26. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Miután Zoe kirakott a ház előtt Fanta fogadott farok csóválva így neki álltam vele labdázni, abban a szerelésben, amiben vásároltam. A kutya ugatásra Zayn kijött.
- Megjöttél és még csak le se pakoltál? - érdeklődött.
- Először is szia. Másodszor nem sok mindent vettem.
- Aha, de azért még is és ebbe a ruhába kutyázni. - mérlegelt.
- Mi van vele?
- Nem erre kellene el használnod.
- Akkor mire?
- Egy randira.
- Hiszen azon voltam. - füllentettem egy kicsit.
- Igen? Kivel? - kerekedett el a szeme.
- Egy régi barátommal.
- Értem. Jól sikerült?
- Igen.
- Oké. Én bemegyek próbálni te is jössz?
- Szerintem igen.
- Oké, akkor menjünk. - Ültetett be a kocsiba és elindultunk a szokásos helyre, ahol a próbákat tartjuk. A többiek már rég ott lehetek, mert hallatszott az olvasó próba.
- Sziasztok. - léptünk be Zayn-nel egyszerre.
- Helló. - köszöntek.
- Kristine, ha megérkeztél elkezdhetnénk az olvasó próbát. - mondta az ikrek közül Jack.
- Hát persze.
- Vagy kezdjük a csókjelentettel. - ajánlotta a másik fiú Finn.
Tumblr_ml197ooelf1s93ygio1_500_large
- Jó próbálkozás srácok, de ő velem van. - jelentette ki Zayn.
- Jó próbálkozás Zayn, de én még mindig a magam úrra vagyok. Tehát Jack, Finn, Zayn. Az elejéről vesszük a darabot. - tisztáztam le a dolgot, a többi színész társunk tapssal jutalmazta a kijelentésem. El is kezdtük és rájöttem, hogy az én karakterem egy jó nagy fruska, mivel 4 sráccal kavar, de csak egy akit szeret. Csodálatos egy dráma, nem baj tetszik a film csak legyünk kész vele. A jelentetek csöpögősek, de attól még jók.
A két fiú elvolt egész idő alatt. Egymást csépelték, amin mi persze jókat nevettünk.
- Szia, tündérke. - köszönt Tyler, amikor meg érkezett.
- Szia.
- Zayn-nél laksz még mindig? - érdeklődött.
- Igen. Te pedig Zoe mellett, ha jól sejtem.
- Jól sejted.
- Helló Tyler. - köszöntek a fiúk.
- Helló. - köszönt vissza. - Hallom még mindig te vigyázol az angyalkára.
- Igen.
- Nálad lakik? - kerekedet el az ikrek szeme.
- Igen.
- Akkor láttad már ruha nélkül? - érdeklődött Finn.
- Nem. - bálaszolt higgadtan Zayn én pedig arcon töröltem szegény Finn-t /még szerencse, hogy tudom a hajukról, hogy ki-kicsoda/.
- Ez fájt. 
- De megérdemelted. - világosította fel Jack.
A próba további része is izgalmasan telt, Tyler is elmúlatta az időt és én nevettem minden hülyeségem életem legjobb próbálja volt. Mindezek mellé társult a reggeli vásárlás és ébresztés, de nem baj. Mindezek ellenére csodálatos napom volt.
Haza fele elmentünk fagyizni. Zayn, amikor haza értünk elment valami haverjaival akárhova. Én átöltöztem, majd elmentem sétálni. A fények csodálatosak voltak az egésznek meg volt a különleges hangulata. Az idő sem volt olyan meleg, kellemesen hideg volt. De egy váratlan fordulat, hidegség a testemben megváltoztatta a napom.
- Ááááá! - sikítottam fel, mert megláttam a napom fénypontját /szó szerint/.Egy autó lámpája olyan erősen közelített, hogy számomra minden elsötétült. Nem láttam, nem hallottam és nem éreztem semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése