23. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Reggel valaki rá feküdt a csengőre. Magamra kaptam egy köntös és lángoló fejjel indultam meg kinyírni azt a személyt, aki fel mer ébreszteni, engem.
- Ki az idióta ki nem tud hajnalok hajnalán aludni. - morogtam miközben lefutottam a lépcsőn.
- Mennyik elmeháborodott nem tud aludni? - tomboltam.
Vettem egy mély levegőt megfogtam egy esernyőt, és készültem a gyilkosságra.
Mikor kinyitottam az ajtót Louis állt előtte egy kajával felpakolva, meg kávéval.
- Szia. - köszönt nekem.
- Nem arról volt szó, hogy csak este kell elviselnem a társaságod. - mondtam miközben besétált.
- Gondoltam megleplek. - tette le a kaját a konyhába.
- Én meg, azon gondolkoztam, hogy megöllek. - mondtam miközben bevágtam az ajtót.
- Miért?
- Reggel kilenckor ide állítasz és csöngetsz, nálam egyenlő a halállal. - dobtam le az esernyőt.
- De még élek szóval, mit kérsz? - ült le az asztalhoz.
- Mi van? - ültem le mellé.
- Hoztam csokis croassont, van még lekváros táska, pogácsák, meg hoztam kávét is. Meg valahol kell lennie egy - turkált a zacskók között. - itt is van. - emelte fel a mini tortát.
- Milyen ízű? - hajoltam közelebb hozzá.
- Csokis az egyik a másik meg répás. Melyiket kéred? - emelte fel mint a kettőt.
- A csokisat, de előbb, hol van az a crosasson?
- Parancsolj. - adta oda nekem.
Reggelizés közben fagyatott, vagy én faggattam. Megtudtam, hogy mit keresett az utcában, amikor én lerendeztem a kölyköt. Mint kiderült a gyilkossági osztályon dolgozik. Mikor kérdezte, hogy én mivel foglakozók, akkor rávágtam nyugodtam, hogy papagáj idomár. Röhögött rajta egy sort, de nem hit nekem.
- Nyertem a lottón így nem csinálok semmit. - találtam ki egy hazugságot.
- Persze, de tényleg.
- Titok. - zártam le a beszélgetést.
- Mond már el. Milyen titkos tiltott dolgokat csinálsz. - fordult felém.
- Nem, titok attól vicces, hogy soha nem fogad megtudni. - zártam le végleg a témát.
- Egyszer úgy is kiszedem belőled.
- Sok szerencsét. - húztam közelebb magamhoz a tortát.
- Kiszedek bárkiből bármit. Ez a munkám.
- Velem nem fogsz boldogulni. - támaszkodtam fel az asztalra.
- Kiderítem. - hajolt hozzám közelebb.
- Valamit soha nem tudsz meg, és ebben biztos lehetsz. - néztem mélyen a szemébe.
Alig volt közöttünk pár centi. Louis elmosolyodott. Megforgattam a szemeimet, majd a homlokom a az övének támasztottam. Erre a lépésemre nyelt egy nagyot. Pasiból van, tudok rá hatni.
- Álmodj Tomlinson. - álltam fel.
- Gordon kiszedek belőled bármit. - állt fel.
- Nem fog sikerülni. - álltam meg háttal neki.
- Bérgyilkosokat vettem rá, hogy mondják el, hogy kibérelte fel őket, téged is rá tudlak venni.
- Csak ők nem ott nevelkedtek ahol én. - fordultam felé.
Hirtelen megijesztett a közelsége. Kihúztam magam és szemébe néztem. Nem fogom elmondani a titkaimat. Nem bízok meg benne annyira, hogy olyan infókat adjak ki, amiket felhasználhat elennem.
- Nem fogod elmondani, ugye? - kérdezte.
- Nem. - mondtam egyenesen a szemébe.
- Remélem egyszer annyira megbízol bennem, hogy elmondod.
- Egyszer talán. - erősítettem meg. - De most megyek felöltözök.
- Rendben.
Lezuhanyoztam, majd felhúztam a vásárlásra alkalmas ruhát. Mikor lementem Louis a nappalin ült és Alex-szel ették a torta maradékait.
- Fiúk lementem. Louis ha megetetted, akkor zárj be. - dobtam oda neki a pótkulcsot.
- Rendben, a kulccsal mi lesz? - forgatta meg az ujján.
- Majd vissza adod. Mikor megyünk vacsorázni? - kérdeztem miközben az ajtónak támaszkodtam.
- Hatra legyél kész.
- Rendben, szia szívi. - köszöntem el Alex-től.
- Szia. - köszönt el tőlem.
Bepattantam a kocsiba, indítottam is. Zayn házánál álltam meg. Kopogtam, majd vártam, hogy ki nyit ajtót. Zayn tárta ki előttem a bejáratott, egy alsó gatyába.
- Hol hagytad el a ruhádat? - kérdeztem miközben besétáltam mellette.
- Én is örülök neked Zoe, de miért jöttél.
- Soffy elfelejtette az egyezséget, szóval a legrosszabb helyre viszem amit el tud képzelni. - dörzsöltem össze a kezem.
- Mit csinálsz vele megkínzod?
- Rosszabb vásárolni viszem. - indultam meg a szobája felé.
Aludt a kis ártatlan. Nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg milyen kedves vagyok. Fogtam egy vödröt, megtöltöttem hideg vizzel és a fejére borítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése