10.rész

.:: Jazzy szemszöge ::.

Miután nagy nehezen neki álltam pakolni eszembe jutott, hogy csinálok vacsorát. Először a pakolásnak álltam neki és rájöttem, alig van valami szexy ruhám. A legtöbb olyan, elegáns vagy olyan "angyalos". Több kevesebb sikerrel, de mindent megtaláltam a konyhában. Fanta is velem jött és valóban volt kutya táp is, így neki is adtam enni. Megterítettem az asztalt és kiraktam a tányérokat, utána felmentem letusolni. Ezzel egyetlen gond volt, hogy, amikor én tusolok éneklek, vagyis dúdolok csak most az egész ház az enyém, így lehetett teli torokból. Szegény Fanta nézte, mit szenvedek.
Tumblr_mew2zud6vz1qawpa6o1_1280_largeNem vittem magammal törölközőt így ismét megnehezítettem a saját dolgom, vizes testtel rohantam ruhát keresni miközben a Don’t wory-t énekeltem.
- Be happy….- erre a szoba ajtajában megláttam Tylert. FRANCBA!!!- Menj ki!- ordítottam, miközben intim részeim eltakarásával szenvedtem. A hajam szerencsére vizes volt így eltakarta a fenti domborulataim, sikerült egy ruhadarabot magam elé venni, így a női személyiségemet igazoló testrészt is eltakartam. Már csak az a kérdés mióta áll ott, azt az elegedet mosolyt nekem nagyon megalázó.
- Az én házam egyébként jól áll a meztelenség. - harapott az ajkába.
- Kifelé! Ezt a szobát most én birtoklom!!!- mondtam a leplező darabok közül.
- De az én házam. Mióta énekelsz?
- Ezt majd meg beszéljük később, de menj ki kérlek. - kérleltem, mert már csak ezt találtam elfogadhatónak.
- Oké kimegyek, ha kapok egy csókot. - húzta széles vigyora a száját.
- Nem! Tűnés!
- Rendben.- azzal megfordult és kiment én csak néztem a fekete kutyabarátom, hogy-hogy tudtam valamit ennyire elbaltázni. Mindegy csak remélni tudom, hogy nem rég óta állt az ajtóban, amit én becsuktam. Felvettem egy kényelmes szerelést és lementem.
- Jól néz ki, amit főztél én hoztam pezsgőt, de azt nem értem, miért vettél magadra ruhát. - kuncogott.
- Vicces vagy. - nyújtottam ki a nyelvem.
- Tudom. - rögtön rá vágta. Neki álltunk kajálni és közbe kérdezgetett.
- Mit tanulsz egyébként?
- Már semmit, saját tervem a színész, a szüleimé jogász és Zoe-é pedig örök jó kislány…
- Értem, de akkor pontosan mit is? - érdeklődött tovább.
- Semmit, nem járok suliba, ezzel megyek a szüleim és a nővérkém idegéire.
- Akkor ezek szerint színész akarsz lenni, szépséged és tehetséged is megvan a hangom meg szuper a zuhany alatt. - mondta komolyan, de ravaszul.
- Köszönöm, de nem fog sikerülni, mert nincs tapasztalatom és pénzem sincs.
- De lesz a holnap esti találkozás után, ahol a kedvesem leszel és segítek bekerülni, de az egy plusz munka, amit nem mondhatok még meg, csak ha az üzlettársaim bele egyeznek. - Miért ilyen titokzatos? És kik azok?
- Rendben. - mondtam végül.
- Hoztam neked egy ruhát holnapra. Tényleg hol van a szán húzod?
- Fent alszik már. - átnyújtotta a dobozt és én kibontottam egy káprázatos és vad ruhával találtam szembe magam, amit én nem vettem volna meg, mert túl sexi volt. - Hű.
- Tetszik?
- Merész.
- De jól áll majd rajtad, hidd csak el, de azt ne felejtsd el, hogy ott az enyém leszel. - kortyolt az italába egyet.
- Igen főnök. De ha nem haragszol én lefekszek.
- Felkísérjelek? - ismét azt a bájgúnár arcot vette fel.
- Kösz, szerintem feltalálok a lépcsőn egyedül is. Jó éjt. - elindultam, de visszafordultam. - Kösz a ruhát. - adtam egy puszit neki.
- Nincs mit angyalka. Álmodj szépeket, meg súgom, velem fogsz álmodni. - erre a kijelentésre csak elindultam, átöltöztem a pizsamámba és lefeküdtem, közbe Fanta is mellém telepedet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése