Harmadik Évad 8.rész

.:: Jazzy szemszöge::.

- Tessék, néz csak. - adott oda egy lapot az egyik újságból. Ránéztem, majd elmosolyodtam. 
- Ezen én vagyok. - néztem fel rá.
- Igen, mikor megláttam olyan anyukát szerettem volna, mint te mármint az igazin kívül. - mondta és félénken mosolyra húzta a száját.
- Köszönöm. -  megöleltem és adtam neki egy puszit. Pont most ért oda az igazgató nő és Bleake is.
- Már nem kérdés, hogy Sam hova kerül. - monda a szerelmemnek, amikor megpillantott minket.
- Köszönjük. - válaszolt Bleake,majd oda jött és megpuszilta Sam-et és engem is.
- Akkor mi egy család leszünk? - kérdezte Sam, mikor elengedett a szorításából.
- Igen. - válaszolt helyettünk is az igazgató nő.
- Ez szuper! - vigyorgott boldogan. Bleake és én nem tudunk megszólalni csak néztük a boldog kislányt.
- Most viszont mennetek kell, mert lejárt a látogatási idő. - szólalt fel ismét az árvaház igazgatója, akivel közben tegező viszonyt építettünk ki.  
- Rendben. Szia Sam. - mosolyogtam és megöleltem, még két puszit is adtam neki.
- Sziasztok! - adott Bleake-nek is két puszit meg nekem is.
- Aztán légy jó. - mosolygott rá a férjem.
- Most már az leszek. - válaszolt, éppen kifelé menet a szobából.
- Köszönünk mindent! - mondta Bleake.
- Igazán nincs mit, amikor tudtok gyertek el hozzá. Én intézem a papírokat. Viszlát Jazmine és Bleake. - búcsúzott el tőlünk az asszonyság. Mikor kifelé mentünk megcsörrent a mobilom.
- Igen?... Mi?... Hol?... Mikor?... Jó. Azonnal ott vagyunk. - tettem le és folyni kezdtek a könnyeim.
- Mi történt?- kérdezte a szerelmem.
ashley benson | via Tumblr- Zoe a kórházba van. Többet nem tudok. Vigyél oda kérlek! - töröltem a szemeimet, mivel a könny az arcomon végig táncolt.
- Természetes. - ahogy kimondta, már szálltunk is be a kocsiba és felpörgette motort röpke 10 perc alatt ott voltunk. Leültünk a többiekhez, akik vártak a nappaliba. Lucas és Soffy meg ültek a szőnyegen és játszottak. Szerencsére nem kellett sokat várnom, megjelent Louis. 
- Louis mondj valamit. - emeltem fel a hangom.
Kinyitotta a száját, de hangot nem adott.
- Jazzy nyugi. - mondta nekem Bleake.
- Nem tudom mi van a nővéremmel. - akadtam ki.
- Holnap minden kiderül. - mondta Bleake.
Ahogy Louis meghallotta előre dőlt és folytak a könnyei. Mi van a testvéremmel? Nem mond semmi. Liam hívta a kórházat, de csaj Louis-nak adnak ki adatott, mivel munkahelyi balesetnek számít, meg a drága nővérem régen így rendelte el, hogy ha valami van vele, akkor csak Louis-t értesítsék.
Nem szedtünk ki belőle semmit. Amennyire le volt törve, nem is akartam megtudni. Csak bízni tudtam benne, hogy nem az amire gondolok és hamarosan minket is beavatnak. Louis zokogva ment fel.
Ahogy ő felment Iza jött le. Vörös szemekkel.
- Lefeküdtek? - kérdezte Harry, miközben magához ölelte.
- Igen, de nem hiszem, hogy sokáig fognak a szobájukba maradni.
- Csak Louis-hoz ne menjenek át, nincs olyan állapotba. - mondta Niall.
- Ki tud valami? - kérdeztem.
- Annyit tudok, amit láttam. Alhasi szúrást kapott és majdnem egy golyót a mellkasába, de Mex megmentett. Hogy esés közben beverte-e a fejét, vagy a kés még jobban bele ment, vagy rosszabb. Azt nem tudom.
- Szóval semmit nem tudunk. Zoe haldoklik a kórházba. - akadtam ki és igen sírtam is.
- Semmit nem tudunk és bízzunk benne, hogy semmi komoly baja nincs. - mondta Liam.
- Láttad te, hogy Louis hogy jött meg? Mi történt vele amikor meghallotta a holnapot. Nekem nagyon is komolynak tűnt. - emeltem fel a hangom.
- Jazzy. - szólt rám Richard.
- Nem hiszem, hogy itt fogunk ülni és várni a, hogy valaki megmondja mi van a nővéremmel. - állam fel.
- Hova mész? - kérdezte Harry.
- Kórházba. Ott majd mondanak valamit.
- Azt fogják mondani, hogy nem vagy megjelölve közeli hozzátartozónak így nem mondhatnak semmit. - válaszolt Liam.
- Nyomozás miatt nem adhatunk ki semmilyen információt. - mondta a másik variációt Harry.
- Milyen nyomozás?
- Aki megkéselte Zoe-t, már nem él, mielőtt valami bosszú hadjáratot akarsz indítani, ő a legnagyobb drogkereskedés vezére. Szóval feltehetőleg ő ölte meg a miniszter elnök feleségét, de nincs meg a bizonyíték. Ha egyedik a DNS akkor meg van. Zoe meg az ügy megoldása közben sebesült meg, ezért nem fognak semmit kiadni, hogy ne zavarják a nyomozást.
- Akkor te megtudhatod, hogy mi van vele. - mondtam Richard-nak.
- Nem mivel Louis is a csapat tagja és csak neki adhatnak ki információt. A nővéred megoldotta, hogy senki ne tudjon meg róla semmit.
- Jézusom. - motyogta Bleake.
- Anya? - jött le Lucas a játékát ölelve.
- Nincs itthon. Gyere megyünk lefeküdt. - vettem fel a kezembe.
Bevittem a szobájába, majd dúdoltam neki egy dalt. Szerencsére azonnal el aludt. Majd meghasad a szívem a tudattól, hogy nem lehet gyerekem, de hamarosan a családunkba tudhatjuk Samanta-t.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Imádom, de Zoe! Most már azért érdemes lenne fölkellni!;)
    Rose King

    VálaszTörlés
  2. Szegeeeeny! :(
    Ugy sajnalom ezt az egesz csaladot. :(
    Vaaaarom a koviiit! :3
    puszii! xXx
    Reni

    VálaszTörlés