8.rész

.::Jazz szemszöge::.

Zoe kijött és irtó pipa volt, tudom, hogy ez a vég. Zoe most nagyon haragszik rám, de nem tehetek róla én vonzom a bajt, de ne félj nővérkém megmutatom én még, hogy mire vagyok képes, de most gombóc van, ahhoz a torkomba.
- Zoe mit akarsz csinálni? - kérdeztem.
- Mit? Remélem nem pakoltál ki, mert mehetsz vissza! - mutatott, az ajtó felé, nem érdekelt tudtam mit kell tenni felmentem és összepakoltam, mindent...
- Szia, Zoe.... Fanta velem jön. - megfordultam és megöleltem a testvéremet, Alex-nak intettem és elindultam. Gondolom Zoe csak nézet az ablakból. Kisétáltam az utcára, a kocsi nem az enyém, így elindultam gyalog az utca végénél már kanyarodtam, amikor megláttam Tyler-t.
- Szia angyalka, elvigyelek? - kivételesen még örültem is neki, hogy látom.
- Igen...jó lenne egy fuvar. - mikor meghallotta a válaszom felcsillant a szeme és kiszállt a kocsiból (egy fekete Mercédes) és segített pakolni.
- Mi történt? - kérdezte normális hangnembe.
- A testvérem az első nap kidobott. - néztem a földet.
- És most hova mész?
- Gondolom a reptére, de haza nem az biztos.
- Ha gondolod -nézett a szemembe - van egy házam, egy másik nem messze innen meghúzhatod magad és nem mondom meg a nővérednek sem. - hirtelen megöleltem, nem tudom miért, de nagyon örültem most a szállásnak.
- Fanta is jöhet?- kérdeztem meg, miután elengedtem.
- Jöhet. - mosolygott.
- Remek. Mit kérsz cserébe? - tereltem az üzletre a szót.
- Egy randit, amiből remélem több lesz. Nem szeretném ha azt hinnéd, mindegy, gyere menjünk. - szálltunk be a kocsiba. Remélem James már a szerelőnél van, mert ha nem Zoe még mérgesebb lesz.
- Mi miatt akadt ki? - kérdezte 5 perc után.
- Nem tudom szimplán csak nem kedvel téged én pedig vonzom a bajt.
- Ez biztató és te? Te kedvelsz?
- Kezdelek. - mosolyodtam rá.
- Akkor jó. Nézd nem szeretném, ha eljárnál nagyon attól a háztól, mert ott nem laknak valami jó emberek. Oké? - nézett rám komolyan.
- Oké.
- Ígérd meg!
- Megígérem. - haraptam bele az alsó ajkamba.
- Te és a testvéred, soha nem jöttetek ki?
- De, csak én egyszerűen más vagyok, szerinte én túl jó vagyok, hogy olyan életet éljek, mint. - hagytam félbe a mondatott, majd kezdtem bele másikba - Nekem tanulnom kéne és meg van szabva, hogy mit.
- Értem, és te mit szeretnél csinálni?
- Azt nem mondhatom el, mert az titok. - amint befejeztem beparkolt egy kocsi feljáróba a ház, hát AZTA!!!
- Nagyon szuper! - mondtam, amikor kiszálltunk. Ő ezen csak elmosolyodott.
- Ha nem baj van egy pár hely, ahova nem mehetsz be. - közölte szárazon.
- Rendben.- egyeztem bele.
- Pasit nem hozhatsz ide és a nővérednek sem kell róla tudni, hogy hol vagy és persze senkinek. Oké kislány? - nézett rám.
- Rendben. De megnyughatsz, nincs pasim és  nem kötöm senki orrára, hogy nálad lakom.
- Nincs? Ez szuper! Már bocsi, de akkor lenne egy kis feladatod, ha persze bele mész. - esett gondolkozóba.
- Rendben, mi lenne az? Nem fekszem le veled!- világosítottam fel gyorsan.
- Nem kell lefeküdnöd, ha nem akarsz a feladat az lenne, hogy megjátszod egy pár "barátom" előtt, hogy a barátnőm vagy, ha persze bele fér.
- Még is hány ember előtt és ki előtt?
- Üzlet társak, de te velük vigyázz, mert nem szeretném, ha az angyalkának baja esne.
- Értem, rendben van. Pontosan, mikor kezdenék? - kérdeztem meg.
- Holnap, lesz egy össze jövettel, mindenféle alakokkal, akikkel neked nagyon vigyáznod kell és csak akkor beszélhetsz, ha kérdeznek, akkor is csak lényegre törően... Szexisen kell felöltöznöd, de ne túl feltűnően és el kell hitetned velük, hogy nem vagy jó kislány. Ennyi lenne. - ismertette a feladatot.
- Menni fog, de megkérdezhettem, hogy miért?
- Meg, de még nem mondom meg a választ, mert féltelek.
- De.
- Semmi de! - szakított félbe. Nem értem mindenki elvárja, hogy jó legyek és segítőkész, de hogy egyszer valamiről részletes információt kapjak azt nem. Soha nem fogom megérteni ezt a világot. De legalább a szállás megoldódott.
- Pontosan mit is kérsz azért, hogy itt lakok?
- Semmit, nekem édes mindegy, hogy a ház üresen áll vagy valaki lakik is benne.
- Értem.
- Ha a munkára célzol fizetek érte, mondjuk 150 ezer dollárt? - te jó ég ezt most komolyan gondolja.
- Te viccelsz velem, igaz?
- Nem, ha kevés.
- Nem az csak egy kicsit mindegy hova vihetem le a cuccaim? - érdeklődtem az enyhe meglepődés után.
- Emelet második ajtó, egymás mellett van a hálónk.
- Oké. Fanta is feljöhet velem?
- Persze, elvileg van kutya tápom otthon még Rex-é volt.
- Rex?
- Igen, 16 éves farkas kutya, csak 3 hónapja meghalt, ő volt az egyetlen, aki nem ítélt el és megértett.
- Értem, sajnálom Tyler, tudom milyen érzés.
- Rendben angyalka, hozzak neked valamit, elmegyek a nővéred kocsijáért és vissza viszem neki, ha gondolod beugrok valahova és hozok neked valamit. Mit szeretnél vacsorázni?
- Hát nem kell semmi és nekem teljesen mindegy, de te nem ott laksz? - utaltam Zoe házára.
-Nem, vagyis de-de ma maradnék vacsorára, ha nem baj tudod egy randi. - kacsintott.
- Oké, egy randi. - ismételtem.
- Remek akkor majd jövök szépségem.- oda jött és nyomot egy puszit az arcomra, Fanta fejét, pedig megsimogatta. Ő elviharzott én a kis husky társaságában kipakoltam a bőröndökből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése