49. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

- Akkor némán hallgatunk? - nem válaszoltam - Jó. Akkor a csönd a kettőnké legyen. - mondta Jazzy és megölelt. Utána én nem szólaltam meg, csak mérgelődtem.
Én iskolába, ráadásul rendőr akadémiába. Persze azonnal a csillagokat ne hozzam le. Nagyobb annak a valószínűsége, hogy bele fojtom magam egy kanál vízbe, mint hogy tanuljak. Nem azért hagyta ott az iskolát, mert tanulni akarok.
- Mondott valamit? - kukucskált be Louis.
- Nem, mit mondtál neki? - szólalt meg Jazzy.
Felkeltem a ágyról és Louis kihúztam a szobából.
- Ezt vegyem annak, hogy nem kell tudnia? - kérdezte, mire csak bólintottam.
- Kérlek Zoe legalább kiabálj velem, el sem tudod képzelni mennyire idegesítő, hogy nem szólalsz. - könyörgött, mire csak gonoszul vigyorogtam.
- Nem is az én ötletem volt az akadémia. Liam találta ki, azt mondta, hogy egy ilyen tehetséges nyomozott, mint te meg kell szerezni, már helyet is szorított neked.
Miket nem terveznek a hátam mögött. Azt hiszik, hogy én oda való vagyok, pedig tévednek.
- Kicsikarok belőled egy szót, ha bele pusztulok is. - mondta Louis.
- Nem fog sikerülni. - jött ki Jazzy - Zoe, majd megbeszéljük a részletek, de a tanúm te leszel. - ment el.
Ha most nem tettem volna némasági fogadalmat, akkor utána kiabálnék, hogy a büdös életben soha nem leszek a tanulja, de hát a fogadalom az fogadalom.
- Milyen tanú leszel? - kérdezte Louis, mire ránéztem - Nem kapok választ, ugye? - bólogattam.
- Soha az életben nem fogok veled csend királyozni.
Amúgy élveztem a szívatását. Kedves vagyok, ez tény. De jobb mint ha kiakadnék. A csendet Louis telefonja törte meg.
- Mit akarsz? ..... Jó megyünk. - tette le a telefont - Gyere, van egy hullánk. - nyújtotta a kezét.
Néztem rá, nem tudom mit akar ezzel elérni, de nem fog sikerülni neki.
- Jössz, nem maradsz egyedül, mert a végén valami hülyeségbe keveredsz. - húzott fel a kanapéról.
Morogtam, mire csak felnevetett.
- Ha valami nem tetszik akkor nyugodtan mondhatod. - nyitotta ki a kocsi ajtót.
Beszálltam, majd vártam, hogy Louis is bepattant mellém. Egész út alatt fütyörészett. Már majdnem megszólaltam, hogy hagyja abba, vagy nem tudom mit csinálok vele, de szerencsére megérkeztünk.
- Kisasszony! - tárta ki nekem az ajtót.
Becsukta utánam az ajtót, és nyújtotta a kezét, hogy bele karoljak, amit nem fogadtam el. Összefontam a kezem a mellkasom előtt és másik irányba néztem. Még véletlenül se találkozzon a pillantásunk. 
- Megjött az ifjú pár. - köszönt nekünk Harry ahogy fel értünk.
Levágtam magam a székemre és néztem ki a fejemből.
- Mi történt veled? - kérdezte Liam.
- Nem fog válaszolni. - mondta Louis miközben hozott két bögre kávét.
- Miért nem? - nézett rém Harry.
Gyilkos pillantások lövelltem felé, mire beleivott a kávéjába, másikat meg oda adta nekem.
- Ezt sem most fogjuk megtudni. - sóhajtott fel Niall, mire elkezdtem vadul bólogatni.
- Akkor ki az áldozatunk? - tért rá a tárgyra Louis.
- Anna Goot, harmincas éveiben járó férjes asszony, a férjét Bob-ot már értesítettük, hamarosan megjön. - mondta Harry.
- Hogy ölték meg? - kérdezte Louis.
- Négy golyó a mellkasába, a golyókon meg számok voltak. - nyitotta ki a füzetét. - 20, 09, 14, 31. - olvasta fel Liam.
- Szóval mit jelent? - kérdezte Louis.
- Nem tudjuk de köze lehet a gyilkossághoz.
- Holtest hol van? - kérdezte Louis.
- Már a lent. Megnézik hátha találnak rajta valami apró nyomott. - mondta Harry.
Még ment a tanácskozás, majd hirtelen a nevemre lettem figyelmes.
- Louis mondat Zoe-nak, hogy hol fog kezdeni holnap? - suttogta Liam
- Ezért nem beszél.
- Nem vagyok süket, hallom, amit mondtok. - szólaltam meg.
- Nézzétek tud beszélni. - szólalt fel Harry.
- Nem nézni kell, hogy beszélek hanem hallani. - vágtam rá.
- Milyen harcias valaki. - nevetett Harry.
- Jó hogy harcias vagyok most közölte velem a húgom, hogy nem is vagyunk testvérek csak anyai ágon, ha ez nem lenne elég akkor kiderül, hogy a barátja aki ráadásul megkérte a kézét a féltestvérem apai ágon, szóval az a maffiózó az én apám is kijelentette, hogy kellek neki. Szerinted ez mind ma, és még csak este nyolc van, Erre a golyókon egy dátumot találtok. De a nap poénja azt volt, hogy Zoe Stella Gordon-t küldőjük el rendőrakadémiára, aki egy szabályt sem tart be, aki csak azért oldja meg, mert kiskora óta Krimiken nőt fel, minden lehetséges törtvényt megszeg. De engem küldenek, csak valamivel nem számoltak, hogy ha megszökök egy maffiózó banda elöl akkor onnan gyerek játék lesz kijutni. Nem kényszeríthettek oda be. - adtam ki magamból a felgyülemlett feszültséget.
Mind a négy pasi rám néz. Mintha valami csodát látnának.
- Miből gondolod, hogy dátum? - kérdezte Harry.
- Mást nem lehet. - vonta meg a vállam. De én haza megyek, fáradt vagyok.
- Jobb is ha kipihened magad, mert holnap kezdesz. - mondta Liam.
- Hallottál vagy láttál valamit abból amit az előbb mondtam.
- Igen. - állt meg előttem.
- Nem tudsz olyat mondani amivel megfordul a fejembe, hogy elmenjek.
- Tényleg.
- Igen. - tettem csípőre a kezem.
- Jó, mit szólsz ahhoz ha azt mondtam, hogy ezentúl soha nem jöhetsz ide.
- Ezt hogy sziasztok.
- Mi van ha Louis annyi munkát kap, hogy ne legyen egy perc szabad ideje se?
- Azt, hogy a törvények megszabják meddig tudsz benntartani egy alkalmazottat.
- Minden amit valaha a törvények ellen elköttettél napvilágra kerül. Amit New York-ban, amit az egész Egyesült Államokban elköttettél, minden. A szerencse játék, testi sértés, erőszakos viselkedés, szökés. Minden amit valaha csináltál. -  végig a szemebe nézett.
- Kerüljön, de nem fogok rendőrakadémiára járni.
- Akkor Zoe Stella Gordon letartóztatom az előbbi vádak miatt. - vette elő Liam a bilincsét.
5937673238_7973d7634e_z_largeInkább zárjanak be mint, hogy tanuljak.
Liam rám tette a bilincset majd kivezetett az épületből.
Nem tudom hogy hova visz, de biztos, hogy jól nem jövök ki.
Beszálltam a kocsiba, és vártam, hogy a foglyul ejtőm végre beszálljon. Amikor nyílt a kocsi ajtó, Liam be is vágta maga után, mert valaki a nevét kiabálta. Amikor oldalra pillantottam megláttam, hogy Louis, Zayn, Harry és Niall állják körbe Liam-et.
Mivel soha nem arról voltam híres, hogy ülök és várok, kényelmesen megindultam haza. A fiúk észre sem vették, hogy lelépek. Felvettem a bilincs kulcsát, és már ott sem voltam. Hamar haza értem, leszedtem magamról a bilincset. Vettem egy fürdőt, majd bedőltem az ágyba.

1 megjegyzés:

  1. Hàhà! Zoe már csak ilyen! Mindenhez szerencséje van, pontosabban nagyon sok mindenben!! Imádom és várom a következő részt!:D

    VálaszTörlés