17. rész

.:: Zoe Szemszöge ::.


Jó reggelt világ, jó reggel húgi akinek szétrúgom a seggét. Villám gyorsan felöltöztem. meg is lepődtem  hogy reggel nem vagy fáradt. Gyilkoláshoz alkalmas ruhát vettem fel. Mondjuk ha nem is ölöm meg attól még a seggét szétrúgom. Beszálltam Jamesbe és figyeltem  hogy Alex mikor merre kanyarodik.
Amikor le szállt egy fára ott parkoltam le. Oda mentem, hogy felvegyem a kémemet.
- Nagyon király, melyik házban van? - kérdeztem miközben körbe fordultam.
- Erre. - kezdett el totyogni az egyik ház felé. Csendben követtem és közben a legrosszabbra számítottam.
Megállt egy ház ellőt. Ismerős nekem az a ház. Pedig lassan egy éve voltam L.A.-ba. Tényleg ha már itt vagyok és Jazz lekötöztem akkor meglátogatom a régi ismerőseimet. Meg este ellátogatok egy cashinoba. Rég ültem már egy póker asztalnál. Megnéztem, hogy nyitva van a kapu. Szerencsémre nem zárták be így belöktem és besétáltam. Megnyomtam a csengőt és vártam, hogy kivel találom magam szembe.
- Ki keres ilyen korán. - morgolódott egy hang.
- Ki ne nyisd lehet hogy Zoe. - hallottam meg Jazzy hangját.
- Hogy jutna ide el, Tyler nem mondta meg, hogy itt vagy. - mondta egy koma.
- Láttam Alex-et és tudom jól, hogy a nővérem mire képes szóval nem nyitod ki.
Ne szólalj meg mert akkor elárulod magad.
- Nyugi virágszál ha ő lesz majd megmondom neki, hogy nem vagy itt.
- Végem. - morgolódott Jazz.
A következő pillanatban leesett az állam, akkor láttam meg, hogy Jazz kivel beszélget.
- Zayn? - kérdeztem hátha csak káprázik a szemem.
- Zoe? - pislogott nagyokat.
- Igen, akkor ezért volt ismerős a ház. - gondolkodtam hangosan.
- Mit keresel itt.
- A húgomért jöttem.
- Nincs itt.
- Hallottam a beszélgetést. De hogy került ide hozzád? - kérdeztem miközben bementünk a nappaliba.
- Nincs nálam biztos mást hallottál.
- Ne becsülj alá te is tudod mire vagyok képes. Mit akarsz tőle?
- Tudom, hogy téged nem szabd alá becsülni és nem akarok tőle semmit.
- Persze, de hol van most? - néztem körül, közben a kezemmel intettem Alex-nek hoz nézzen körül.
- Nem tudom, de mit akarsz tőle.
- Agyon ütni utána meg bezárni. - mondtam mosolyogva.
- Vicces vagy, de tényleg mit szeretnél vele csinálni? -
Már éppen mondani akartam amikor Alex jött le egy melltartóval a csőrébe. Elvettem tőle és vártam mikor fog ideg beteg állapotban lefutni a lépcsőn a húgom.
- Ez gonosz volt. - mondta Zayn.
- Bocsi, de voltam miatta New York-ban is majdnem megöltem egy embert, szóval ennyi ki jár.
- Kit öltél meg? - kerekedett el a szeme.
- Senkit, de pisztoly volt nálam. Rendőr adta mielőtt megkérdezed.
- Hozod vissza de azonnal. - hallottam meg Jazz hangját.
- Szia húgi. - köszöntem, mire megállt abba a pózba, amiben hallotta a hangom.
- Zoe. - remegett a hangja.
- Ha nem haragszol Zayn akkor szeretnék beszélni vele négy szem közt. - mondtam mire felment - Ha hallgatózol rosszul jársz. - kiabáltam utána.
- Mit keresel itt? - támadott le a húgom.
- Jöttem, hogy vissza vigyelek.
- Nem megyek sehova.
- Végig mondhatom.
- Igen. - fonta össze a kezét a mellkasa előtt.
- De mivel látom, hogy kivel vagy ezért egy feltétellel maradhatsz.
- Mi az? - csillant fel a szeme.
- Minden nap felhívsz, hogy tudjam, hogy jól vagy-e, de ha egy nap nem hívtál fel jövök és a hajadnál fogva foglak vissza rángatni. - mondtam komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése