1.rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Miért változtatnák a szokásaim ha idáig nagyon jól beváltak? Meg akartak változtatni, mert rossz, amit csinálok. De másnak szabad, csak nekem nem. Nem is törődik az emberekkel úgy sem fognak soha megérteni. Csak akkor lenne valami esélyük ha úgy éltek volna hosszú évekig mint én. De akkor sem, mert nem az én gondolataimat tudták volna meg hanem a sajátjukat.
Megráztam a fejem, már megint elkalandoztam, pedig nyerni jöttem nem veszíteni, az nagyon nem tenne jót a híremnek. Vigyázni kell rá, nagyon sokáig tartott felépíteni, nem akarok egy kis visszaemlékezés miatt elveszteni.
- Olin. - toltam be a zsetonjaimat. Az ellenfeleim is sorban adták be az utolsó megmarad zsetonjaikat.
- Mutasd a lapjaidat kislány. - kezdett idegeskedni az egyik kövér koma.
- Nyugalom úgy is én nyerek. - mondtam unottan. Már nagyon elegem van a fölényeskedő viselkedésükből. Nem baj úgy is ez lesz az utolsó kör. 
- Nem hiszem, amíg nem látom. - kezdett el idegeskedni a másik.
Szem forgatva fedtem fel a lapjaimat, ami sajnos nem a legritkább és a legtöbbet érő Rolay flös volt, de attól beértem vele, mert nyerem a Pickkel is.
- Ezt nem hiszem el tuti bunda. - kezdett le kiabálni a harmadik dagadt pasi.
Kedvenc hobbim a kövér kopasz emberek zsebéből kiszedni a pénz azzal, hogy egyszerűen értek meg szerencsés is vagyok a pókerhez. Megérte az iskolás éveimet erre áldozni, hogy jól tudjak játszani.
- Sajnálom uraim a játéknak vége. - markoltam fel a zsetonokat, és indultam meg beváltani.
Imádom Las Vegast, itt mindig pörög az élet, de holnap megyek Los Angelesbe ott is elkel nyerni a pénzt a gazdagoktól. Nem kicsit szereztem ezzel a késő esti játékkal. 55 ezer dollárt. Büszke is vagyok magamra ez a harmadik legnagyobb összeg amit pókeren szereztem. Beszálltam egy taxiba és autókázás közben leszedtem magamról az egy kiló sminket, sajnos csak ide így tudsz bejutni. Nem elég a hamis személyi, még annyi idősnek is kell kinézned. Visszamentem a hotel szobába, amit erre a hétre béreltem ki és egyszerűen ledobtam magamról a ruhát. Melltartóban meg bugyiban csináltam magamnak a vacsorát.
- Mit eszünk? - kérdezte Alex.
- Te ettél én nem szóval húzás vissza a szobába. - zavartam ki a konyhából.
Csináltam magamnak egy szendvicset majd annak társaságában leültem a Tv elé és csodálkoztam, hogy milyen szemet műsorok vannak benne. Komolyan kit érdekel, hogy összezárnak pár fiatalt egy házba és elküldik bulizni őket utána meg, hogy ki-kivel fekszik le az este folyamán a másik nap meg másik pasival vagy csajjal kavar. Ilyen műsorok nem kellenek. Teljesen felhúztam magam ezen a szaron, hozzá vágtam a Tv-hez egy párnát annyira, hogy leborult, de legalább kikapcsolt.
- Mi ez a dörömbölés? - kopogott a szomszéd szobában lakó öreg tata.
Vettem egy mély levegőt és megindultam a szobába Alex-hez. Jobb ha nem megyek ki a végén belefojtom egy kanál vízbe.
- Már megint az-az idegesítő koma? - kérdezte, közben oldalra döntötte a fejét, majd vissza. Ezt még vagy ötször megismételte.
- Igen. - vágtam be magam az ágyba.
- Jó éjt.
- Jó éjt drága papagájom.
Az egyetlen társam mi óta Jazzy-t nem láttam. Alex, aki egy kék szárnyú ara, és mindenhova velem tart. Tökéletes társaság, lehet vele beszélgetni, de tudja mikor kell csöndben maradni. 
Gyorsan elaludtam, egy ilyen jó nap után, már csak a békés, nyugodt állom teszi még szebbé. 

1 megjegyzés:

  1. gratulálok!!!ha ezt megtaláltad meg van a megfejtés a rejtvényre:Dxoxo,Zsoo

    VálaszTörlés