Harmadik Évad 35. rész

.:: Zoe Szemszöge ::.

- Szia, mit szeretnél? - szóltam bele a telefonba.
- Elakarok mondani végre mindent.
- Jazz ne játssz velem. Mindig ezt csinálod, aztán hebegsz habogsz és nem mondasz el semmit. Ebből elég leteszem.
- Kérlek! Adj egy utolsó esélyt. - nem bírtam kinyomni a telefont nem tudom mit vett a fejébe, de legyen.
- Az utolsó.
- Bleake-kel elválok. Meg csalt. Bíztam benne, tudod mikor elmentél az nap a szülinapomon kiszöktem bulizni, de rossz vége lett. 3 fiú megerőszakolt. Köztük volt Zayn is. Bleake és Tyler szették le őket rólam. Nagyon féltem. Utána abortuszom volt. Kiderült, hogy nem lehet gyerekem. Zayn miatt is... és nem ő mondta el, de mindig tudtam, hogy valami nem stimmel vele. Viszont lehet hogy szerelmes voltam belé, és amiket mondott, bántott... fájt. Aztán volt mikor megakartak ölni, üldözött az és fenyegetett az a fickó, aki az erőszakolok közt volt. Bleake elmondta, hogy anya fogadta fel, hogy vigyázzon rám. De belém szeretett aztán látod megcsalt. Most meg találkoztam Zayn-el aki mindenféle játékot játszik velem. Te utálsz. Nekem nincs is életem érted... a barátaimnak már családja van és te utálsz elhagyott mindenki aki szeret és te azt hiszed megint sajnáltatom magam. Szóval csak azért hívlak, hogy itt maradok. Fantaért haza fogok menni és a válás miatt, meg hogy eladjuk a házat vagy Bleake kifizesse. Nem megyek többet vissza. Sajnálom. Azt is tudnod kell, hogy kiskorunk óta, mikor te valamit csináltál én vittem el a balhét. Apáék engem szidtak és nekem kellet a jó gyereknek lennem. Mikor táncom lett volna, karate és box edzésekre mentem. Mikor zongora órám volt elmentem a közeli állatorvoshoz. Az egész életem hazugság Zoe. Apád a maffiába invitált, ott mindenki azt hitte én ölök, de nem így volt. Egyetlen egy rossz tettet hajtottam végre egyszer tényleg lefeküdtem Tyler-el, de ennyi. Tessék, most már mindent tudsz. Ég veled. - nyomta ki a telefont.
Kezembe vettem a telefont és csak pislogtam. Fel sem tudtam fogni, hogy mit mond. Annyi maradt meg, hogy mindenki utálja meg ott marad. De hol, mert már több napja eltűnt a városból?
- Vársz egy hívást? - kérdezte Harry, miközben fel ült az asztalomra és egy almát rágcsált.
- Nem most kaptam.
- Akkor miért nézed így a képernyőt? - csatlakozott hozzánk Niall is.
- Mert nem értek sok mindent.
- Mond meg kinyomozzuk. - húzott oda egy széket Liam.
- Jó nyomozzátok ki, hogy amikor a 18 születésnapomkor leléptem Zayn hol volt.
- Jó. - váltak szét, majd mindenki a saját asztalához ment és neki állt keresgélni.
- Van ügyünk? - ült le mellém Louis.
- Nincs. - ráztam meg a fejem.
- Akkor mit csinálnak?
- Egy kis kutató munka nekem. - vontam meg a vállam.
- Dolgoztatod a népet?
- Pontosan. - mosolyogtam el.
Louis oda húzta a széket, majd a nyakamnál fogva magához ölelt és egy puszit nyomot a hajamra.
- Louis. - nézek fel rá.
- Mit szeretnél?
- Szeretsz?
- Igen. - nevetett. Már tudta, hogy valami kérni fogok.
- El mész a gyerekekért. - néztem rá nagy szemekkel, mire sóhajtva fel kelt, majd kabátját megfogva megindult. 
- Az urad hova megy? - kérdezi apa.
- Óvodába.
- Odavaló. - morogta a bajsza alatt, mire hozzá vágtam egy papír köteteget.
- Ez Royal Rusiness Bank adatai. - azonnal leguggolt, majd elkezdte szedegetni
Mindenki elfoglalt én meg tárcsázom a húgom számát miközben az utca felé veszem az irányt. Akár hányszor hívtam nem vette fel a telefont. A végén annyira ideges lettem, hogy a falhoz vágtam a telefont, ami darabokra tört.
- Ez meg mi volt? - kérdezte Louis kezében Soffy-val.
- Nem vették fel. - vontam meg a vállam, majd a darabok közül kivettem a memória kártyát.
- Ki nem vette fel? - kérdezte Lucas.
- Húgom.
- Haragszol rá?
- Nem. - ráztam meg a fejem és közben bíztam benne, hogy senki nem veszi észre, hogy hazudok.
- Én tudom. - suttogta Louis a fülembe.
- Gyertek haza megyünk. - nyújtottam a kezem, mire megfogták, majd követtek a kocsihoz.
Ahogy haza értem ők a Tv bűverőjébe térték, én meg új telefont kerestem.
Louis haza ért, majd mindent elmeséltem neki, hogy mit is mondott az egyetlen kedves húgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése