Második Évad 1.rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Mikor Perrie oda sétált én egy kicsit gondolkozni kezdtem és rájöttem, hogy én ezt nem hallgatom és még az igen előtt kimentem.  Nem akarok második lenni, és már Zayn-t sem szeretem.
Azt tudom, hogy valami nem jó, mert minden olyan egyszerűen megy. Megyek és szét nézek. A folyóson végig mentem, minden tiszta romantikába úszott, én ezt nem bírom. Fent az emeleten egy szoba teljesen sötét volt és a szag sem volt valami patyolat, gondoltam ideje valamit megnézni. Remélem senki nem jár erre.  Kinyitottam az ajtót és, vért láttam. Még is vérben úszik majd az esküvő? Remek, íme egy hulla. Fehér ruhás lányka, akinek a teste és körülötte a föld is vérben úszott.
- Hát ez szép. - mondtam, mire válaszolt egy hang.
Oh, wow, but fuck you | via Tumblr- Az.
- Te élsz? - néztem a vérben úszó áldozatra.
- Igen, kérlek fizesd meg a halálom. - nyögte, szinte már alig hallhatóan.
- Meg teszem. Ki tette ezt veled?
- Justin... Mor...gen. - ez volt az utolsó mondata. Meghalt. Kisétáltam a sötét szobából és indultam a kocsi felé. A motort felpörgettem és haza mentem. Leültem a konyha pulthoz és elgondolkoztam a hogyan tovább kérdésén.
Egyszerű, besegítek a nővérkémnek, persze csak okosan a tudta nélkül. De most irány egy kis box valahol le kell vezetni a dühömet.
Mikor oda értem csak a múlt kori lány volt ott, de ő nem volt hajlandó velem kiállni, így a box zsákhoz mentem és azt vertem. De most egy Justin Morgen nevű fickót kell megkeresnem, de fel kellene hívnom Zoe-t, hogy ha kimondták az igent takarítson. Ezt is teszem keresek egy telefon fülkét és telefonálok.
- Heló. - szólt bele a testvérkém, mikor sikeresen találtam egy eszközt amivel felhívhatom. Elváltoztatót hangon beleszóltam:
- Az esküvőn, ahol van nem ártana szétnézni az emeleten. Hulla várja. - tettem le és elindultam haza. Már egy kicsit sötét volt, vagyis pontosabban sötétedet. Az utcai lámpák kigyulladtak és valami világosságot varázsoltak az utcára. Rég éreztem már magamban azt, hogy egy nagy titok vár. De most érzem.

Legutóbb mikor még kicsik voltunk és valaki eltüntette apa bélyeg gyűjteményét. Akkor kezdtem el nyomozni mindenki tudta nélkül és megtaláltam, csak a megszerzés volt nehéz. Pipiskednem kellet egy asztalon vagy széken már nem is emlékszem. Azt tudom, hogy a szőke lokniimmal és fehér ruhámmal senki nem vette tolakodásnak az érdeklődésemet a bélyegek iránt. Rájöttem ki vette el és dugta a többi könyv közé. Anya volt, mert kellett neki a pénz. Azt biztosan tudom, hogy a siker öröme nagyon nagy volt, de nem mondtam meg senkinek, hogy én találtam meg. Egyszerűen oda tettem apa asztalára, így még Zoe sem tudhatta, hogy került elő. 
Arra is emlékszem, amikor a nagyi jelmeze tűnt el az egyik forgatáson, érdekes eset volt, a takarítónő véletlen le kávézta, így a ruha a nagy konténerben landolt.
Meg amikor az iskolába tűnt el a tanári kulcsa. Az is egy csodálatos és izgalmas kaland volt egy felsőbb éves keze volt a dologba, mert érdekelték a következő dolgozat kérdései.
Tumblr | via Tumblr
Otthon Sarlote által írt levél várt, amiben azt írja, hogy Nono-val sikerült albérletet találniuk, ne aggódjak, de tudja, hogy megint készül felborulni az életem. Hát igaza van. Azt is írta, hogy egy ajándék vár a szobámba. Megyek is megnézem.
A szobámba Fanta-val találtam magam szemben és az ágyamon valóban várt egy ismeretlen doboz. Maga a doboz is nagyon szép volt, de ami benne volt elkápráztatott. Mindig vártam egy ilyesmire, hát ha rajtam is segítene, remélem. Kiakasztottam az ablakba és csodáltam az álom fogómat.
Bleake az esküvőn van, így nem kell aggódnom. El is kezdek kutakodni a gyilkosunk iránt. Csak egy a baj 32 találat van. De majd én megkeresem. Összepakolok egy bőröndöt és holnap indulok is, remélem nem akar velem jönni.
Na de most vár az ágy.

2 megjegyzés:

  1. Végreee megérkezett az első rész!!!:DDD Imádtam és már nagyon várom a folytatást!!!!! A helyesírási hibák is megszüntek, szóval TÖKÉLETES!! Így tovább csajok!!! Ölelés Rose!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali Rose, köszönjük a meglepidet, nem tudom mikor írjuk meg, mert ez a feladat rám vár és hogy is mondjam, káosz van körülöttem most. De ezt majd te is biztosan észre veszed ;) Köszönjük a bókokat és mi is egy Free Hug-t küldünk ;)

      Törlés