50. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Amikor elmentem haza indultam és tudtam, hogy ezzel a nappal megváltozik az életem, azt is tudtam, hogy valaki követ az a valaki nem más, mint a sötétség itteni legnagyobb alakja.
- Nyugodtan jöjjön elő, nincs nálam fegyver. Mit akar? - kérdeztem, de nem kaptam választ  - Most már fél egy szőkétől, hiszen az apósom lesz. - ingereltem, de még mindig semmi - Ha kell átveszem a vállalkozást. - ajánlottam fel, mire elő merészkedett.
- Csak ugyan? - nézet a szemembe.
- Ha mondom.
- Miért tennéd pont te? Elvileg te lennél a család jó kislánya.
- Elvileg. Nézd, tegezhetlek? Tudom mit teszek. Nincs pénzem és rám nem gyanakodna senki. Brad és Zoe sem tudná meg sem Carlos, sem a rendőrség. A mi titkunk lenne. - hangsúlyoztam ki az utolsó mondatot és annak szavait. Láttam rajta, hogy elgondolkodik, de nem bízik bennem - Az ajánlatom a következő. - vártam - tegyél próbára!
- Meg teszem. Ha megölsz nekem valakit és hagysz egy üzenetet a testvérednek, megbízok benned Jazmine. Kicsike menyecském, ha nem te halsz meg. - nézett rám.
- Megegyeztünk, de ha átversz én öllek meg. - ezen csak mosolygott.
- Itt a fegyver és az áldozat neve: Anna Goot.
- Én honnan tudjam, hogy te nem csapsz be?
- Arra sosincs bizonyíték.
- Akkor most lesz! - néztem rá, egy lépéssel közelebb voltam és elvettem a személyiét.
- Ezt hogy?
- Minden családban vannak profik. - mosolyodtam el.
- Látom.
- Remek, akkor majd találkozunk.
- Ne feled én vagyok a főnök. - szólt utánam.
- Lehet, de nálam van  a fiad, a lányod és a személyid, most én irányítok. - mondtam és elsétáltam. Rögtön kerestem a nőt kit meg kell ölnöm és kire jeleket kell adnom. Tudtam mi legyen a jel és azt is, hogy ölöm meg. Négy golyó a mellkasába, 20, 09, 14, 31. Anna Goot, búcsúzz el!
Elmentem, megöltem, persze egy apró nyomot sem hagyva. Tudtam, hogy a "főnök" követ. Igazam volt.
- Szép munka, mintha ezer éve csinálnád. Akár a lányom is lehetnél.
- Köszönöm. Kérem a fizetségem!
- Ott a fiam és a testvéredet Zoe-t is békén hagyom.
- Persze, ez mind szép és jó, de én többet akarok.
- Mit? - ment bele az alkuba.
- Mit szólnál, ha kapnék egy házat és egy kocsit.
- Meg még mit nem. Holnap az egyik itteni bárban találkozunk. Ne ismerjenek fel. Légy önmagad kedvesem. És ne feled 9-kor találkozunk. - köszönt el és be ült a fekete furgonjába.
Én elmosolyodtam, mert tudom, hogy nálam van a nyerő kártya, ha nem is én vagyok Zoe, de veszélyesebb vagyok az angyali külső ellenére is. Most irány Zayn háza.
- Hát te? - néztem Tyler-re, aki a nappaliban ült.
- Hozzád jöttem.
- Remek.
- Figyelj angyalka, mi lenne ha fizetnék neked valamiért? - nézet rám. Tudtam, hogy szex-et akar.
Large- Jó. De nem lesz olcsó. Éjfélkor a közeli hotelben. A 0739.  szobában várlak. - mondtam neki és indultam fel az emeletre.
- Légy szexi! - hallottam a hangját, ha akarja az leszek. Mikor elment én elmentem fürödni és lepihentem, Fanta végig velem tartott. Éjjel tíz órakor neki álltam készülődni és felvettem egy vörös ruhát. Mire elkészültem már mindenki aludt, így nyugodtan leléphettem.
Mikor oda értem a hotelhez, már kivették a szobát, így elindultam. Tyler tusolt, hallottam a víz csobogást. Így én magam is elindultam a fürdőbe le dobtam a cuccaimat és bementem hozzá.
- Jazz, te. - próbált kinyögni valamit.
- Ssssh..... - csókoltam meg. Ő rögtön nekem esett. Éreztem az ajkát az enyémen, a kezeit a melleimen. Éreztem a férfiassága közelségét, de ellöktem magamtól.
- Hé... - nyúlt utánam.
- Lassan nagyfiú, most én vezetek.- mondtam és magamra tekertem egy törölközőt. Ő rögtön a nyakamnak esett, én hagytam, majd lassan megfordultam. - Új frizura, szexi. - haraptam az ajkamba, mire ő a számra tapadt és szorosan magához ölelt, éreztem, hogy a mérete domborodik. Az ágyra döntött és nekem eset, az utolsó pillanatban egy óvszert vett elő az éjjeli szekrényből és magára helyezte, majd kezdetét vette az éjjeli kaland.

1 megjegyzés:

  1. Rövid lett, DE izgalmas! Jazzy "kicsit" rossz lány lett!! Imásom és várom már nagyon a következő részt!!:DD

    VálaszTörlés