51. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Reggel arra keltem, hogy valaki ráfeküdt a csöngőre, amióta ismerem a fiúkat sajnos túl sokszor kelek erre a szörnyű hangra.
- Iza nyisd ki az ajtót. - kiabáltam.
Kényelmesen visszafeküdtem és vártam, hogy elnyomjon az álom, de valakibe jött szobámba jött.
- Jó reggel. Ragyogó nap jött el, hogy iskolába menj. - mondta Liam - De ha nem akarsz suliba menni, pedig Szeptember elseje van, akkor mehetünk a női börtönbe.
- Jó reggelt? Szerintem nem. - ültem fel.
- Na, hogy döntöttél? - kérdezte Louis.
- Csábítóan hangzik a börtön.
- De iskolába mész. - dörzsölte a kezét Liam - Van öt perced elkészülni.
- Nekem annyi nem elég. Kérek fél órát. - keltem ki az ágyból.
- Lent várunk. - ment ki. Louis bent maradt.
- Mennyire vagyok benne? - kérdeztem miközben bementem a fürdőbe.
- Nem mondtam senkinek sem, amit nekem mondtál, de, hogy őszinte legye, nagyon. Anna Goot a két versenyző maffia csoport lánya. A régi háború a helyér. A Pettershon és a Goot család több évtizede küzdenek. Szóval fokozottan kell vigyáznod, hogy ha kiderül, hogy te is a családba tartozol, akkor lehet, hogy téged fognak megölni bosszúból.
Nem is akartam ebből a csalási szarból hallgatni. Beálltam a zuhany alá és emésztettem, amit mondott. Ahogy kiléptem egy törölközött adott a kezembe.
Felvettem valami egyszerű ruhát amiben jól mutatok miközben kidobnak.
lementem és lent Liam várt a kocsi kulccsal.
- Gyerünk, mert így is késésben vagyunk.
- De még nem reggeliztem.
- Majd eszel máskor. - lökdösött ki az ajtón.

1 hónap múlva.

- Tudod mit nem hiszek el, hogy még mindig bent vagyok a suliba. - mondtam miközben beültem Louis autójába.
Egy hónap alatt mindent megpróbáltam, hogy kirúgjanak, de semmit. Még a termet is felgyújtottam. Tanárokkal föltörtem. Még kilógtam, de semmi. Mikor megszöktem a fiúk minden nap jöttek értem meg kitettek az iskola előtt.

2013. Július 14 vasárnap

Végre vége a szenvedésemnek. Megszereztem a papírt amivel, hivatalosan is rendőr vagyok. Annyira megkönnyebbültem. Nem kell korán kelnem.
- Sok szeretettem köszöntelek az őrsön, mint bűnügyi nyomozó. - mondta Liam.
- De jó nekem, de minek kellek én?
- Azért kérlek szépen, mert 12 embert meg gyilkoltak ugyan azzal a dátummal, és ha minden igaz, közöd van hozzá.
- De jó nekem. - ujjongtam, miközben meghúztam a pezsgőt, amit Liam-től csórtam el.
- Azért az első munka napodon nem kellene lerészegedned.
- Újonc vagyok szabad.

1 megjegyzés:

  1. Végre jött új rész!!!:D Imádom nagyon jó!:D Nagyon várom már a következőt!!!!!!

    VálaszTörlés