44. rész

.:: Jazz szem szöge ::.


- Zayn, én szeretem Brad-et. Nem tudom, te mit hittél, hogy ettől a valómástól most én otthagyom és a karodba ugrok? Nem. Szeretem, és ha megkérdezné, hogy feleségül megyek hozzá igen-t mondanék. Remélem válasz a kérdésedre. - mondtam, de láttam, hogy nem erre a feleletre várt és őszintén én sem.
- Értem.
- Kérlek vigyél egy szállodába.
- Rendben.
- Akkor én most lehunyom a szemem, mert már rég aludtam, ha oda érünk ébresz fel kérlek.
- Meg lesz. - válaszolt és én neki dőltem az ablaknak és lassan el is aludtam.
- Jazz, Jazzy... itt vagyunk. - hallottam Zayn hangját.
- Jó még csak öt perc.
- Jazz, kérlek.
- Rendben. - erőt vettem magamon és kinyitottam a szemeim. - Ez nem egy szálloda.
- Nem ez olcsóbb. - utalt a saját házára.
- Köszönöm. Meg van még. 
- Meg. - bele vágott a mondatomba, ami a szobáról szólt, ahol meghúztam már magam és mosolyodott.
- Rendben, akkor Fantával fel mennénk aludni.
Large
- Jó, jó éjt!
- Köszi, neked is Zayn. - mosolyodtam el és kutyástul, csomagostul felmentem.
A két nap úgy telt el, hogy ismét beköltöztem Zayn-hez. Kiderült, hogy Izánál vagyis Zoe-nál hagytam Fanta kajáját. és persze egyéb fordulatot vett az életem. Amikor megérkeztem láttam Izát egy fiúval.
- Szia. Ő Liam a barátom. - mondta a lány.
- Szia, Liam én Jazzy vagyok Zoe húga.
- Igen, tudom. Te vagy aki eltűnt.
- Igen. - mosolyodtam el és rá néztem Izára, aki éppen bohockodot. - Szóval a kutya kajáért jöttem.
- Rendben a konyhába az első szekrényben van.
- Köszönöm. Sziasztok. Jó szórakozást. - cukkoltam a szerelmeseket, a tipikus nézésemmel és hajrálással.
- Köszi meglesz. - mosolygott Liam. Iza egy puszit nyomot a barátja arcára, amiből csók halmaz keletkezett.
Miután felvettem a kutyakaját ezzel megindultam vissza Zayn-hez, tudni kell, hogy reggel Zayn egy levelet hagyott  "Elmentem, ne keres majd jövök. Zoe-nál vagyok. Szia!" - hát igen koptassuk le a szöszit. Az úton az anyától kapott levél felnyitássávval szenvedtem. Amiben ezeket a sorokat olvashattam:
" Szia, Jazz kislányom,
Letter_largeTudom későn szólok, de tudnod kell valamit. Te és Zoe nem vagytok testvérek csak lélekben, de te vér szerint a lányom vagy és apádé. Zoe-nak csak a neve egyezik a tieddel, mert volt idő mikor nem lehet apádtól gyerekem és züllött életet éltem és összejöttem egy másik férfival, akivel azóta sem tartom a kapcsolatot. Azért szeretném neked elmondani, mert ismerem Zoe-t, ő forró fejű és nem tudja kordában tartani magát. Arra kérlek, soha ne tévedj a sötét oldal árnyékába sem, mert az mindig rossz csapással jár.  Zoe-ra vigyázz, mert tudom nővéredként szereted.
Ölel Anyád, akit nem sokára viszont láthatsz."

Igen anya üzenete a kislányának szuper. Én most ezzel, mit kezdjek? Nekem szakad a nyakamba, de hisz mindig Zoe volt az erősebb. Mindegy, szeretem a nővérem és megvédem. Ezzel a gondolattal szét téptem a levelet és bedobtam a legközelebbi kukába. Szerettem volna csak élvezni, azt hogy egyedül vagyok ez kőkemény 10 percre sikerült is. De valaki hiányolt.
- Szia. - vettem fel a telefont.
- Szia. - köszönt Brad. - A képet küldtem, de nem tudom még mindig ki az a csecsemő.
- Én sejtem 80% -ra. De még nem mondhatom meg. Veletek mi a helyzet?
- Meg van anya temetésének időpontja. -  csuklott meg a hangja.
- Értem, szólj elmegyek. Nekem meg, meg van, hogy mikor lesz a premier.
- A film? - vet erőt magán.
- Igen.
- Elmegyek rá.
- Én is.
- Köszönöm.- mondta.
- Én is. Szia.
- Szia, szeretlek és puszi.
197081_1800837734673_1051701930_2132815_7067067_n_large- Puszi. - tettem le a telefont. Rögtön felmentem az e-mail fiókomra, hogy megnézzem a képet és szinte sokkolt a látvány. El sem hiszem. Ez nem lehet, anya ezt nem gondolhatta komolyan. Én nem hiszem el. Ezt hogy mondom el Zoe-nak? Hogy Petterson és nem Gordon? Azt meg pláne, hogy igazából az az őrült az apja és Brad, Carlos a testvére  Ez nem hiszem el. Engem tényleg vonz a baj. De legalább van akire számíthatok itt van Fanta. Ismét egy telefon.
- Igen? - szóltam bele, mert nem ismeretem ezt a számot.
- Jazz? - Én vagyok az anya. - na ne, ez nem lehet igaz, most az élet ellenem játszik? Vagy minden nyerő lap nála van, olyan, mint Zoe? Remek, mert akkor veszítek ebbe játékba.
- Anya?
- Kicsi lányom. Olvastad a levelet? - kérdezte, mire én mély hallgatásba merültem, majd enyhe kiakadással díjaztam a levél tartalmát.
- Na jó nézd, tudom, hogy szőke a hajad, de reméltem, hogy nem leszel olyan idióta, hogy veszélybe sodord a lányod. Tudod az apja keresi. Az apja ölt és engem is fogva tartott. Tehát, ha szeretnéd, hogy szóba álljak veled ideje nem alkoholizálni, hanem rendes anyává válni. - csaptam le telefont.
Elindultam Zayn házához, majd elemeztem a képet és Fantámat simogattam. Egy új kép a kis husky-ról:
Már csak Zoe-val kell közölnöm a "nagy" hírt és Braddék-kel. Remélem jól fogadják.

5 megjegyzés:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    VálaszTörlés
  2. Thank you dear Chris,
    We are registral in the link and thanks your comment to. :)

    VálaszTörlés
  3. Wáó és egy nagy csavar a blogban. Sejtettem, hogy az apa a maffia, de hogy nem tesók én erre nem jöttem rá, mert belül nagyon szőke vagyok! xd Amúgy imádom ezt a részt is és remélem rájön Jazmine, hogy Zayn sokkal jobb pasi mint Brad!! Most azonnal kérem a kövi részt!!:D<3

    VálaszTörlés
  4. MEGLEPETÉS!
    http://dreamcometruefor.blogspot.hu/
    Díj! Tőlem nektek :)

    VálaszTörlés