2. rész

.:: Jazzy szemszöge ::.

Zoe lelépet... én a hotel szobába voltam egy darabig, amikor megcsörrent a mobilom.
- Igen? - érdeklődtem a telefonban lévő hangtól.
- Jazmine, miért mentettek el? Meg mondtam, hogy tanulnotok kell és közeledik az esküvő. Emma-nak kellenek koszorús lányok, az én lányaim...- apa volt.
- Persze!- lecsaptam a telefont és kikapcsoltam a mobilt, arra gondoltam Las Vegas... és kell egy kis pénz. Felkaptam egy ruhát, fel vázoltam egy sminket és irány az éjszakai bárok, clubok és édes dollárok. 
 Az utcán már csak a lámák világítottak és az épületek villogó reklámanyagai... imádom ezt a várost, az éjszakát. Minden sarkon, minden sikátorban ott leselkedik a veszély... bemész egy klubba és prostituáltak fogadnak, bár táncosok és sok vénember, akinek a pénze a fiatal lányok melltartóiban landol. Az egésznek van egy olyan titkos, rejtélyes alakja, formája. Akár csak az életemnek.  Egy közeli bár felé vettem az irányt, sztriptíz táncosok, részeg emberek voltak  körülöttem és egy-egy szex Isten... Gondolom, valami milliárdos fiatal elkényeztetett fiacskája, amolyan kifosztalak egy éjszaka alatt pasinak megfelel.
- Helló, kislány. Vigyáznod kellene, hova jössz be. Itt veszélyes alakok vannak. - jött oda hozzám az említett préda.
- Helló, nagyfiú. Szeretek veszélyesen élni. - kacsintottam.
- Akkor, játszunk egyet? 
- Nem, tudod... én ma nem dolgozom én ma csak inni jöttem. 
- Akkor mit iszol? - érdeklődött a fiatal ember.
- Wisky- t jéggel. - vágtam rá.
- Akkor két Wisky-t kérünk. - mondta az igen csak lengén öltözött pincér lánynak. - Nem láttalak erre, merre jársz?
- Mindig máshová, szeretem a változatosságot.
- Holnap hol leszel? - húzódott közelebb. Gondolkoztam, hogy vágjam rá, hogy az ágyadban, de nem tettem.
- Los Angeles.
- Értem, és ma éjjeli program?
- Te mit terveztél?
- Fel viszlek a hotelszobámba és eltöltünk egy vad éjszakát és keresel 25-45 ezer dollárt.
- Azt hiszed, hogy egy gazdag pasit fogok kényeztetni, aki még játszani se tud... néztem a lapjaira.
- Kényeztetlek én. - belecsókolt a nyakamba. - Vad vagy.. ez tetszik... vállalod?
- Keres magadnak egy k*rvát. - azzal felálltam, de utánam nyúlt, így felpofoztam. - Viszlát szép fiú!
- Várj!- szólt utánam, de én leléptem. Milyen jó jött volna az a pénz... de nem vagyok luxus r*banc...  Ma nem kerestem semmit, bár elég szépen leégettem és most ezzel is beérem.  Az eső hirtelen esni kezdet, így a hotel felé vettem az irányt. Elakartam búcsúzni Vegas-tól, és egy esti éneklést elengedni, de nem tettem.  
Amikor beléptem a hotelszobánkba Zoe már aludt, így én is levettem a vizes cuccokat és lefeküdtem aludni, mert a holnap egy új kaland.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése