Harmadik Évad 15. rész

.:: Louis Szemszöge::.

Tudom, hogy a kórházba csak megsajnált. Tudom, hogy nem hisz nekem. Tudom hogy nem akarja, hogy vele aludjak. Nem hisz nekünk. Bármit mondunk csak hülyének néz. Olyan furcsa újra a régi és makacs Zoe-t látnom, akit kínszenvedések árán tudtam csak megtartani. Hiába ennyire undok velem, én még mindig szeretem.
- Jó éjt. - adtam a homlokára egy csókot, majd kimentem.
Lucas-t megnéztem, hogy alszik-e. Soffy-nak meg meséltem, hogy elaludjunk. Többiek meg haza mentek, meg sok szerencsét kívántak. Lementem, a konyhába csináltam magamnak egy teát, majd a Tv előtt iszogattam.
- Apa. - jött le Lucas a lépcsőn a játékát ölelgetve.
- Mit szeretnél? - ültettem fel a térdemre?
- Anya mikor kapja vissza az emlékeit, meg miért vették el tőle?
- Nem tudom. - ráztam meg a fejem - De most gyere feküdjünk le. - vettem fel.
Visszafektettem az ágyba, majd benéztem Zoe szobájába. Már édesdeden aludt. Bementem, majd leültem az ágy szélére és figyeltem ahogy egyenletesen veszi a levegőt.
- Bárcsak tudnád ki vagyok. - sóhajtottam, majd adtam egy csókot a fejére és felakartam állni. 
- Maradj. - motyogta.
Meglepett azzal, hogy marasztalni akart. De nem ellenkeztem. Gyorsan lezuhanyoztam, majd befeküdtem mellé.
- Jó éjt. - mondtam neki, mire hozzám bújt.

- Jó reggelt. - mondta Zoe, majd feltápászkodott és adott nekem egy csókot.
- Jól vagy?
- Persze, hisz ma végre nem kell itthon maradnom. Egy kicsit végre jobban belemerülhetek a nyomozás. Bár egy kicsit szúr a bal oldalam.
- Zoe tényleg jól vagy? - tettem a kezem a homlokára.
- Miért ne lennék jó? Most végre nem kell itthon lennem egyedül, hanem mehetünk a világba.
- Zoe hányadika van szerinted?
- November húsz?
- Szóval akkor nem emlékszel, hogy mi történt ma?
- Nem. - nézett rám értelmetlenül.
- Szóval akkor kezdjük.
- Mit? - nézett értelmetlenül.
- Ma December 20.-a van. Egy hónapig voltál komába.
- Ebből nem értek semmit.
- Egy hónapja, reggel kaptál egy hívás. Liam keresett, hogy kell a segítséged, le akartunk kapcsolni egy maffiózó csoportot, mivel ők ölték meg az elnök feleségét. Megszúrtak így vérveszteség miatt komába estél. Mex mentette meg az életed, amikor a golyó elé vetette magát. Többieknek nem mondtam el, hogy mi történt veled, mert háromszor újra élesztettek.
- Most ez valami vicc? - húzta fel a jobb szája sarkát.
- Nem, de tegnap még azt sem tudtad, hogy létezek, szóval hidd el ez nem vicc. - csordult le egy könnycsepp végig az arcomon. Zoe azonnal letörölte, de a kezét nem vette el az arcomról.
- Miért nem tudnám, hogy létezel?
- Öt évet felejtethettél el kb. Nem számoltam ki.
- Jézusom. - kapott a fejéhez, majd hirtelen össze görnyedt a fájdalomtól.
- Jól vagy? - ugrottam fel azonnal, majd oda mentem hozzá.
- Nem szörnyen fáj az alhasam.
- Tudod még valami amit nem mondtam el.
- Mit?
- A kés pont a pete vezetékedet meg a májadat találta el.
- Mit jelent?
- Májad helyre jött, de pete vezetékedet ki kellett venni.
- Van még valamit
- Igen. Agyrázkódásod van ezért két hétig nem olvashatsz, semmi Tv, számítógép, mert azzal csak rontasz a helyzeteden.
- Még mi lesz?
- Két hét múlva varrat szedés.
- Mennyi?
- 20 öltés.
- Jézusom. Lucas, Soffy?
- Azt hiszik, hogy nem emlékszel rájuk, mert beteg vagy, de majd örülni fognak hogy már nem szelektív a memóriád?
- Többiek?
- Tegnap lettek beavatva. Addig azt sem tudták, hogy élsz vagy halsz.
- Nem mondtad el nekik.
- Nem.
- Louis megteszel nekem egy szívességet?
- Bármit.
- Csinálsz valami reggelit?
- Azonnal. - adtam neki egy csókot, majd lementem.
Gyors csináltam egy reggelit, majd mikor visszamentem a tálcával egyensúlyozva a szobába nem találtam senkit. Lettem a tálcát, majd megindultam a fürdő felé, mire kinyílt az ajtó.
- Hol voltál? - kértem számon.
- Mosdóba, oda csak elmehetek. - mondta, miközben visszafeküdt. 
Oda adtam neki a reggelit, majd elmentem zuhanyozni. Mire vissza értem Z a teáját szürcsölte.
- Sajnálom. - mondta ahogy kiléptem az ajtón.
- Mit nyomozom? - ültem le az ágyra.
- Eszembe jutott úgy kb minden. Elégé durva voltam.
- Nem érdekel. - ráztam meg a fejem.
- Ma be kell menned?
- Ha nem kapok sms-t akkor nem.
- Remélem nem kapsz. - mondta mire befészkeltem magam az ágyba.
Mellkasomra hajtotta a fejét, nekem megy elkezdett pityegni a telefonom. Elővettem, majd megnéztem hogy ki keres.
- Várj neked nem szabad. - tartottam el a készüléket.
- Majd nem figyelek. - csókolt meg.
Megforgattam a szemem, majd megnyitottam az sms-t, amiben Iza érdeklődik a beteg iránt. Mosollyal az arcomon írtam vissza hogy minden a legnagyobb rendbe.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!:D
    Ó, hála az istenek (és persze nektek)! Minden a legnagyobb rendben!:) Gyorsan, gyorsan a következő részt!
    Rose King

    VálaszTörlés