Második Évad 10. rész

.:: Harry szemszöge ::.

- Te nem vagy normális. - kiabáltam Zayn-nel a telefonon keresztül.
- Tudom. - mondta halkan.
- Három napja megy a vita, a féltékenységről. Most meg adsz okot rá. Te nem vagy normális. Két napja nem lehet egyikkel sem értelmesen beszélni. Ők sem beszélnek. Az nap amikor össze vesztek késő este Iza haza ment és mondta, hogy 15... tizenöt pohár volt a konyhába összetörve. Nem tudom melyikük csinálhatta. Tegnap végre beszéltek, erre rontasz a helyzeten, mert kanos vagy. Ráadásul olyan csajt néztél ki aki el van jegyezve. Zoe csirkéjének több esze van mint neked. - csak ömlöttek belőlem a szavak.
- Tudom, de nem tehetek róla. Rosszkor voltam rossz helyen, hiába töri magát, hogy ha a húga már más pasi ágyába kufircol.
- Kiébe?
- Azzal a kölyökkel akinek oda adta a kutyáját.
- Zayn nem értelek. Azt mondtad, hogy szereted, akkor meg miért akartad elvenni Perrie-t.
- Csak a gyerek miatt.
- Jó és Zoe-t miért csókoltad meg?
- Mert Jazmine szarik a fejemre.
- Kezdem kapisgálni. Ha nem tudod az egyiket megszerezni, akkor ott van a másik?
- Nem.
- Akkor nem értem.
- Én sem, szeretem Jazzy-t de vissza akarok vágni neki amiért nem figyel rám.
- Ezért kell a nővérért megcsókolnod. Te balfasz vagy.
- Tudom.
- Remélem még ma bocsánatot kérsz tőle. Ez a minimum amit tehetsz.
- Hívtam. Nem vette fel.
- Old meg. - néztem az ajtó felé, ahol Louis jött be komótosan - Leteszlek itt van Louis. Imádkozz.
- Szia. - tette le a telefont.
Louis leült a helyére, majd elővett pár papírt és azokat nézegette. Nem vett senkiről tudomást mint az elmúlt pár napba.
- Szia. - csúsztam mellé.
- Helló. - mondta fel se nézve.
- Mi történt?
- Megtanultam elválasztani a munkát a magán életemtől.
- Engem nem az érdekel. Hanem, hogy mi van Zoe-val és veled.
- Mi lenne? - nézett fel végre.
DogEzt nem bírtam tovább megfogtam magam és ott hagytam. Kimentem az utcára friss levegőt szívni. Bármit, csak ne legyek bent. Elég sokat voltam bent, amikor Mex nézett vissza rám.
- Gyere. - hívtam, mire oda jött a lábamhoz és hátára feküdt, hogy meg tudjam vakarni a hasát. Még simogattam egy kicsit, majd bementem. Mex oda szaladt Zoe lábához.
Louis és Zoe észre sem vette, hogy megjöttem. Elvoltak foglalva valamivel nagyon.
- Szerintem az a koma lesz a gyilkos aki fizetett neki, csak a csaj átbaszta. Bosszúból megölte. - mondta Louis.
- Szerintem meg a volt barátja. Nagyon összevesztek. Mivel volt új pasi féltékeny volt.
Oda mentem mögéjük és a kezem rátettem a vállukra, mire összerezzentek.
- Szépen jöttök velem. - mondtam nekik.
Nem ellenkeztek csak követtek. Amikor a fogdába értünk kinyitottam nekik az ajtót, mire ők értetlen fejjel néztek rám.
- Nem nézz, be megy. - adtam ki a parancsot.
Louis röhögött rajta, Zoe-nak meg vérben forogtak a szemeim. Rájuk zártam az rácsokat.
- Jó szórakozást. - hagytam ott őket.
Beültem a gép elé felléptem a hálózatra, majd figyeltem a kamerát.

4 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Háhá ez jó, szép volt Harry!xD A rész is nagyon jó lett már várom a folytatást!:)
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Harry csatát akart kirobbantani?? Ebből titeket ismerve nem lesz jó vége :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi csata csak őszinteség! :))Egyébként még mi se tudjuk mi lesz a vége ;)

      Törlés