98. rész

.:: Jazz szemszöge ::.
Pretty Little Liars | via Tumblr
Az éjszaka egyszer felébredtem szörnyű rémálmom volt. Ilyet senkinek nem kívánok. Ott kellet lennem egy esküvőn, ahol a vőlegény ott hagyta a feleség jelöltet és egy másik lány kezét kéri meg. Nem értem. Ezt mit akarj jelenteni. a lány nem-et mondott és mindenhol hirtelen vér termet. A fehér mennyasznyi ruha vérben úszót.  A vőlegény késsel a kezében fenyegetett egy lányt, akit az előtt kért meg. Megijedtem és fel riadtam.
Mai napra egy kis meglepetéssel készültünk Zoe-nak. Az eltelt idő alatt Beszéltem Tyler-rel alkudozni próbált, de közöltem vele, hogy nem ajánlom neki. Aztán lehetetlen vele értelmesen is beszélni és mesélte, hogy Zayn-nel össze vesztek, mikor eltűntem hirtelen és az egész stáb a felmondásom után egy kicsit nem volt magánál. Nem is ez a lényeg, hanem Zoe meglepetése. Szóval kell valami szép ruha...
- Nono, segítenél?
- Hát persze! - ült le az ágyamra és várta a kollekcióm darabjait - Én arra gondoltam, ami mikor nálunk voltál és megismerted Sarlote barátait az volt rajtad.
- Rendben. - mondtam, majd kutakodni kezdtem a szekrényembe - Erre? - kérdeztem meg.
- Nem, de ez jobb. Ez remek lesz.
- Köszönöm Nono. Ti addig mit csináltok majd? - kérdeztem meg a fiatal korú barátnőmet.
- Hát nem tudom, szerintem elmegyünk az állat kertbe, meg fagyizunk meg - kezdte el sorolni a listáját.
- Remekül hangzik, de én felöltözök, van még egy kis dolgom a városba.
- Rendben. - mondta és kiment a szobámból. Rögtön felvettem egy kényelmes szerelést majd elindultam. A boltba mentem. Vinni Zoe-nak a kedvenc sütijéből. Kivel futottam össze?
- Helló Jazz. - köszönt Zayn.
- Szia Malik. - köszöntem vissza, indultam volna de megállított.
- Várj egy kicsit! Nem akarlak elkergetni. Csak azt, hogy szeretnélek megkérni, hogy gyere el az esküvőnkre, mint barát. Megtennéd?
- Igen.  Elmegyek.
- Köszönöm.
- Nem kell. - válaszoltam egy kicsit meglepődtem, hogy meghív az esküvőre, de rendben engem nem érdekel, ha neki így jó.
- Oké, és mond csak te is jössz Zoe-hoz?
- A húga vagyok ki nem hagynám. Egyébként van egy megérzésem.
- Értem és tényleg behúztál Emma-nak? - faggatott tovább.
- Nem én csak kifizettem a tartozást, de hidd el a kamatok elmaradtak. - válaszoltam egyszerűen.
- Oké, ha te mondod, azért meg néztem volna. Apa mesélte, hogy filmet akarsz rendezni.
- Igen van egy tervem, de ha nem baj én most megyek. Mert még át kell öltöznöm. Helló Zayn, majd még látjuk egymást. - köszöntem el.
- Szia! - intet Zayn. Nagyon meglepődtem, hogy meghívott az esküvőjére, de rendben van. Elmegyek és az áldásom adom.
Amikor haza értem már nem volt senki így át öltöztem és mentem Louis-ékhoz. Zoe nem tud erről az egészről, így mikor kivándorolt a konyhába egy kicsit meghökkent.
- Azt hittük, hogy soha nem érsz már le. - öleltem meg a nővéremet.
- Mit találtatok már megint ki? - ezt a szemre hányást - Mivel nincs semmi munka. - mondta boldogan Liam - Ezért arra gondoltunk, hogy megünnepeljük, hogy végre minden sínen van.
- Én benne vagyok. - nem sokat kellet győzködni Zoe-t.
- Akkor hát együnk tortát. - mondta Niall. Ezzel egyet kell hogy értsek.
- Kinek van ma szülinapja? - kérdezte meg Zayn. Ez egy kicsit mindenkit övön talált.
- Senkinek, csak örülünk, hogy minden happy. - világosítottam fel.
- Hát persze. - eset le neki a tantusz. Mindenki ki nevette én mondtam agyára ment a show biznisz.
- Egyébként Zayn, mikor lesz az esküvőd? - érdeklődött Liam.
- Két hét múlva. - válaszolt, közben rám figyelt, de én igyekeztem a sütimmel foglalatoskodni.
- Minek annyira sietni? - érdeklődött Harry.
- Hogy ne látsszon annyira, hogy terhes. - válaszolt Iza, aki közben megölelte Liam-et.
- Értem. Nézd én nem kapkodott. - mondta Harry és megölelt.
- Eresz! - mordultam rá.
- Hogy ti milyen ünneprontóak vagytok! - fogott magához egy tányért és tett rá sütit, ameddig mi civakodtunk a szerelmes gerle pár elvonult. Richardra néztem és közelebb mentem hozzá.
- Két mondani valóm is van. Egy, ne féltsd, mert én már kioktattam Louis-t. Kettő köszönöm, hogy egy ilyen lányt hoztál össze.
- Nincs mit. Büszke is vagyok rátok. - mosolyodott el.
- Ránk? Én nem is vagyok a lányod.
- Nem. De te nagyon sokat segítettél nekem és átvertél, de ez még neki se ment. - mondta válaszul.
- Van egy meglepetésem.
- Mi? - kérdezett vissza.
- Találtam neked munkát.
- Mit?
- Megírom az életed történetét és film lesz belőle.
- Te most szórakozol? - nézet rám.
- Nem. - válaszoltam tömören.
- Akkor köszönöm, de azt tudod, hogy az itteni fiúk közül egy folyamatosan téged néz.
- Nem érdekel. - hagytam magára és oda mentem az ablakhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése