16.rész

.:: Jazz szemszöge ::.

- Ki lenne az?
- Itt a kép. - nyújtott át egy borítékot. A torkomban dobogott a szívem, mégis mibe keveredtem.
- Még valami, Tyler-el többet ne állj szóba, nem fog idejönni, egy hotelben megszállunk mind ketten, apám háza, tehát apa eltakarítja a romokat. Van valaki akitől tartanod kellene?
- Igen, a nővérem. - a Nővérem, vagy inkább ilyenkor az ellenségem.
- Rendben. Akkor, azt csináljuk - töprengett egy kevés ideig - tehát papíron elveszlek. Nem jön rá senki. Megfelel?
- Oké, de rendesen kell megkérni a kezemet! - ezen röhögni kezdet, majd térdre rogyott előttem és a zsebében matatott.
- Nos, Jazmine, nem régóta ismerlek, most még is szeretném, ha a feleségem lennél, ha csak papíron is, de hozzám jössz? - ezen én kezdtem el nevetni.
 - Hogy lehet ilyenre nem-et mondani? Igen, Zayn hozzád megyek. - jelentettem ki magabiztosan, ő meg a kezembe nyomot egy Revolvert??? Még is mi a francot kezdjek egy revolverrel???
- Bocsi, de gyűrűm, most nincs érd be ezzel.
- Rendben.
- Ha azt mondom pakolni kell kifogsz akadni?
- Nem, már félóra alatt megvagyok mindennel, gyakorlat.
- Várj, a hajad, így rád ismernek. Van festék a fürdőben anyámé, válasz egy színt.
- Oké akkor megyek hajat festeni és bepakolok.
- Rendben van én addig intézek hotelt, a borítékot pedig, nézd meg.
- Oké. - felmentem és leültem először is az ágyra, aztán gondolkodtam, hogy akarom én ezt? Nem, de legalább megmutatom mindenkinek, hogy tudok magamra vigyázni és nem lehet semmi baj. Különben is az sem legális, hogy Zoe, embereket foszt ki persze amire én készülök egy kicsit más merőben más.
De térjünk vissza a valóságba és nézzük a prédámat kinyitottam a borítékot és elakadt a lélegzetem. Ez valami tréfa? Ezt nem hiszem el ez nem lehet igaz, biztosan csak szórakozik Zayn velem, mert ezt nem tudom és nem merem megtenni. Tessék az első nevetséges feladat és én meg csak itt ülök és nem tudom mihez kezdjek, de rendben megteszem ha kell. A fürdőbe mentem és kerestem egy hajfestéket, amivel tuti nem ismernek rám szerencsére minden festéken nagy betűkkel az állt, hogy lemosható tehát nem maradok öröké olyan, hanem bármikor ismét szőke lehetek. Kinéztem az ablakon és láttam Alex-et? Zoe.... megtalált.... lerohantam Zayn-hez, hogy mi van, ő hangos röhögésbe kezdet...
- Te még is min röhögsz? - akadtam ki kellőképpen..
- Jazmine, inkább Jazz, el kell mondanom valamit.
- Oké, mit?
- Nem vagyok maffia vezér és nem kell megölnöd, akit a borítékban adtam nem kell megölnöd engem. Tyler sem az akinek hiszed....
- Most akkor még is mi van?
- Nincs közöd a maffiához.
- Én ezt nem teljesen értem. -ültem le a zavaromban.
- Jazz, az a helyzet, hogy próbára tettünk. Apám rendező és arra volt kíváncsi, hogy alkalmas vagy-e egy film szerepre. Az apám és a te nagymamád régóta ismerik egymást, Tyler apám barátjának a fia és őt kértük meg, hogy vigyázzon rád, és hogy juttasson el ide. Most már érted? - most szórakozik vagy teljesen össze zavar, most akkor még is mi van?
- Rendben és mi a bizonyíték? - érdeklődtem, mert nem engedem magam ismét átverni.
- Tessék. - nyomot a kezembe egy forgató könyvet és az apja, szépen lesétált a lépcsőn.
- Átmentél Jazz a vizsgán! - jött oda hozzám az öreg fater.
- Ó, hát köszönöm, de Zoe?
- Ő ki? - kérdezte tőlem Zayn.
- Nem tud semmiről a nővéred, ő is azt hiszi, hogy rossz társaságba keveredtél. - válaszolt kettőnk kérdésére a Rendező.
- Értem. - mondtuk egyszerre.
- Ha nem baj, akkor én felmegyek és nem festem át a hajam. - ezen nevetni kezdtek.
- Pedig megnéztelek volna színes hajjal. - harapott az ajkába Z.
- Én kékre gondoltam. - mondtam és elindultam felfelé, ideje pihenni. Fanta ismét az ágyamban a lábamnál foglalta el méltó helyét és így aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése