53. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Reggel Louis egy kávéval várt az ajtómba. Ehhez a bánás módhoz nagyon hamar hozzá tudtam szokni.
- Hát te? - kérdeztem meg tőle.
- Van új hullánk. - mondta.
- Kitalálom Goot.
- Kész Serlock! 
- Egy évig abban a redvás suliba voltam, valami rám ragadt.
- Na akkor öltözz és villogtasd a tehetséged. - mondta én neki álltam öltözni és lerohantam.
- Ki a franc kopog? - dühöngtem. Louis utol ért, és oda adta nekem a kávémat.
- Ezt lefelejtetted. - csókolt meg.
- Szeretsz? - kérdeztem.
- Igen.
- Kinyitod az ajtót? - mutattam arra.
- Igen, addig szólj Iza-nak, hogy Liam, nem tud ma eljönni, mert Goot család feje megfenyegetett minket.
- Jó szólok neki. - mentem el.
Közöltem Iza-val a szőrnyű hírt. Elszomorodott, majd folytatta a reggeli készítést, de nem olyan átéléssel mint idáig.
- Szia Zoe. - jött be a vendégem.
- Mesélj, mi történt tegnap? - ültem le.
- Apám, új filmet forgat, és színősnőt keres és találd ki lesz az?
- Jazmine Amber Gordon, ha lánykori nevén hívjuk a férjes hogy is van?
- Nem tudom, de nem is érdekel, elegen van abból a ficsúrból, hogy akkor ölelheti, csókolhatja meg amikor akarja.
- Nyugi. Meg vannak számlálva a napjai.
- Hogy lehetséges? - csillant fel a szeme.
- A Goot család megfenyegetett mindent, hogy ha nem találjuk meg a gyilkos, aki kiirtotta, majdnem az egész családját, akkor ő megöli az össze élő Pettershont. - mondta Louis.
- Meg ne keressétek a gyilkos. - mondta Iza.
- Kösz. - háborodtam fel.
- Mi a baj?
- Pettershon vagyok, talán az. Mondjuk alig tud róla pár ember, de bárki tovább adhatja, és akkor  kinyírnak. - közöltem a tényeket.
- Akkor meg, várjátok, meg amíg a Goot család feje kinyírja Brad-et. - ajánlotta Zayn.
- Nem lenne egyszerűbb valami kevésbé véres megoldást találni? - kérdezte Louis.
- Nem. - vágta rá Alex.
- Kiirtatnád a saját testvéredet? - döbbent meg Louis.
- Jazmine esküvőjére sem mentem el. Utálom Brad-et, ezen senki nem tud változtatni, amúgy is Mrs. Pettershon amíg abba a családban van, csak a baj lesz. Minél messzebb akarom egymástól tudni. Ha Brad pár méter mélyen a földbe lesz, akkor megfogok nyugodni. - ismertem el.
- Jó az új nyomozó felfogása. - mosolyodott el Zayn - Louis nem is mondtad, hogy nem érdemes kötözködni a barátnőddel.
- Most szólok, de most megyünk, így is leharapják a fejem, hogy nem vagyunk ott. - indult meg és húzott magával engem is.
- Sok szerencsét, hogy ne találtok meg a gyilkos. - kiabált utánunk Zayn.
- Köszi, abba nagy a tehetségem. - mondtam mielőtt becsuktam volna a kocsit.
Beszálltam a kocsiba, és hátra dőltem. Élveztem, hogy van saját sofőröm.
- Lehet egy kérdésem? - törte meg Louis a csendet.
- Akár kettő is. - fordultam felé.
- Csak annyit mondtál, hogy elvégezted az akadémiát, de azt soha, hogy milyen értékeléssel. Kíváncsian várom.
- Minek akarod te azt tudni? - néztem rá értetlenül kár, hogy nem látta, mert az útra figyelt.
- Csak kíváncsi vagyok. - vonta meg a vállát.
- Nyomozd ki. - mondtam komolyan.
- Rendben, mit kapok érte, hogy ha megtudom? - állította le a kocsit.
- Tudni fogod. - szálltam ki.
Bent, már mindenki ott volt meg három igen érdekes ember. Gondolom a Goot család élő tagjai, mivel volt bennük hasonló vonás. Meg az egyiket mintha láttam volna már a hullazsákba. Lehet, hogy voltak közöttük ikrek is. 
- Jó napot. - köszöntem.
- Ki maga? - nézett rám a kövér koma.
- Az aki segít megoldani az ügyet. - hagytam ott.
Bementem és leültem a helyemre.
- Liam áll meg egy pillanatra. - kiabált Louis.
- Mit akarsz, nem érek rá?
- Tényleg csak egy kérdés.
- NE húzd az időt, nem érek rá, kint vár a Goot család utolsó élő tagjai.
- Zoe, milyen minősítéssel végezte le az iskolát.
- Kitűnő volt, de csak azért, mert nem vették figyelembe a magatartását, mert az vér lázító volt. - már el is ment.
A nagy fehér tábla ami tele volt, húztunk mellé meg egyet, hogy a hiányzó infókat is fel tudjuk még írni. Mindent fel irtunk, de csak annyit értünk el, hogy tele lett a tábla. 
- Azt biztos, hogy a Pettershon család követői ölték meg a többi Goot-ot. - mondtam miközben a kávémat kortyolgattam.
- Szerintem meg egy embert a Pettershon-ból. - mondta Harry.
- Egy bér gyilkos. - dobta be az ötletét Niall.
Minden lehetséges ötletet bevetetünk. Még az ufók ölték meg vagy akármi. Nem sikerült sokra mennünk ezzel ezért minden figyelmünket a golyókra összpontosítottuk. Mindig ugyan az a dátum. Ki szórakozik velünk? És mit jelent?

2 megjegyzés:

  1. ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ de izgalmas!!! Imádom és várom a következő részt!!!!!!:DDDDDD

    VálaszTörlés