Második Évad 12. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Harry itt hagyott minket a zárdába. Egy álmom vált valóra. Nem értem miért kell folyamatosan beavatkozni az életembe. A sajátom úgy baszom el ahogy én akarom.
- Louis a kamerákon keresztül lehet hallani amit mondunk?
- Nem.
- Akkor jó. - könnyebbültem meg - Megszívatjuk?
- Meg. - húzta gonosz vigyorra az arcát.
- Állj úgy hogy a kamara ne vegye észre, hogy beszélek. - mondtam neki.
Én is beálltam úgy, hogy lehetőleg ne látszódjon a szám.
- MEX. -kiabáltam.
Nem kellett sok és megjelent a drága kiskutyám. Bepréselte magát a rácsokon, majd oda ült a lábam elé.
- Tudom, hogy mire vagy képes. Hozd ide nekem azt a kulcsot. - mutattam egy székre dobott darabra.
Mex elment majd vissza jött. Nem hozta a kulcsot.
- Hozd hamar a gazdinak. - simogattam meg a fejét.
Mex oda ment és leverte a kulcsot. Majd megint vissza.
- Fog meg és hozd hamar ide. - vakartam meg a füle tövét.
Most végre ide hozta a kulcsot. Oda adta nekem, mire agyon simogattam.
- Rex felügyelőt akarsz belőle faragni?
- Nem Mex felügyelőt. - mondtam komolyan, Louis felnevetett.
- Amúgy Harry miért is zárt be minket? - kérdeztem.
- Reggel amikor bejöttem az érdekelte, hogy kibékültünk végre.
- Mit mondtál neki? - mentem oda az ajtóhoz és propagáltam a kulcsokat.
- Megtanultam elválasztani a munkát a magán élettől.
- Ez az. - ugrottam fel örömömbe.
Kimentünk a cellából. Az én Mex felügyelőm meg kényelembe helyezte magát a számára fent tartott fotelban.
- Hogy kerültök ide? - jött ki Harry.
- Jók vagyunk és megléptünk. - vontam meg a vállam.
Louis elment kávéért, majd hozott egyet nekem is. Leült mellém, a kanapéra. Neki dőltem. Adtam neki egy köteg papírt meg én is olvastam egyet.
- Elástátok végre a csata bárdot? - állt meg előttünk Harry karba tett kézzel.
- Igen. - mondta Louis.
- Mikor?
- Tegnap este. - válaszoltam.
- Miért nem tudtátok elmondani?
- Nem kérdezted. - vontam meg a vállam.
Liam and Niall, Liam and NiallMár éppen akart minket osztani, amikor Liam és Niall jöttek be az ajtón mint a ketten mosolyogtak.
- Szent a béke? - kérdezte Niall miközben levette a szemüvegét.
- Igen. - mondtam.
- Hála istennek.
- Végre. - sóhajtott fel Liam - Nyugalom lesz.
- Hé. - szólaltunk meg egyszerre.
- Akkor is idegesítőek vagytok amikor egyszerre beszéltek, de amikor vitatkoztok. Ne azokat a perceket senkinek nem kívánom.
- Nem lehetne rólunk leszállni? - kérdezte Louis.
- De.
- Meg van a gyilkos. - mondta Niall.
- Ki az.
- Két Justin Morgen. Bevallottak mindent. Az ügy lezárva.
- Ki oldotta meg?
- Nem tudja senki sem. Valami titkos segítség. - vonta meg a vállát Liam.
- Nekem az gyanús. - kezdtem gondolkodni.
- Szerintem meg nem. Sőt a legjobb. Át kell küldeni San Diegóba a papírokat. Ők töltik ki. Szóval mindenki irány haza. Jó pihenést mindenkinek. - mondta Liam.
Standing Elements | via TumblrFelkaptam Mex-et, majd beszálltam a kocsimba. Megvártam amíg Louis is ide ér.
Louis vezetett. Mex átmászott hozzá és onnan figyelte az utat.
- Hova megyünk? - kérdeztem amikor már nem volt ismerős a környék.
- Egy kicsit kikapcsolódni.
- Hova?
- Ide. - állította le a kocsit.
Egy kis éteremhez mentünk. Szerencsére Mex is bejöhetett. Ő leült a lábamhoz. Velem szembe Louis foglalt helyet.
Rendeltünk fejenként egy adag spagettit, meg Mex-nek vizet.
Mivel eléggé eldugott helyen voltunk ezért kipróbáltuk a spagettis csókot.
Amint befejeztük a szenvedést, amit mind a ketten élveztünk Louis fizetett, majd megindultunk haza.
Otthon élveztük egymás társaságát, és nem foglalkoztunk Alex szenvedésével.

1 megjegyzés:

  1. Szia!:DD
    Nagyon jó lett!:DD Imádom!<3 És sajnálom, hogy csak most írok, de tegnap programom volt egész napra! De cserében egy meglepetés vár itt! ---> http://aplacewheredreamscametrue.blogspot.hu/p/dijak.html
    Rose X

    VálaszTörlés