Harmadik Évad 41. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Reggel ahogy felkeltem azonnal a telefonomért nyúltam és tárcsáztam Liam számát. Ez már számomra egy pót cselekedetté nőtte ki magát. Valamit csináltunk utána hívjuk Liam-et, hogy mi van a gyerekekkel. 
- Nem tudom nálatok hány óra van, de itt éjfél. - morogta álmos hangon.
- Sajnálom, de gyerekek?
- Alszanak, még nem kerestek.
- Azonnal hívj ha van valami.
- Zoe most már nyugodj meg. Nem lesz semmi bajuk, te meg élvezd az életet.
- Jó. - nyomtam ki a telefont.
- Lehordott? - ölelt át Louis, majd belehúzott az ölébe.
- Kicsit. - hajtottam rá a fejem  a mellkasára.
Felálltam azzal a szándékkal, hogy lezuhanyzok.
- Ne menj. - kelt fel, majd mögém sétált.
Átölelte a derekam hátulról, mire hátra fordultam.
Kifordított, majd visszarántott így szemtől szemben voltunk egymással. 
- Akarlak. - suttogta a fülembe.
- Mit szólsz egy zuhany mellett. - haraptam bele a fülébe.
- Ilyen ajánlatot soha nem utasítanák vissza. - markolt bele a fenekembe, majd felemelt.

- Amúgy, hogy-hogy a kanári szigetekre esett a választásod? - kérdeztem miközben felhúztam a pólómat.
- Nem volt különösebb oka. - ölelte át a vállam.
Beszálltunk a liftbe, majd meglepetten vettem észre, hogy az egyik oldala nyitott így látni lehetett a tenger. Bambultam, ámuldoztam a csodálatos kilátáson. 
- Miért vagyunk a legfelső emelten? - kérdeztem.
- Nászutas lakosztályok csak ott vannak. - vonta meg a vállát.
- Nászutas?
- Igen.
- Elég hülyén jön ki, hogy óránkét hívogatom Liam-et, hogy mi van a kölykökkel.
- Elválthattál is. Senki nem tudja.
- Nem nagyon díjazom azt, hogy valaki az apja nélkül nőjön fel.
- Anyja nélkülit sem szimpátiázom nagyon.
- Őszintén az első nap kidőlnél.
- Hé! - emelte fel a hangját.
- Három perce megyek el, de egy flamingóm bánja.
- Milyen madarad? - ráncolja a homlokát.
- Virág.
- Akkor miért flamingót mondtál.
- Mert az a virág.
- De akkor most madárról vagy virágról van szó.
- Virágról, amit Lucas levert.
- Ja az a pirosról?
- Igen.
- Akkor most már tudom.
- Hála istennek.
Kiléptünk a szállodából, mindenhol fürdőruhában rohangáló emberekkel találtuk szembe magunkat. Louis a kezét nyújtotta mire elfogadtam és úgy sétáltunk a szigeten. Mai napot csak arra szánjuk, hogy körbe járjunk és megtudjuk, hogy mi hol van. A másik nászúton annyit tudtunk, hogy hol a mi házunk meg hol a reptér. Még a tengerhez is oda találtunk, nagy nehezen. 
Sötétedéskor értünk vissza, addigra kész is lett a vacsoránk. Louis kihúzta nekem a széket, majd szembe velem helyet foglalat.
Jó volt vele kettesbe lenni. Nem gondoltam volna, hogy valaki ennyire tud hiányozni, úgy hogy szinte mindig vele vagy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése