24. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Arra ébredtem, hogy valaki  felébresztet egy vödör vízzel. Kellemes reggeli meglepetés. Ezért még számolunk, de vissza az eredeti reggeli szöveghez. Tegnap azon a gyűlésen nem történt semmi említésre méltó. Kiderült, hogy két srác iker és nagyon élvezik és szeretnek mással tréfálkozni, de ezt majd máskor.
Kinyitom szemeim és egy elmebeteg nő vérrel találom szembe magam valahogy így:
- Te idióta, mi a francért kell kilocsolni az ágyból?
- Miért nem hívtál, gondoltam megleplek. A kedvenc hobbiddal megyünk vásárolni köcsög. - vágta a fejemhez a nővérkém, Zoe. Igen, most egy kicsit kiéltük magunk, de ezt a gondolat menetet ismét megszakítja egy párnával a fejemen.
- Most már doblálozol is? Hát rendben!- fogtam meg a mellettem elhelyezkedő párnát és hozzá vágtam.
- Párna csata! - ordította el magát. Egymásnak estünk, repült a párna, szállt a toll. Hangoskodásunk Zayn szakította meg, aki döbbenten állt, de végül csak ennyit mondott:
- Az iszap hol marad?- kérdezte megfigyelve a szálló tollakat.
- Beszállsz? - érdeklődött Zoe.
- Naná, de ha tudom popcornnal jövök. - erre őt is fejbe találtam egy párnával, de pechemre összefogtak ellenem és nekem estek és párna bombákat indítottak szegény szőke fejem ellen.
- Ne! Ne tedd ezt velem! - kérleltem Zoe-t, aki ezen nevetni kezdet, tehát csak Zayn támadott, de elkaptam és nem hagytam magam én is egy párna bomba sorozatot indítottam ellene.
- Most elkaplak! - mondta és fellép indult az ágyba és igen valóban elkapott, alá kerültem. Zoe megköszörülte a torkát.
- Tubicáim ideje haladni Jazz, mert nem szeretnéd, ha még plusz egy órával meghosszabbítanám  a vásárlási időt. - micsoda fenyegetés, de valóban hatásos, lelöktem Zaynt.
- Hé! - szólalt fel a földről.
Y_large- Bocs, és most mindketten kifelé! - utasítottam őket, szegény Fanta indult el.
- Ha ő megy akkor én maradok. - szólalt meg ismét a házigazdám Zayn.
- Azt mondtam ki, a kutyának szabad bejárása van. - kimentek. Én valami ruháért kutakodtam a szekrénybe, közben elemeztem a helyzetet. Zayn szakított a barátnőjével és most rám hajt. A filmmel kapcsolatban jövőhéten forgatunk.
Kimentem az ajtón, szerencsére már Zayn is felöltözött. Zoe is és menetre készek voltunk a vásárlásra, hát én nem.
- Mehetünk? - kérdezte a nővérkém.
- Nem!
- Akkor megyünk. - ültettet bele szerelmébe (James-be). Vásárolni mentünk és nem akárhová egy horror filmbe illő helyre, a plázába, mentsen meg valaki.
- Zoe, nem lehetne, hogy én elmegyek innen.
- Nem! Te segítesz nekem.
Kezdjük a ruháknál, legalább 50 ruhát néztünk meg, ezt követte 30 cipő, mert a nagyságának semmi sem felel meg. Két döntés közölt gondolkodott mondtam, hogy ez legyen, de az azért nem jó, a másik meg másért, így egy harmadikat választott.
- Zoe áruld már el nekem mi értelme ennek? - érdeklődtem.
- Annyi, hogy nem egyedül vásárlok. - válaszolt. Ez igazán remek. - Vásárolj te is!- utasított.
- Rendben. - megfogtam a legközelebb polcról egy valamit.
- Mit akarsz kezdeni egy nyakkendővel? - nézegette a kezem.
00095842_large
-Hát, vásároltam valamit. - ő erre a fejéhez kapott, de nem szólt semmit. Elindult megnézni ismételten 60 táskát és fele annyi kalapot. Azt nem tudom pontosan mennyi holmival jöttünk ki a plázából, de én vettem egy pólót és ennyi, na meg a felesleges nyakkendőt, majd valakinek oda adom ajándékba. Pakoltunk a csomagtartóba. Beültünk a kocsiba és indultunk. Zoe úgy belemerült a magyarázkodásba, hogy sikeresen elcsaptunk egy lányt. Gratula Zoe!
- Zoe, el csaptad azt a lányt. - mutattam a csajra, aki meg állt és csak nézet minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése