14. rész

.:: Jazz szemszöge::.

- Itt mindenkinek luxus lakása van? - érdeklődtem, de komolyan, nem láttam ennyi villát és ennyi fényűzést, hát igen ez az angyalok városa.
- Igen. - mosolyodott el.  - Na de gyere Z már vár.
- Ki az a Z?
- Angyalka, ne legyél olyan kíváncsi, de gyere! - vezetett az ajtó felé. Még nagyobb meglepetés fogat, amikor Ty, Fanta és én beléptünk a nappaliba.
- Hello, Tyler. Ő a madárkád?  - nézett a pasi rám, közben alaposan szemügyre vett.
- Csá, igen ő lenne Jazz. - fogtak kezet a pasival.
- Rendben, akkor király lány, a nevem Zayn. - lépett közelebb hozzám.
- Helló Zayn, én Jazz vagyok. - nyújtottam felé a karom, ő értette a gesztust és kezet ráztunk. Egyébként talán Tyler is idősebb nála, tehát ez a gyerek annyi idős lehet, mint én, ha nem egy kicsivel több.
- Néz nyugodtan szét, mi beszélgetünk. - mondta "Z", én rögtön el is indultam felfedezni új lakó helyem.
Elakadt a lélegzetem, az egész ház modern, de még is régies stílusú volt. A konyha meseszép a szobák is stílusosak és azok a fürdőszobák.
- Megtaláltál mindent? - érdeklődött az új ház mesterem.
- Igen, de melyik a te szobát?
- A te szobád melletti egyébként a barnás.
- Szép. - mosolyodtam el zavaromban.
- Köszi. Tyler elment, van egy kis dolga. Ha gondolod addig pakolászhatnál. Egyébként hol ismerted meg?
- Egy bárban.
- Óóó.
- Jaj ne értsd félre ő, tehát ő felakart szedni, de nem össze.
- De most még is együtt vagytok vagy nem? - a francba, tehát előtte is kell a fedő sztori.
- Igen, csak nem akkor és nem ott jöttünk össze. - mentettem a helyzetet.
- Értem. Mióta vagytok együtt?
- Nem olyan hosszú ideje.
- És szereted? - mi ez a faggatózás.
- Ha nem szeretném nem lennék vele együtt.
- Ha csak nem a pénze kell.
- Van elég pénzem, ha tudni szeretnéd. - vágtam az arcába.
- Ha te mondod. Egyébként klassz a rucid.
- Kösz.
- Hogy hívják a kutyát?
- Fanta.
- Tyler-től kaptad?
- Nem, a nővéremtől.
- Értem. Ha nem baj, nekem van egy kis papírmunkám és itt hagylak.
- Oké, nem gáz.
- Egyébként, én a helyedbe vigyáznék, mert nem tudod, kikel van dolgod. - hozta a tudtomra a dolgot és kiment a szobából vagyis pontosabban a nappaliból. Én elindultam a nekem szánt szoba felé, ami modern stílusa ellenére vissza fogott és kedves volt. Barackvirág színű falak, kellemes elrendezés és csodás fürdő. Fanta rögtön megtalálta a szőnyeget, ahova lefészkelte magát, én magam elkezdtem kipakolni a bőröndjeimből és csak remélem, ez az utolsó költözésem a napokba.
Miután befejeztem a pakolást, rá néztem az órára és neki álltam rendbe szedni magam az üzleti megbeszélésre. Gyorsan felmázoltam egy sminket és megfésültem a hajam, felvettem a magassarkút és elindultam lefelé a lépcsőn.
- Hűha. Szívem. - lépet oda hozzám Tyler.
- Remélem nem várattam meg az urakat. - adtam egy puszit Ty-nak közben Zayn felé szögeztem a kérdésem.
- Természetesen nem. - válaszolt nekem. - Uraim, ő itt Amber Tyler barátunk barátnője. - mutatott be mindenkinek. A jelen lévő pasasok végig mértek miközben "Örvendek." "Isten hozott kislány." "Vigyázz magadra tündérke." és "Nem egy rossz kislány." megjegyzéseket tettek.
- Nos térjünk az üzletre. - javasolta az egyik tag.
- Oké, Tyler elmondtad a barátnődnek, hogy mi dolga lesz? - érdeklődött Z, én Tyler-re néztem, mert erről a dologról nem tudtam, én csak annyit tudok, hogy a barátnőjét kell játszanom.
- Édesem? - néztem rá.
- Nem mondtam el neki, mert én sem tudom pontosan főnök. - mondta zavartan, szóval ő egy kis hal, de még is mibe keveredtem?
- Rendben, akkor uraim, önök tudják a dolgukat elmehetnek. Amber és Tyler maradjatok még, hogy elmondjam a dolgot. - Zayn utasítását, mindenki megértette, Tyler könyörgően nézett rám. - Tehát Tyler, azt hittem elmondtad a szerelmednek, hogy mi dolga lesz, ha egyáltalán a szerelmed. - nézet ránk.
- Én.
- Semmi te! Kifelé! - zavarta ki a "szerelmem". - Nos Jazz, ne haragudj, hogy Amber-nek szólítottam, de a "barátaimnak" nem kell tudni, hogy ki is vagy te.  Másodszor, gondolom Tyler, nem mondta el, hogy mi lenne a dolgod és persze, hogy te meg ő együtt vagytok valami tréfa igaz? - válaszul csak bólintottam. - Mindjárt gondoltam, akkor figyelj rám, az igazi feladatod teljesen más, és persze maradhatsz a házamba csak egy apró dolgot kell megtenned nekem. Érthető?
- Igen.
- Remek, akkor nem tudom, de tudom, hogy te azt hiszed, hogy egy üzlet ember vagyok, de nem abból az irodás fajtából. Valóban üzletelek, csak ez egy piszkos üzlet és nem szeretném ha kitudódna a dolog, ezért kérdezem, hogy kellő motivációért megteszel nekem ezt-azt? - Te jó ég ha ezt tudná Zoe helybe a torkomnak esne, de várjunk csak itt az alkalom, hogy bebizonyítsam, hogy megállom a helyem bármilyen világban.
- Mit akarsz, mit tegyek? Térj a lényegre! - hoztam elő a magabiztos figurát.
- Látom okos lány vagy, először is, kell neked egy új név és új személy azonosság. Vagyis kettős életet fogsz élni. Egy lesz Jazz, egy Amber. Oké? - bólintottam - Aztán tudnom kell, hogy megbízhatok-e benned, adok egy feladatot, amit el kell végezned. Rendben?
- Rendben. Ezek szerint te a maffia feje lennél?
- Remélem nem zavar, tudod, mindig jól jön egy biztos kész. - mosolyodott el - De vissza a lényegre. El kell tenned valakit a láb alól. Menni fog?
- Ki lenne az?
- Itt a kép. - nyújtott át egy borítékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése