Második évad 5. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Amikor megpillantott, rögtön kajla mosolyra húzta a száját.
- Jól néz ki tanárnő. - mondta, mikor oda lépet.
- Köszönöm. - válaszoltam, majd rögtön elindultunk a lakására.
- Ez a piros szexi. - mondta, mikor megérkeztünk.
- Ha maga mondja. - húztam az idegeit.
- Mit szólna ha a vacsorát ágyba kapná?
- Kösz, de a reggelit jobban szeretem az ágyban.
- Azt is megkaphatod ott. - mondta majd közelebb jött hozzám, és a nyakamat csókolgatta.
- Állj le nagy fiú! - mordultam rá és ellöktem  magamtól.
- Ne mond, hogy nem akarod. - közeledett.
- Hát nem!
- Jazmine! - szorított meg, egy szex éhes állat.
- Azt mondtam nem! - megragadtam a kezét és a testét átcsavartam.
- Ez fáj.
- Az a cél! - mondtam majd közel hajoltam füléhez - Szeretem a fájdalmat és én úgy élvezem. - suttogtam neki, mire átfordult és ismét a nyakamba bújt.
- Akarlak! - lihegte.
- Én is akarok valamit. - mondtam, mire már a keze a domborulatomat simogatta.
- Mit édesem? - húzta fel a blúzom.
- Ezt! - löktem el magamtól, és elő vettem egy kést a ruhámból - Most szépen mond meg, hogy mi közöd van Natalia Petinshon-hoz. - szorítottam a nyakához.
- Ki vagy te? - nézet rám.
- Most én kérdezek és te válaszolsz, ezt ne feled!
- A szex partnerem volt.
- Tessék? A saját diákod? És miért nem rázott meg a halál híre? - tettem fel újabb kérdéseket.
- Mert átvert.
- Kifejtenéd? - tettem el a kést.
- Jó... fizettem neki minden alkalomért 50 dollárt. Mindig előre fizettem, ő nem jött, helyette a testvéremmel hetyegett.
- Szóval hol is voltál a gyilkosság időpontjába?
- Te rendőr vagy?
- Még mindig én kérdezek! - szóltam rá  - Tehát?
- Az anyámnál voltam. És a kutya? - néztem rá, mert nem találtam a házba a kutyáját.
- Honnan tudsz a kutyámról? Ja igaz te kérdezel szóval a kutya rendőr kutya.
- Tessék?
- Rendőr vagyok, ezért lepődtem meg, hogy te honnan tudsz mindezekről. A lány után nyomozok, mert részt vett némi sikkasztásban. Ezért be épültem akárcsak te.
- Lefeküdtél vele?
- Igen, csak így engedett a közelébe és így tudtam meg pár dolgot, de mikor tényleg beszélt volna akkor ölték meg.
- Mit tudtál meg eddig? - érdeklődtem tovább.
- Te egyébként ki is vagy, FBI vagy mi?
- Én kérdezek. - világosítottam fel megint.
- Nem sokat, megtudtam hogy 5 Justin Morgen-t ismer, mintha vonzaná őket.
- Remek én egy újság írót, egy fotóst és egy tanárt tudtam meg, de 8 jelöltem van.
- Értem. Egyébként Enrike Black a nevem és te ki is vagy?
- A nevem ugyan az. A szakmám is csak közben egy kicsit szaglászok.
- Tehát rendőr vagy?
- Nem, de nem akarom, hogy te beleszólj. Te nyomozol a sikkasztásban és én a gyilkosságban, ha valamit tudsz elmondott és én is. A kettőnek közel lehet egymáshoz, így segítünk a másiknak, de semmi több. De nem tudhat senki arról, hogy nem tanár vagyok és nyomozok. Oké Enrike?
- Megbeszéltük. De tényleg szexi vagy a vörösben.
- Kösz. De nem vágyok kapcsolatra.
- Oké, akkor csak beszélgetünk. - mondta és tényleg beszélgettünk, sok mindent elmondott magáról és én sokat meg is tudtam. Ő is kérdezett, de nem fedtem fel mindent. Utána haza mentem és rögtön az ágyba dőltem. Láttam, hogy Bleake bejön, de ki is ment, szerintem látta, hogy fáradt vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:DD
    Nagyon jó lett, már nagyon várom a folytatást.
    Ölel, Rose:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük igyekszünk vele ;)
    Ölel: Zoe,Jazz :)

    VálaszTörlés
  3. Meglepetés!:D http://egyvampirlanytortenete.blogspot.hu/p/blog-page.html

    VálaszTörlés