63. rész

.:: Zoe szemszöge::.


- Szállj be. - húztam le az ablakot.
Nem kellett neki kétszer mondani azonnal bepattant az anyós ülésre. 
- Hallgatlak. - folytattam az utam.
- Megakartam tudni, hogy jól vagy-e?
- Amint látod élek és virulok. - mosolyogtam az apámra.
- Több tiszteletet.
- Örülj, hogy be teheted a mocskos lábad a kocsimba.
- De kikeltél magadból. Mi történt az aranyos rendőr lánnyal?
- A kedvesség nem old meg semmit. - vontam meg a vállam.
- A szép fiúval mi lett. Hátra hagytad?
- Nem.
- Talán a csomagtartóban utazik?
- Nem.
- Akkor hol van, távkapcsolatban folytassátok.
- Nem.
- Tudod, hogy kezd ez idegesítő lenni. - emelte fel a hangját.
- Nem.
- Mikor fejezd be? Akarok veled értelmesen beszélni.
- Majd ha nem a magán életem a téma.
- Van bele szólásom, az apád vagyok.
- Szerinted az engem hol érdekel? Kitehetlek az autópálya közepén. Vagy kussolsz. Csak akkor szólalhatsz meg ha kérdezek valamit. - vágtam rá a kormányra.
- Ezt a hangnemet nem tűröm meg.
- Itt én parancsolok. Mit tudsz egy bizonyos Iza Camelot-ról?
- Goot család titkos gyereke.
- Mi a teljes neve a Pettershon család titkos gyerekének?
- Emma Watson. Minek kellenek ezek a nevek?
- Hogy tudjam kit üldözök.
- Minek üldözöd a húgod?
- Mert megölte Jazmine-t. - mondta ki semleges hangon.
- MI VAN? - akadt ki teljesen.
- Nem vagy süket jól halottad. Tudod hol vannak most?
- Igen Los Angelesbe.
- Ott már tuti nincsenek, ma meglőttek egy rendőr. El kellett tűnniük onnan, vagy dutyiba végzik.
- Akkor meg szerintem Floridában lehetnek.
- Akkor irány Florida.
- Tudsz te ilyen állapotban vezetni? - ráncolta a homlokát.
- Amint látod igen. Amúgy meg nem tudom, hogy miért ne tudnák vezetni.
- Talán, mert megölték a "húgod" - rajzolt idéző jelet a kezével.
welcome to florida | via Tumblr- Pont ez hajt.
Innentől nem szólalt meg. Én az útra koncentráltam, ő meg bealudt, vagy csak csukot szemmel gondolkodott.
Késő délutánra meg is érkeztünk. Közben csak egyszer álltunk meg pihenni.
- És innen hogyan tovább?
- Én szállodába, hogy te mit csinálsz, az nem rám tartozik. - vontam meg a vállam és megálltam egy öt csillagos szálloda mellett.
- Mennyit keres egy rendőr? - nézett fel.
- Kevesebbet, mint egy hivatásos pókerező. - vettem ki a csomagom. Fantának a nyakörvére fel akasztottam egy pórázt, ami nem tudom, hogy került a kocsiba. Alex a hátára szállt és úgy mentünk be.
♔ ʝ ʋ ℓ ι α ⋆ | via TumblrLefoglaltam a szobámat,  Fanta kényelembe helyezte magát az ágy lábánál. Alex a gyümölcs tálat támadta meg, én meg elővettem a laptopom. Ahogy bejelentkeztem fel is ugrott Skype. Louis hívott.
Rákattintottam a zöld gombra.
- Szia. - mosolygott Louis a kamerába.
- Helló.
- Van hírem.
- Mi az?
- Figyelj. - fordította meg a laptopot és Iza meg egy bekötött kezű Liam-mal találta szembe magam. Harry meg Niall a távolban ült és figyelt.
- Szóval Emma kényszerített, hogy segíts neki, de valójában nem öltél meg senkit? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Igen. - mondta szipogva - amikor meglőttelek, akkor sem rád céloztam, hanem Emma-t. Véget akartam vetni ennek az egésznek, csak beléptél a képbe, amikor meghúztam a ravaszt. - fújta ki az orrát.
- Mivel fenyegetett meg? - kérdezte Louis.
- Azzal, hogy megöli Liam-et ha nem segítek kiirtani az egész Goot és Pettershon családot.
- Miért akarta őket kinyírni? - szólalt meg Harry.
- Mert nem akarta, hogy világra kerüljön, hogy milyen családból származik. A Pettershon-t meg azért ölte meg, mert utálja az egész családot. Minden jót elvesznek tőle, állítása szerint.
- Mi igaz ebből? - kérdeztem, mire mindenki oda kapta a fejét.
- Zoe? - kerekedett el Liam szeme. - Hol vagy?
- Floridában, Iza?
- Minden szava. Nem tudtam hamarabb szólni, mert mindig figyelt és követett, de most a káoszban le tudtam lépni, és azonnal ide jöttem.
- Hol van Emma? - könyökölt fel az asztalra Niall.
- Nem tudom. Menekültem előle. Képes bárkit megölni és a mostani célpontja az utolsó két Goot gyerek. Utána meg öli Carlos-t, majd a Pettershon család fejét, legvégül meg idézve a szavait. " A legvégére a legmakacsabbat és egyben a legnehezebbet kell megtartani. Mire kinyírom a a többi, ő már rég tudni fogja, hogy ki tizedeli az embereket. Zoe nem bújhat mindig a cuki pofia mögé".
- Én itt nézek szét, ti meg ott. Ha valamit találok jelentkezem. Sziasztok. - nyomtam ki a gépet.
Kezdődhet az igazi vadászat. Most derül ki, hogy ki a vad és ki a vadász.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése