35. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

- Sziasztok. - köszönt a váratlan látogató.
- Szia, mi szél hozott? - kérdezte Harry.
Ezek szerint ismerik egymást.
- Jöttem megkérdezni, hogy mit tudtok Jazzy eltűnéséről. - mondta.
- Annyit, hogy minden miattam van. Engem akarnak maguknak. - mondtam Zayn-nek.
Éppen válaszra nyitotta a száját amikor Tyler lépet be az ajtón Fantával hadakódba.
- Szia. - mosolyogtam gonoszul.
- Helló. - nyelt egy nagyot.
- Ismeritek egymást? - kérdezte Harry.
- Igen, van egy pár vicces élményünk. - vettem el tőle a kutyát, aki hirtelen megnyugodott.
- Viccesnek nem mondanám.
- Én annak tartom. - vontam meg a vállam.
- Szemszög kérdése. - mondta Zayn.
- Fiúk én elmegyek, majd a ha tudtok valamit akkor feltétlenül szólajtok. - mondtam miközben már léptem is ki.
- Oké. Szia. - köszöntek el egyszerre.
Mivel James otthon marad így kénytelen voltam gyalog haza menni. Nem ugrott elém egy őrölt sem, aki el akart volna vinni. Nyugodtam mentem haza  Fanta-t alig lehetett féken tartani. Ahogy letettem a házba azonnal a konyha felé vette az irányt. Adtam neki enni, majd megindultam a vendég szoba felé ahol Iza még nagyban aludt. Legalább nem tűnt fel neki, hogy elmentem. Alex súlyokat emelt.
- Te meg mit csinálsz? - kérdeztem tőle.
- El fogom üldözni a betolakodott. - tette le a súlyt.
- Oké. - hagytam gyúrni. A végén még meg öl.
Bementem a konyhába és csináltam magamnak egy kávét. Soha nem ittam kávét, de most annyira fáradt vagyok. Kell az energia löket.
- Jó reggelt. - köszönt Iza.
- Jobbat. - morogtam a kávémba.
Értetlenül nézett miközben öntött magának is kávét. Mindent részletesen elmeséltem. Nem kicsit lepődött meg. Fel ajánlotta a segítségét. De én vissza utasítottam azzal az egyszerű indokkal, hogy elég egy ember kihúzni a csávából, nem kell még egyért aggódni.

~ Két hónap múlva ~

Nem hiszem el, hogy két hónapja Jazzy-t keressük  de még mindig semmi nyom. Mintha elnyelte volna a föld. Még Joshék is őt keresik. Minden hova ahova lehetett elküldtük a képét, hogy ha megtalálják akkor értesítsenek.
Törzs helyünké vált a kapitányság. Nem volt egy olyan nap, hogy hatan nem ültünk volna össze és kezdtünk el nyomokat keresni  Ma csatlakozott hozzánk Iza is.
- Zoe nyugodj már meg. Rossz nézni ahogy fel alá járkálsz. - mondta Zayn.
- Könnyen beszélsz. - vágtam hozzá.
- Szerinted én nem aggódok érte, de az nem megoldás, hogy fel alá járkálsz.
- Malik valahogy le kell vezetnem a feszültséget. - mondtam neki.
- Minden nap amikor jövünk fel alá járkálsz. Még nem oldódott meg az ügy. - kelt fel a kanapéról.
- Szerinted én nem tudom. Tudod mi a legrosszabb, hogy miattam tűnt el. Engem akartak, de Jazmine-t vitték el. Lehet hogy csak véletlenül bukkantak rá, de miattam van ott ahol. - mondtam miközben bele rúgtam a falba.
- Mindenki nyugodjon le. Zoe te meg ne törd szét a falat. - mondta Liam.
Dühösen levágtam magam és egyszerűen gondolkoztam, hogy ki az aki elrabolta Jazmine-t.
A gondolkozásomat a telefon csörgése zavarta meg.
- Jó napot Los Angeles-i rendőr kapitányság. - vette fel a telefont Harry.
- Igen..........Azonnal utána nézek.................igen................köszönöm. - tette le a telefont.
- Mi az? - kérdezte Niall.
- Van egy nyom. - mondta miközben már kattogott a gépjén is.
- Mi az? - kérdezte Iza.
- Texas-ban Tyler Bolton-t keresnek, aki La lakos. A kapitány mondta, hogy egy szőke lány érdeklődött iránta. - mondta.
- Miért pont Tyler? - kérdezte Louis.
- Nem tudom. - ráztam meg a fejem.
- Akkor derítsük ki. - mondta Louis miközben belemerült a monitor tanulmányozásába.
Oda ültem a nekem fent tartót székre. Elvettem a telefont és tárcsáztam a Texas-i kapitányságot.
- Jó napot. Los Angeles-i rendőrség. - mondtam mire Louis abba hagyta a monitor bámulását.
- Miben segíthetek.
- Biztonsági kamera felvétele kellene. Csak a mai nap.
- Jó. Hamarosan küldöm.
- Köszönöm. Viszlát. - tettem le a telefont.
- Jó rendőr lenne belőled. - mondta Iza.
- A másik oldalt állok. - mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése