86.rész

.:: Jazmine szemszöge ::.

- Szia, Zoe! Itt a csirkéd! - mosolyogtam elégedetten.
- Te mi a francot hiszel? - nézett teljesen értetlenül. Még jó, hogy csak egyet hoztam, egyébként ő mondta hát tessék tanítsa.
- Lehet belőle nyomozó csirke.
- Te teljesen meghülyültél! Vidd vissza!
- Nem! Nem akciós és nem adhatod el a gyereket sem majd,a mit az élettől kapsz.
- Jazz, én kezdek érted aggódni, menj el orvoshoz.
- Oké, magatokra hagylak nevezd csak el. - vigyorogtam - Fanta, picikém gyere! - mentem ki az ajtón és magára hagytam Zoe-t az új kedvencével, Mex-el és persze Alex-el. Gondoltam meg látogattam a régi barátom-at Bleake-t. Beültettem a kicsikémet a kocsiba és elindultunk, mikor oda értem  Fanta már ugatással jelzet.
- Psszt... egy kicsit vegyél vissza picim. - szóltam rá. Kiszálltam a kocsiból és csengettem a saját házamban.
- Nyitom! - szólalt meg egy ismerős hang. Kinyitotta és megölelt. - Örülök, hogy ismét látlak.
- Én is örülök, de nem sokáig maradok.
- Hova mentél?
- Floridába, ott kaptam két állást.
- Értem, gyere be a kerted be!
- Köszönöm. - válaszoltam és leültünk beszélgetni.
- Tudod nagyon hiányoztál ám...
- Köszi, te is nekem.
- Akkor miért mentél el?
- Hogy új életet kezdjek, de vissza jöttem, mert Zoe írt egy levelet és kibékültünk, most maradok, de vissza kell mennem dolgozni.
- Nem örülök neki. - mondta ki őszintén.
- Tudom. De csak 5 hétig leszek ott, utána vége, mert vissza jön a tanár. Addig Sarlote-től és Nono-tól is eltudok búcsúzni.
- Utána?
- Vissza jövök ebbe a városba, veszek egy házat a maradék pénzből és keresek valami munkát vagy megint beülök az iskola padba.
- Színészet?
- Nem hinném, hogy kell egy zombi színész nő. - ezen kicsit mosolygott.
- Mi lenne, ha. - várt pár másodpercet, csak hogy jobban izgasson, amit mondani akar.
- Ha?
- Itt laknál, velem. - fejezte be.
- Rendben végül is az én házam. - mosolyodtam el.
- Nem úgy, hanem...
- Bleake, remélem most nem arra célzol, hogy mi ketten. - na ne ezt nem hiszem el mit rontok el, hogy mindig van aki belém szeret?
- Nem, dehogy. - rázta meg a fejét - Úgy mint a testvérem.
- Megbeszéltük. - pusziltam meg.
- Oké, mert remélem tudod, hogy csak az egyik szobát használom, meg  a rendelőmet alakítom ki.
- Helyes. - beszélgettünk még egy keveset majd mentem Zoe-hoz vissza kaját csinálni, elég neki, hogy Louis ápolja. Iza meg Liam-nál van.
- Hali Zoe! - léptem be az ajtón, de nem volt sehol, így Fanta és Alex segédletében neki álltam makarónit csinálni.
- Hát ez nagyon jó, Alex! Te csak ne etesd Fantát!
- De Fanta tésztát akar! - szált szembe velem a madár. Kösz papagáj nevelés elégtelen, Leülhet Jazmine.
- Zoe, szólj rá Alex-re elkényezteti Fantát! - kiabáltam. Zoe le jött és röhögött, majd közölte:
- Nézd jót tett neked ez a sok minden tudsz főzni és ismerd el irtó édesek!
- Azok. - adtam fel - Kész a kaja, egyetek én felmegyek. Olvasok aztán keresgélek valami munkát itt a közelbe.
- Tehát maradsz? - csillant fel a nővérem szeme.
- Ha le jár ott a helyettesítésem, igen.
- Lakhatsz itt is, mert tudom Bleake-nek adtad a házat.
- Köszi Zoe, de vissza költözöm oda.
- Bleake-kel?
- Igen, de csak, mint testvérek.
- Te el is hiszed, hogy nem zúgott beléd?
- Remélem. Na de pápá. Fanta ha befejeztétek a parádét, edd meg a tápot is! - mentem fel a szobámba.

1 megjegyzés: