Második évad 7. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Ma van a nagy nap. Ma tudja meg mindenki, mi is az a hatalmas ötlet, amivel elő álltam. Mivel sem Richard, sem Zoe nem tudja. Csak én és a kedves főnököm Zayn apja és persze Bleake. Remélem mindenkinek elnyeri tetszését, mert már nagyon várom, hogy ezt a fejezeted lezárhassam az életemben. Ideje új pályára lépni. Most ideje felöltözni.
Mikor végeztem vele lementem Bleake-hez és Fantához a konyhába.
- Hi. - köszöntem Bleake-nek.
- Helló, ma van a nagy napod. Sok sikert. - mosolyodott el.
- Igen. Ma van. Ennek a fejezetnek vége lesz, akkor megint beülök az iskola padba. - mondtam.
- Az lehet, de éjszaka meg egy bárba kell mennünk nem?- még szerencse, hogy ő mindenről tud, hát igen előtte nincsenek titkaim.
- De. Nem tudom ki az a Justin Morgen még mindig. De megtalálom. Most megyek. - fogtam magamhoz egy almát és nyomtam egy puszit Bleake arcára - Szia! - csaptam be magam után az ajtót.
Szerintem közben ő is elköszönt, de nem tudom miért, hiszem már nem hallottam. Mindegy is most irány a munka. Vagyis a próba terem. Közben megismertem hármat. Az újság írót, a fotóst és a tanárt vagyis a nyomozót.
Mikor oda értem szerintem már mindenki ott volt én kiszálltam a kocsiból és bementem. Igazam volt.Mindenki itt van. Zoe, Richard, Louis, Sarlote, Nono és Zayn is, de egyedül.
- Richard Petteshon avagy nyomozóból lett maffia vezér. - mondtam hangosan az ötletemet, mire az egész stáb egy személyként rám nézet - Na jó, figyelem mindenki, az ügy nagyon egyszerű. Van egy történet, amit megfilmesítünk. Átírok itt-ott keresünk hozzá egy jó háttér alapot, pár jó arcot és kész a mű! - mondtam, mire Zayn apja is oda lépet mellém.
- Na jó mindenki, figyeljetek! Jazmine-nek támadt egy kis ötlete és nekem azt mondta, hogy talán ezzel zárja le az eddigi színészi és filmbéli életét, utána orvos lesz. - mondta a főnök, mire még a fia is felkapta a fejét.
- Köszönöm.  
Szóval Richard 26 éves koráig nyomozó volt, az egyik legjobb a szakmában, megoldott 14 gyilkosságot, 31 lopást és még egyéb kisebb ügyeket. Volt testőr és belátása volt a nagykutyák ügyeibe is. Például az apjáéba, aki nem volt más, mint az addigi maffia vezér egyénisége. A maffia feje. Szegény gyerek nem tudta, hogy a fő ellensége a saját apja. Aki egészen addig rengeteg fejfájást okozott a fiatal nyomozónak. 
Egy nap azonban apa és fia leültek beszélgetni, az apa átadta minden értékét a fiúnak, aki ezt vissza utasította volna, de tudta, hogy volt ügy, amit még ő sem oldót meg. Volt ügy, ahol megtalálta a gyilkost, de azt aki a háttérből irányítja a szálakat nem fedte fel. Tudta, hogy egyetlen egy lehetősége lehet, hogy az édesanyját és a családját megmentse, ha elvállalja az örökség rá eső részét. A maffia-t, így beépülve marad a rendőrségen. Kettős életet élt, és mindig maradtak elvarratlan szálak, de a férfi szerelemes lett és megfogant a szerelme általa. Ő azt a családot, azt a nőt elfelejtette, mert nem akart nekik ártani. Az idő folyamán kilépet a rendőrségtől és eljátszotta a saját halálát. 
Több neve volt, több személy azonossága és az állam minden területén élt és tevékenykedett. A következő nő az életében két fiút is szült neki, őket már nem tudta megmenteni önmagától, mert az idő folyamán teljesen megváltozott. Az apja tükör képe lett, csak a rosszabb fajtából. 
A bizniszt vitte tovább és közben első családját megfigyeltette. A lányt alkalmasnak találta arra feladatra, hogy ő vegye át a maffia trónját. Azonban a fiai közbe szóltak tervébe, az idősebbik fiú elvett egy lányt, akit ő tartatott ott, de azt nem gondolta volna, hogy pont az ő fia legyen szerelmes abba, akit át kell verni. Tévedett. A fiú szerelmes lett és a lány leleplezte az apóst. 
Időközben a férfi még nagyobb hibát követett el. megölte a fiai anyát és  egy másik maffia családdal és csatlósaikkal háborúra készült. Ehhez kellet volna az ifjú lánya, aki tehetséges és nem gondolnák róla, hogy rossz. Csak ha jobban megismerik. Sikerült is volna  terve, ha a menyecske nem kotnyeleskedik a dolgába, aki alkut ajánlott, ha békén hagyja a testvérét, majd ő beszáll a piszkos munkába, csak hagyja ki a fiait és a lányát. Megtették, azonban a lány átvágta Richard-t, ezzel nem ártott neki, sőt inkább jót tett. Persze történtek még kisebb történések a pasas életében, főleg mikor leszámolt saját maffia társaival és ismét át állt a jó oldalra. Beismerte, hogy számára a család fontos, mert mind két fiát el kellet veszíteni-e, olyan lett mint az apja. De a történések felfedték azt a szemüveg lencséjét, ami meg babonázta férfit és a rossz útra terelte. Azóta a lányával kibékült és annak féltestvérével is békét kötött, annak ellenére, hogy átverte. Erről szól a film. Az érem két oldalán.- fejeztem be a mondókámat, mit mindenki izgalommal hallgatott.

Affirmative: Ten Animated GIFsZoe arcán a büszkeséget láttam. A közönségem, vagyis a stáb és a szereplőim tapsoltak. Még Zoe is. Szerintem sikeresen lezárhatom a filmes karrierem. Közben beszélgetésbe elegyedtem, de nem láttam Zoe-t a teremben. Gondoltam megyek és megnézem, hogy mi van, hát hogy is mondjam megtaláltam Zayn-nel. Csókolóztak. Zoe meglátott. Kösz Zoe, ez most jól esett. Azzal a lendülettel, hogy beléptem ki is rohantam, nem csak a teremből, de az épületből is. Valaki utánam rohant.

- Várj! - szólt utánam Bleake, de én csak sírtam és tovább futottam. Megragadta a karom és magához rántott. Szorosan ölelt.

3 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Azta nagyon jó lett!!!:DD Remélem hamar jön a folytatás, mert ahj!! Nagyon jóóó!!!:DDDDDD És Zoé meg Zayn?? Már nem bírom ki! Tényleg nagyon jó a sztori!!!:DDDD
    Rose X.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük :)
      A folytatásba elvileg most Zoe nem szól bele :P szóval alkudhatunk ;)
      És nem mondok a Zoe és Zayn kérdésre semmit, majd olvasod ;)
      Köszönjük, tartogatunk még pár meglepetést....
      Ölelés :)

      Törlés