37. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Ahogy megérkezett a felvétel mind a képernyőt néztük. Ahogy fel ismertem Jazmine-t már akartam is indulni, hogy megleckéztessem.
- Kik azok ott vele? - bökött Zayn a monitora.
- Nem tudom. - néztem.
Zayn és én a képernyőt néztük, ami folyamatosan lejátszotta, hogy Jazmine bemegy, utána kimegy.
- Tudom kik azok akik vele mentek. - mondta Louis.
- Ki? - kérdezte Zayn.
- Mond. - fordultam felé.
- Az öregebb Brad Pettershon. Az anyával él. 20 éves. Néha az apja is megjelenik. Az apja drogdrillel, meg a maffia tagja. Idáig még nem tudták lecsukni. Mindig meglógott a börtön elől. A másik a fiatalabb ő meg az öccse  Carlos Pettershon. 17 éves. De ha tovább nézitek a felvételt. - mondta Louis majd valamit nyomkodódott.
- Akkor láthassátok  hogy nem csak barátok. - mutatott a kép ernyőre ahol éppen Brad megcsókolta Jazmine-t. Nekem meg Zayn-nek leesett az állam.
- Azt a jó büdös életbe. Elment Texasba pasizni? - kérdeztem.
- Ezek szerint, de még van egy érdekesség. Felvették az adatait. Kristine Pettershon ként regisztrálták.
- Miért? - kérdezte Zayn.
- Nem tudjuk, lehet, hogy köze van a maffiához.
- Akkor sziasztok. - mondtam, miközben felvettem a kulcsom és megindultam.
- Hova mész? - kiabált utánam Louis.
- Szétrúgni Jazmine seggét.
- Egyedül nem mehetsz. - jött utánam.
- Ó dehogy nem. Csak figyelj. - szálltam be a kocsiba.
Louis gyorsabb volt nálam és beült mellém. Vagy én kezdek nagyon ellustulni, vagy ő van nagyon jó formába. 
- A maffia törzs helyére mész. Egy hadsereg kevés lenne.
- Egyet értek vele. - mondta Zayn miközben ő is be ült.
- Akkor ki marad itt Alex-el? - próbáltam őket szépen kituszkolni a kocsiból.
- Iza. Mehetünk. Én szólok az ottani rendőröknek. - vette elő a telefonját Louis.
- Mivel tudlak titeket rá venni, hogy szálljatok ki? - kérdeztem.
- Semmivel. - vágta rá Zayn.
- Téged megértelek, hogy miért jössz. - hősszerelmes - De Louis te?
- Nem hagylak együl, meg megnézték a fiúk, hogy Robert is kapcsolatban volt a főnökkel. Aki a maffia vezér. Amint a gyilkos meg lesz azonnal válaszolsz. - mosolygott.
- Mi a kérdés? - hajolt előre Zayn.
- Megkértem, hogy legyen a barátnőm. - mosolygott Louis.
- Sok szerencsét. - veregette hátba Zayn. Hát igen ő tudja, hogy nem szoktam magam elkötelezni.
- Köszi.
Mivel ismerem a fajtájukat ezért fel adtam, hogy rá vegyem őket arra, hogy kiszállnak. Akkor irány Texas.
Ahogy a városba értünk Harry elküldte a címet, ahol a Pettershon család lakik. Célba vettük a házat.
Már éppen kopogtam volna az ajtón amikor csörgött a telefonom.
- Szia Josh miben segíthetek? - kérdeztem.
- Tudod kivel találkoztam a reptéren miközben egy gyilkosság történt az egyik járaton. Azon a járaton ami Texas-ból indult New York-ba.
- Kivel találkoztál?
- A húgoddal meg a kísérőjével. De ő úgy mutatkozott be, hogy Kristine. Ja és lecsuktuk a társával együtt, hogy tuti ne szökjön meg megint.
- Tökéletes. Valakit oda küldök, hogy hozza haza. Valami készül Texas-ba és közöm van hozzá. Kinyomozom.
- Oké akkor siessen a barátod, mert csak 24 óráig tudom bent tartani. Kivétel ha ő ölt meg az áldozatot.
- Hol gyilkoltak?
- A mosdóba találtak rá. A gép felszállása után nem sokkal ölték meg.
- Szép halál. Add át üdzözletem a többieknek.
- Át adom.
- Küldöm Zayn-t.
- Várom. Megyek, mert Jazmine meg akar szőkni.
- Sok szerencsét hozzá és szed ki belőle, hogy miért Kristine.
- Rendben. Szia. - tette le a telefont.
- Zayn. Át kellene ugranod New York-ba. - mondtam.
- Miért?
- Mert Jazmine ott van és Josh letartoztatta, hogy ne tudjon meglépni.
- Rendben. Következő járattal megyek.
- Oké. Mi körül nézünk.
Ő meg indult a reptér felé, én meg kihagytam a formaiságokat és benyitottam a házba. Mindenre fel készültem, csak arra nem ami a házban fogadott.

1 megjegyzés: