75. rész

~ Egy hét múlva~
.:: Zoe szemszöge ::.

Louis-t vissza vittem az orvoshoz egy rutin vizsgálat miatt. Míg az orvos vizsgálta addig én telefonáltam. Egy hét alatt annyit tudtam meg a hülye húgomról, hogy nem hagyta el az országot. Amint megtalálom azt a csinos kis buksiját, megtanítom vele, hogy kivel szórakozik. 
- Zoe be tudsz jönni. - hallottam Louis hangját. 
Eltettem a telefont és bementem. Kirázott a hideg a sok műszer meg tű láttán.
Az orvos elmondta, hogy Louis most már mehet mankóval, de figyeljek, hogy ne erőltesse túl a lábár, mert akkor sokkal később gyógyul. Varrat szedés meg jövőhéten lesz.
Louis nagy nehezen megtanulta használni a makkokat. A lépcsőkkel szenvedett a legtöbbet.
Ahogy haza értünk felbicegett az ágyba és ledobta a makkokat.
- Azért ennyire nem volt rossz. - ültem le mellé.
- De. - fonta össze a kezét a mellkasa előtt.
Én ott hagytam, és leültem az asztal elé és szörnyülködtem, hogy még mindig van abból az átkozott papírmunkából. Nem sok de egy napig még itt kell görnyednem. Mondjuk amióta átcsaptam ápolónak nem voltam bent az őrsön.
- Mennyi van még? - törte meg Louis a csendet.
- Ma végzek és vissza viszem a maradékot.
Több órás írás, görnyedés után végre oda tettem az utolsó pontot.
- Sietek, ha kell valami nálam van a telefonom. - csókoltam meg Louis.
Bedobtam a papírköteget James-be és megindultam a őrsre. Ahogy leparkoltam egy ismerős alakkal találtam szembe maga.
- Hogy vagy? - jött oda.
- Jól. Neked nem Floridában kellene lenned?
- De, egy utolsó próbálkozás, hogy átcsábítsalak a sötét oldalra.
- Nem. - ráztam meg a fejem. - Ha nem lennék rendőr, akkor már rég a dutyiban ülnék.
- Nem kerültél volna oda. Óvatos voltál.
- Egyszer mindenki elveszti a fejét. - vontam meg a vállam.
- A rendőrfiúcska?
- Őt ne keverd bele.
- Különben, hogy van?
- Miért érdekel téged?
- Mert a lányom menthetetlenül bele szeretett.
- Jól van. De nekem be kell mennem van egy papírköteg amitől meg akarok szabadulni.
- Ha nem haragszol megvárlak a kocsinál.
- Nem, de mit szeretnél, hogy ha nem átcsábítani?
- Minden időben. - ment oda a kocsihoz.
Bementem és ledobtam az asztalomra a munkámat. Harry oda jött hozzám és szorosan megölelt.
- Tudod volt egy gyilkosság.
- Mennyi.
- Sokkal kevesebb. - mutatott fel pár lapot az előzőhöz képes.
- Ez az utolsó. - vettem el tőle.
- Üdvözlöm Louis.
- Átadom. - mentem ki.
Beszálltam a kocsiba, majd apa is beült mellém. Csendben vezettem és vártam, hogy megszólaljon.
- Tudom, hogy sok mindenre vagyok képes, de gondolat olvasás nincs közötte. - parkoltam le a házunknál.
- Gondoltam érdekel a húgod.
- Hallgatlak. Bent megbeszéljük.
Apa követett be a házba egészen a konyháig. Ott leült az egyik székre én meg csináltam kávét.
- Mit tudsz a húgomról?
- Hogy mindig a lényegre akarsz térni. Nem lehet veled pletykálni.
- Nem. Szeretem a lényeget tisztázni, majd utána foglalkozni az apróságokkal.
- Jazmine Floridában van. Sarlote egy kedves idősebb asszony. Ott él vele. Egy közeli gimnáziumba tanít marketinget. Sarlote kedves ismerősöm. Holnap lesz a bálja amire meghívott. Ragaszkodott hozzá, hogy te is ott legyél. Jazmine ott fog énekelni.
- Nem hagyom ott Louis.
- Egy nap. Reggel megyünk a géppel este meg vissza jövünk. A lovagoddal töltheted az estét.
- Rendben. - mondtam.
- Zoe? - hallottam meg magam mögött Louis hangját - Mit keres itt az apád? - bicegett be.
- Információt hoztam. - mondta.
- Miről? - támaszkodott a botján.
- Majd elmondok mindent. - keltem fel a székről és oda toltam neki, hogy rá tudjon ülni.
- Jobb ha tud róla, hogy egy napig hiányolni kell. - köszi apa sokat segítettél.
- Hova mész? - fordult felém.
- Floridába. - sóhajtottam.
- Én megyek. Hagylak titeket, reggel találkozunk. Bálba megyünk ne feled. - ment el apa.
- Hallgatlak. - fonta össze a kezét a mellkasa előtt Louis.
- Jazmine Floridában van. Egy nőnél lakik aki apa kedves ismerőse és meghívott minket a bálra. Ott lesz Jazmine és énekelni fog. Reggel megyek este jövök. - ültem le vele szembe.
- De mikor?
- Holnap. - fogtam meg a kezét.
- Biztos, hogy vissza érsz estére? Nem kellene valakinek elkísérnie?
- Te egy zseni vagy. - csókoltam meg és kotortam elő a telefonom.
10 perces beszélgetés után végre rá tudtam venni, hogy eljöjjön velem. Iza-val beszéltem, hogy be tudna ugrani helyettem egy napra. Harry is vállalta, hogy segít.
- Egy nap alatt nem tudod meggyőzni, hogy jöjjön vissza. - mondta Louis miközben leült az ágyra.
- Kénytelen leszek.
- Maradj még egy napot. Túl élek két napot. - simogatta meg az arcom.
- Nem is téged féltelek hanem magamat. - mondtam, mire megcsókolt.
- Bezzeg egy hétre itt tudtál hagyni. - dorgált meg.
- Te meg iskolába küldtél. - hánytam a szemére.
- Az Liam volt.
- Te ráncigáltál el.
- De csak jót akartam neked. - nézett kiskutya szemekkel.
- Tudom. - sóhajtottam, mire magához ölelt.
Elmentem lezuhanyozni, majd felvettem a pizsamámat és kezdetét vette a ruha válogatás.
- Szerinted melyik legyen? - emeltem fel két darabot.
- Nem tudom próbáld fel.
Felvettem mind a két darabot, majd a vörös mellett döntöttem. Eltettem még pár cuccot. Fanta oda hozta a pórázát, majd rátette a bőröndre.
- Úgy látom lesz társad. - szólalt meg Louis.
- Három is. - jött be az ablakon Alex.
- Hova megyünk. - totyogott mellém.
- Megyünk szétrúgni a húgi seggét.
- Az jó. - kezdett el bólogatni.
- Nem félsz, hogy egyszer nem jön vissza. - kérdezte Louis.
- Nem. Ő az én kisfiam.
Louis erre nem mondott semmit, csak kinyújtotta a kezét, majd oda mentem hozzá és mellé feküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése