Harmadik Évad 14. rész

.:: Jazzy szemszöge::.

- Annyira aranyosak. - mondta Bleake.
- Igen, olyan mintha lennének nekem is gyerekeim.
- Hamarosan Sam is itt lesz.
Éppen akartam vele váltani egy csókot amikor megcsörrent a telefonom. Furcsálltam, hogy Harry hív. Soha nem keresett még főleg nem a munka idejébe.
- Igen. - vettem fel.
- Nem tudod hol van Louis?
- Nem, miért nincs bent?
- Nincs elmentem hozzájuk ott sem volt, csak Alex. Sőt Niall elment az óvodába ott sem voltak. Még Soffy és Lucas sem.
- Hívtátok?
- Igen, kinyomta. Ha tudsz róla valamit azonnal szólj. Elég Zoe miatt aggódni, főleg, hogy semmit nem tudnunk róla.
- Hívlak, ahogy megtudok valamit. - tettem le a telefont.
- Igazán össze illő páros. - mondta ki Bleake a gondolatom.
- Az őrületbe fognak kergetni, most mit csináljak. Nem tudok egy hónapja semmit a nővéremről. Az egyetlen ember akitől megtudhatok valamit, eltűnt.
- Lehet, hogy csak egyedül akar lenni. Ki tudja miért nem mondta el mi van Zoe-val.
- NE, NE, NE, Ne ne ne ne is mond, nem lehet, hogy halott.
- Csak gondolkozz egy kicsit, miért nem lehet beszélni róla.
- NEM! ZOE NEM HALOTT! - emeltem fel a hangom.
- Szedd ki Louis-ból, hogy mi van vele.
- Jó. - vettem elő a telefon a zsebemből, mire megszólalt.
- Azonnal mond meg hol a büdös életbe vagy. - köszöntem, mert pont az hívott akivel feltétlenül beszélni akartam.
- Központi kórház, gyere most. - tette le a telefont.
- Majd jövök. - adtam egy gyors csókot a szájára.
- Ne menjek veled.
- Ne, maradj itthon, bármikor jöhet az igazgató nő és Sam, hogy megnézzék a házat.
- Ha megkérdezi hol vagy?
- Csak hazudj valamit, sietek. - vágtam be magam után az ajtót.
Ráléptem a gázra és nem foglalkoztam azzal, hogy mik a szabályok. Közben Harry-t hívtam.
- Tudsz valamit?
- Igen, tudom hol van most is oda tartok, majd mondom mire jutottam. Szia. - tettem le a készüléket, majd az anyós ülésre dobtam.
Ahogy megérkeztem oda mentem a recepcióshoz.
- Elnézést, Zoe Pettershon-t, hol találom?
- Nincs ilyen betegünk a nyilván tartásba. - mondta.
Kaptam egy sms-t ami a 206-os kórteremhez invitált. Felmentem lift-tel, majd amikor kinyílt az ajtó megláttam a folyóson, hogy Lucas és Soffy ülnek a széken és a lábukat lóbálják, miközben Louis idegesen mászkál fel-alá.
- Kérhetek egy hatalmas szívességet? - nézett rám kétségbeesetten.
- Előbb magyarázatot várok.
- Jó. - bólintott.
- Hol van Zoe?
- Abban a kórteremben.
- Akkor be megyek hozzá!
- Sok szerencsét, ha véletlenül kiröhög akkor ne lepődj meg.
- Mi történt?
- Egy hónapos kómából ébred fel és azt hiszi, hogy te New York-ba mentél vissza. Azt sem tudja ki vagyok.
- Azt meg hogy?
- Miközben eldőlt a fejét erősen beverte a betonba, ami agyrázkódást okozott neki. Ezáltal rengeteg dolgot elfelejtett. Az orvos megvizsgálta. Csak amnéziája van. Szerinte ha elmondok neki mindent, akkor újra vissza tért az emlékezete. Ezért szeretnélek arra megkérni, hogy vidd el őket hozzátok. Én maradok vele, hátha.
- Még egy kérdés, miért titkoltad?
- Mert hosszú. - legyintett.
- Louis tudni akarom!
- Majd ha alkalmasabb lesz az idő elmondom. Viszont ígérd, meg hogy a többiek nem fognak arról tudni, hogy hol vagyok. - biccentett a gyerekei felé.
- Jó. - hagytam rá.
Beültettem őket a kocsiba, majd megindulta hazafelé. Közben elmesélték, hogy kerültek a kórházba, majd elmondták, hogy Zoe zavarodott volt.
Mikor megérkeztünk láttam, hogy az igazgatónő, megjött Sam-mal.
Soffy és Lucas beült a Tv elé, és csöndben figyelték a mesét.
- Jó napot. - köszöntem kedvesen a vendégeinknek.
- Neked is. - mondta az igazgató nő, Sam meg folyamatosan integetett.
- Pont jókor jöttél, mert éppen arról volt szó, hogy hová mentél. - mondta Bleake.
- Csak elmentem a nővérem gyerekeiért, mert rosszul voltak ő meg nem lát ki a... - néztem Bleake-re.
- A munkából. - vágta rá.
- Mivel foglalkozik a nővére? 
- Tudja a családunk elégé egyedi. - mondtam - Imádnak titkolózni, soha nem mondta el részletesen mit csinál csak annyit szokott mondani, hogy ki sem lát a papírmunkából, meg hogy egy nyom kell még.
- Értem. - ezek szerint nem győztük meg. De nem biztos, hogy jó fényt vetne ránk ha kiderülni, hogy az én egyetlen féltestvérem aki a maffiózó lelőtt.
Szerencsére nem kérdezett többet. Körbe vezettük a házba, majd áldását adta, hogy Sam ide költözzön. Két hét és ő is közöttünk lesz. A balhés családba fog tartozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése