat kérés elfogadva. - mosolygott, majd megcsókolt.
Bele mosolyogtam a csókunkba, majd beletúrtam Louis hajába, ő meg a hátam simogatta. Nagy nehezen elváltam az ajakitól, majd vissza dőltem mellé.
- Azt mondtad egy hét? - kérdezte lihegve.
- Igen.
- Onnantól azt csinálok amit akarok?
- Ha semmi nem jön közbe akkor igen. Max annyi hogy nagyon nem erőltetheted meg.
- Remélem semmi nem lesz. Egy hetet csak kibírok. - sóhajtott fel.
- Kibírunk. - javítottam, ki mire felnevetett.
Kikeltem az ágyból és leültem az új munka helyemre.
- Felcsaphatnál titkárnőnek. Csak egy szemüveg kell. - mondta Louis, mire csak megforgattam a szemem.
Bele vettem magam a papír munka örömébe. Annyira szeretem, mint a kecske a kést.

1 megjegyzés: