Harmadik Évad 10. rész

.:: Jazzy szemszöge::.


Már reggel idegesen keltem, tudtam, hogy ez a nap más lesz.
- Mi a baj? - kérdezte Bleake az ágyban.
- Nem tudom, aggódom.
- Ne aggódj biztos jól fog menni.
- Persze, csak tudod ez az első ilyen... és érted ugye? - kérdeztem meg.
- Értelek tökéletesen.
- Rendben, akkor én most lemegyek reggelit készíteni te pedig megnézed mi a helyzet rendben? - csókoltam meg.
- Rendben, de nekem van egy jobb ötletem. - fonta a karjait a derekam köré, éppen hogy kimondta Fanta nyavíkolása zavart meg bennünket.
- Kezdődik! - mondtuk egyszerre.
- Jó, akkor vigyük ki a helyére. - mondta a szerelmem és így is tettünk, elindultunk a kutyával és vártuk azt a bizonyos percet. Mikor nagy nehezen elkezdődött az akció a mi kis nagy lányunkból Fantá-ból szépen sorban jöttek ki a kölykök... bár egy hosszú vajúdás volt, de megérte, Fanta és a kölykei egészségesek és együtt vannak. Három órán keresztül szült. A kölykök még nem annyira hasonlítanak rá, de legalább meg vannak, egészséges lurkók. Öt szépséges kölyök husky, remélem Sam-nek is fog tetszeni egy legalább.
- Végem van. - mondta Bleake, mikor magára hagytuk a gyerekeivel a friss anyukát.
- Pedig nem is te szültél. - csókoltam meg.
- Nah igen, egyébként van egy kevésbé jó hírem.
- Mi?
- Az a nagy helyzet, hogy egy időre el kell mennem majd , de még nem most, mert Angliába kell majd menni, amolyan tovább képzés, és kaptam 2 hónapos munka lehetőséget egyben. Többet fizetnek. Mit szólsz? - mondta el a lényeget.
- Ha menned kell menj. - mondtam.
- Csak így ellengetsz?
- Nem egészen. - csimpaszkodtam a nyakába és megcsókoltam.
- Hát ilyenből tartalékolnom is kell. - csókolt meg miután szét váltunk, és a derekamnál a blúzzal játszadozott.
- Ne, most ne.
- De.
- Elkényeztetsz, mi lesz velem nélküled.
- Azt nem tudom. - kapott el és elindult velem a lépcső irányába. Az ágy felé cipelt, le tett majd lassan hozzám mászott, csókolóztunk. Hol gyengén hol vadon. De telefon csörgés zavart meg minket.
- Felveszem.- bújtam ki alóla.
- Ne.
- Igen? Jó rendben. Már is megyek. Viszlát!- tettem le - Mennem kell.
- Ne kelljen.
- De. Muszáj. - csókoltam meg.
- Jó hova mész
- Lássuk csak. Filmmel kapcsolatba kell mennem.
- Már megint?
- Ezek szerint. Légy jó!
- Te is! - csókolt meg. Elbúcsúztam a négylábúaktól is, majd a garázs felé vettem az irányt és mentem a megbeszélésre, ami dög unalmas volt, de rendben. Kiderült, hogy megint egy filmben kell segédrendezőnek lennem. Hát jó legyen, belementem, mikor vissza haza értem, Bleake már nem volt otthon, gondolom be ment a rendelőbe szétnézni, hogy minden rendben van-e. Főztem egy kávét és bekapcsoltam a Tv-t. Lazítottam, egy macskával az ölembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése