Második évad 3. rész

.:: Jazmine szemszöge ::.

Reggel mikor felkeltem, ismét rá kerestem a fickóra. Ismét 32 találat, ebből 1 Los Angeles-ben lakik, 3 a közeli városban. 10 halott és 11 gyerek (16 év alatt) szóval idáig négy lehetséges. 3 van 70 év felett. Szóval összesen 8 lehetőség lehet. Először megnézem az itt élőt magamnak, aki az egyetemen dolgozik.Fiatal professzor. Utána  Brea-ba, majd Falbrook-ba megyek, ha ezzel végeztem meg-látogatom San Diego-t. Ha minden jól, megy ők lehetnek a gyilkosok. Ha nem van még másik 4 jelölt.
De most röviden arról, akit itt találtam majd nem mindent jelesre tett le. 28 éves, de jól néz ki. Él sportoló volt és igen csak szép barátnői voltak. Most szingli. Anyukájával él, apja rákban halt meg. Van egy kutyája is. Ha megakarom találni, akkor irány az egyetem. Szerencse, hogy tanárnak is jó vagyok.
A terv első fele felöltözöm elmondom Bleake-nek, hogy megint van némi apróság, amit el akarok intézni és egy egyetemre jelentkezek tanárnak, vagy diáknak.
- Jó reggelt! - köszönt, amikor már a konyhában menetre készen álltam.
- Heló neked is. Most elmegyek egy egyetemet megnézek magamnak, nem tudom mikor jövök.
- Mi okból? - ráncolta össze a szemöldökét.
- Vagy tanár vagy diák. Teljesen mindegy. Meg kell talánom valakit.
- Mi be keveredtél? - ült le az asztalhoz.
- Az esküvőn találtam egy majdnem hullát, aki elmondta ki ölte meg és aztán meg halt. 32 ember él azon a néven a világba. De leszükítettem a kört. Ma nézem meg az egyetemen az elsőt. - mondtam el őszintén.
- Erről valaki tud?
- Igen, te és én és szeretném, ha így is maradna.
- Rendben, de minek neked a bőrönd? Este láttam, mikor megjöttem, hogy bepakoltál. Hova készülsz? - faggatott tovább.
- Még sehova, de ha nem ő lesz az, akkor utaznom kell és így legalább összekészítettem.
- Értem. Fanta-ra vigyázok menny csak. - törődőt bele.
- Köszönöm. - nyomtam egy puszit az arcára majd elmentem. Vezetés közben a Justin Morgen-ekre gondoltam és, hogy melyik lehet a gyilkos van sejtésem képről, de jobb ha tényleg meggyőződök róla.
Mikor oda értem az egyetemhez, mindenki a kocsimat elemezte.
- Na jó, ha bármi baja esik, előre szólok, hogy az illető megfizet mert megtalálom. - mondtam a tömegnek, ki körbe vettek, majd utat törtem és bementem. Az igazgatónál kezdtem.
- Jó napot kisasszony, tudok segíteni? - nézet rám a pasas.
- Jó napot! Igen, remélem. Szeretném megkérdezni, hogy szükségük van-e dráma vagy közgazdaság tanárra, azon belül bármilyen területen. - tértem rögtön a lényegre.
- Ami azt illeti, igen marketing tanárunk nincs jelenleg. Tegnap mondott fel. de szükséges az életrajz, ajánlások és persze egyéb papírok. Érdekelne a kora is. - ő is a lényegre tért.
- Mindent magammal hoztam és 20 vagyok, de jól végzem a munkám, ha nem vesz fel tanárnak. Akkor diák-ként szeretnék itt lenni. - adtam át az irataim, amiket rögtön vizsgálni kezdet.
- Értem. Nos Gordon kisasszony. Köszöntöm az iskolánkban, mint marketing tanár. - adta vissza a papírjaim.
- Köszönöm. Mikor kezdek?
- Most, de előtte kérem egyeztessen Mr. Morgen-nel ő számvitelt tanít.
- Rendben és hol találom? - ez be vált.
- A tanáriban, a földszinti folyóson jobbra, majd azon a folyóson a végén jobbra a 12.-es terem. - mondta és át adta a tantervet és a beosztásom ez meglepően gyors volt.
- Köszönöm. Addig is viszlát! - léptem ki az irodából és indultam a tanári felé. Nem valami jól éreztem, magam, mert elvesztem a diákok tömegében.Francba! Ki nem tud az orra elé nézni?
- Elnézést, segíthettek? - kérdezte meg egy mély hang és segített összeszedni a szétszóródott papírokat.
- Igen. - néztem fel rá, ekkor tudatosult bennem, hogy ő itt Mr. Morgen. Az egyes jelölt.
- Tessék. - adta át a mappámat is.
- Köszönöm.
- Maga tanár? Csak mert rá pillantottam és ahogy látom, most kapta meg a munka szerződését.
- Igen az vagyok. - álltam fel - Jazmine Amber Gordon. Marketing tanár. - nyújtottam kezet.
- Örvendek Jazmine Amber és Gordon. Én Justin Morgen vagyok és számvitelt tanítok, szóval velem kell egyeztetni-e. - ráztunk kezet.
- Rendben, oda is készültem. Mr. Morgen, ameddig utamat nem állta. - mondtam egy kicsit közömbösen.
- Fogadja el elnézést kérésem. Mit szólna, ha meghívnám egy automatás kávéra? - ez gyorsan ment.
- Automatás kávé? Ki nem hagynám. - mondtam, de igazából ezt a beszélgetést is kihagytam volna.
- Örülök, de nekünk, most órára kell mennünk,, de előtte megisszuk azt a kávét. - mondta és tényleg megittuk. Szörnyű volt.
- Nekünk? - kérdeztem mert most tudatosult bennem, hogy mit is mondott.
- Igen. Megnézheti, hogy hogy dolgozom én, és így a tanítványait is megismerheti. - válaszolt a kérdésemre.
- Rendben. - mondtam és utána eredtem. A teremben már mindenki elfoglalta helyét csak egy hely hiányzott. - Ott nem ül senki? - kérdeztem hangosan.
- De. Ott Natalia ül. - válaszolt egy lány középtájról.
- Az ki? - kérdeztem vissza, szemmel láthatólag a tanár urat zavarta az érdeklődésem.
- Natalia Petinshon.  Tegnap meghalt. - válaszolt az egyik fiú.
- Értem. Sajnálom. - mondtam, mire Justin, az egyes számú rám nézet.
- Na jó mindenki. Ő itt Jazmine Amber Gordon az új marketing tanárotok és most megfigyeli az órát.
- Remek, jobban néz ki, mint az eddigiek. - mondta egy srác.
- Örülök neki, de csönd. Kezdjük az órát. - utasította rendre a diákságot. Én leültem a lány helyére. Jegyzeteltem és figyeltem, mikor vége volt az órának, oda jött hozzám. Én felnéztem a jegyzeteimről.
 - Remélem nem untattam a tanárnőt.
- Nem, belemerültem a jegyzeteimbe. - válaszoltam és "flörtöltem" vele.
- Rendben, de belemerülhetnénk a beszélgetésbe is. Mondjuk egy vacsora mellett. - próbálkozott be.
- Rendben van. Mikor és hol? - nem vesztegethettem az időm.
- Ma és mit szólna, ha hozzám mennénk. Van egy kis házam és nagyon kellemesen eltudnánk beszélgetni. - szánom ezt a pasid, de nem baj a színészi alakításom is 5-s.
- Rendben, de valahol előtte találkozhatnánk és még időt nem mondott. - mosolyogtam el, látszott rajta, hogy ő a beszélgetésen kívül másra is gondolt, mert az ajkába harapott.
- Rendben, magáért megyek este 6-ra a Cupido kávézóba. Jó?
- Megbeszéltük. De ha megengedi nekem órám lesz. - hagytam faképnél. Órák után haza mentem, Bleake nem volt otthon és Fantát is elvitte magával. Gondolom elvitte egy kicsit edzeni én rögtön a kettes számú Justin Morgen után néztem. Aki egy 26 éves újság író.  Őt Brea-ban találom. Tehát az lesz a következő helyszín. De még rá kell keresnem erre a bizonyos Natalia Petinshon. Meg is van, ő volt az aki meghalt, vagyis megölték. Tehát Ez a Justin Morgen nagy esélyes.
 " Natalia Petinshon a nagyszerű 19 éves modell az életét vesztette egy esküvőn. A lány számos fotózáson részt vett és a családját is nagyon megviselte ez a hír." - egy újság cikk részlete, de van még egy kis részlet, csak azt 2 hete írta az egyik lap.
" Natalia a gyönyörű modell és Justin Mogen a tehetséges fotós szét váltak. Már csak munka kapcsolat van köztük."
Ne ezt nem hiszem el. Ez a lány modellkedett és a fotós nem más, mint egy Justin Morgen nevű fickó, aki ráadásul a csaj pasija volt. Rendben, akkor rá is rá kell nézni. De most ideje készülődni, mert a sok keresgéléssel elszaladt az idő.
Felvettem egy vörös ruhát. Egy gyors sminket és elindultam. Mikor megérkeztem a kávézóhoz már ott volt.

4 megjegyzés:

  1. szupi lett :) várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!:DD
    Nagyon jó lett, fantasztikus!:D Már nagyon várom a folytatást!
    Hatalmas ölelés, Rose:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük :)) Zoe-tól függ, mikor jön a következő rész.
    Ölel: a balhés páros ;)

    VálaszTörlés