31. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Amikor beléptem nem minden napi látvány tárult elém. Rengeteg kép, amin én is rajta vagyok meg Jazzy is. Megfigyelte minden lépésem. Tudta mikor hol vagyok. Vannak képek, amik a Casinóba készültek. Vannak olyanok, amikor a házba lépek be. Olyan képek is vannak, hogy a szüleimmel vitatkozok. Vagy éppen mérgesen vágom be az ajtót. Alex-t megmentem. Voltak egész kicsi képes is rólam. Az egyik ép nagyon tetszett. Jazz meg én vagyok. Ő három éves én meg négy. Egy homokozó lapáttal püfölöm. Lehet, hogy ezt megtartom. Ahogy mentem beljebb a házba, az egyik szobába olyat láttam amit még soha. Egy életnagyságú viasz szobor fogadott. Nem is lenen baj, ha nem engem ábrázolna és nem lenen a mellkasomra egy céltábla erősítve amin látszódik, hogy már lőttek. Milyen elmebeteg találja ki az ilyeneket? Csak ez fogadott a nappaliba. Nem tudom még mi vár rám ha beljebb megyek a szobába. De meg kell találnom a titkos imádómat és ki kell szednem belőle, hogy Jazzy hova lett. Csak ő tudja.
A konyhába nem volt semmi különös ha azt nem nézzük, hogy akkora rumli volt ott mint mondjuk, ha egy hadsereg ment volna át.
Ahogy tovább mentem egy zárt ajtóval találtam magam szembe. Nem gondolkoztam azonnal betörtem és egy rémült tekintettel találtam magam.
- Lábadon jössz vagy ki kell rángatni? - kérdeztem a komától.
Nem válaszolt semmit csak magához ölelt egy párnát és fel állt.
- Mit láttál este amikor a húgom elrablását játszottuk? - kérdeztem előtte miközben leültettem a kanapéra és elé álltam.
- Azt, hogy egy kocsiba tuszkolják, majd villám gyorsan elhajt.
- Mi volt a kocsi rendszáma?
- Nem tudom.
- Tudom, hogy tudod. - tettem csípőre a kezem.
- Te rendezted meg az elrablását, te neked kel tudnod, hogy hol van.
- Tudom is csak nem akartam civileket be avatni, ezért kell kifaggatnom, hogy mit láttál.
- Annyit láttam amennyit nekem kellet. - állt fel.
- Ugyan ki vagy te?
- Tudok rólad mindent.
- Igen látom, még a melltartó méretemmel is tisztába vagy. - utaltam a szoborra - De én nem tudom, hogy ki vagy.
- Robert Butter. - mutatkozott be.
- Kedves Robert ezennel le van tartoztatva. - jött be sokkolva Harry, Niall és Louis.
- Még nem szedtem ki belőle, hogy mit látott.
- Nem baj lejárt az idő. - mondta Louis majd megbilincselte és Harry kivezette.
- Én hallgatom ki. - indultam meg kifele.
- Előbb állj meg. - fogta meg a kezem.
- Melyik képet kell megmagyaráznom? - kérdeztem unottan.
- Ezeket itt. - fogott meg egy csomót, amin éppen Casinóba megyek be vagy jövök ki nem kevés pénzel. Készpénzzel fizetem ki James-t. Egy pasit megverek. Egy rendőr kikerülök. Pár gyors hajtási kép.
- Ez a munkám. - mondtam miközben néztem a képeket.
- Azt nem akartad elmondani?
- Igen, de felhagyok vele. Bajba sodortam Jazz-t. Marad hobbinak. - mondtam miközben elvettem a képeket. - lehetne, hogy ez csak kettőnk között maradjon?
- Ha válaszolsz egy kérdésre.
- Jó.
- Lennél a barátnőm? - kérdezte mire lefagyva felé fordultam. Hirtelen a ért a kérdés. Nem tudtam rá mit válaszolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése