54.rész

.:: Jazz szemszög ::.

Nem köszönt, rám sem nézet úgy elment. Nem mintha érdekelne, de egy szia jól eset volna, ha már én köszöntem, de ő levegőnek nézet. Hát persze a sok modell mellett engem el is felejtet, nem csak mint nőt, hanem mint embert is.  A legújabb barátnőjével. Köszönöm Zayn, sajnálom.
Mindegy megyek és beszélek Brad-el, amint ezt ki gondoltam a telefonom rezegni kezdet "Carlos" felírat vilogot.
- Igen, mit szeretnél? - vettem fel a telefont.
- Baj van. Brad-et eltalálta egy golyó. - szólt a vonal másik végén a telefon.
- Hol vagytok? - kérdeztem, csak ennyit tudtam.
- A kórházban a 4.-en a műtőben van. Siess! - tette le a telefont. Tudtam, hogy beszélnem kell az apjukkal. Fel is hívtam.
- Mit akarsz? - vette fel a telfont.
- A fiadat meglőték. Szeretném ha tennél valamit.
- A Goot-ok voltak. Egyetlen egy Goot van még és szerintem ő kavarja a szálakat.
- Tudod ki az?
- Nem, ki kell nyomoznod. Ott a nővéred, tudod nem bántom, ha segítesz.

- Tudom, de a nővérem nem beszél velem, ezt te is tudod.
- Old meg! Csá kislány. - tette le a telefont, elképzeltem a szemeit., azokat a sötét szemeket. Most irány a kórház. Mikor fel értem az emeletre megláttam Carlos-t a folyosón és Em-t is.
- Sziasztok! Brad?
- Szia, nem tudjuk. - lépett hozzám Emma.
- Carlos te jól vagy? - néztem a fiúra, aki oda lépett és megölelt.
- Sajnálom Jazz. - szorított meg erősebben.
- Semmi baj. Látátok ki lötte meg?
- Én otthon voltam. - mondta Emma.
- Carlos?
- Én a boltban voltam, fizetni akartam, mikor csörgött a telefonom, hogy behozták.
- A 2-es műtőben van. - mondta Em.
- Értem. Figyeljetek rám! Emma, te most menj haza és néz utána valami Goot családnak. Jó?- mondtam, szerintem valamelyik Goot van a dologban, csak nem tudom melyik, mert csak egy maradt, de miért irtaná ki a saját családját? Egy újabb titok.
- Igen, de miért? - nézett rám.
- Csak tedd meg! Ne kérdez! Carlos, te itt maradsz, nekem van egy kis dolgom, ha bármi van hívj.
- Nem maradsz itt a férjeddel? - kérdezte Carlos, mikor Emma elment. Semmi csók vagy puszi?
- Nem, mert nekem kell most erősnek lennem. Én megtudom ki lőtt rá és megbosszulom jó?
- Ez nem jó ötlet. - igaza van, csak meg kell tudnom ki az.
- Tudom mit csinálok. Szerintem ismerem az illetőt. Csak nem tudom ki lehet az.
- Rendben, ha bármi van hívlak. - búcsúzott el Carlos, tudtam, hogy nem sokára özvegy leszek, tudtam, hogy a gyilkos a közelben van és azt is, hogy valaki játszik velem és rám tereli a gyanút, az ember ölés gyanúját, pedig nem tettem semmit. De leginkább most a halál szagától féltem ami a műtőből jött, ahol Brad volt. Ha bármi történik vele én. Szeretem, tudom, hogy nem vagyok belé szerelmes, de szeretem. Ő az a fiú, aki ha nem lett volna mellettem én sem lennék, vagy mellettem állt a legnagyobb gubancban, mikor más nem volt ott és neki mondtam ki az igen-t, amit nem bánok. Mert nála jobb pasit, férjet nem képzelhettem el magamnak csak egyet.
Kiléptem a kórház ajtaján és lám kiket láttam, Iza-t és Emma-t együtt nem akartam oda menni, így csak figyeltem. Láttam, hogy a két lány megölelik egymást és Iza ad valamit Em-nek, csak mit és honnan ismerik egymást. Fel kell hívom Zoe-t. Most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése