Harmadik évad 27. rész

.:: Niall szemszöge::.

- Ébred édesem. - suttogta a fülembe Rose.
- Nem akarok felkelni. - fogta meg a derekát, majd behúztam az ágyba.
- Pedig csináltam reggelit. - motyogta a vállamba.
- Miért nem ezzel kezdeted? - ugrottam ki az ágyból.
Akkor lendülettel akartam kikelni, hogy a földön kötöttem ki arccal előre.
- Te szerencsétlen. - forgatta a szemét, majd a kezét nyújtotta, hogy fel húzzon.
Magamra rántottam, majd egy hosszú és forró csókot nyomtam a telt ajkaira.
- Nem vagyok szerencsétlen, mert itt vagy nekem. - ültem fel, majd az ölembe húztam.
Végig csókoltam az arcát, majd végig fektettem az ágyon. Felhúztam a pólóját, majd a hasára is adtam csókokat. Annyira jó volt mindent és ezt a telefonom ébresztője is tudta.
Felkeltem, majd felhúztam Rose-t is.
Lementünk és elfogyasztottuk a reggelit amit az asszonyom csinált, majd felmentem, hogy felvegyek valami ruhát. Mire kész lettem Rose-nak már menni kellett a munkába.
Beszálltam a kocsiba, majd megcéloztam a kapitányságot. Leparkoltam a helyemre, majd megindultam felfelé.
- Sziasztok. - köszöntem.
Mikor jobban köröl néztem akkor esett le, hogy senki nincs itt. Rá néztem az órára. Már rég itt kellene lenniük. De akkor hol az anyámba vannak?
- Tom. - mentem le a portáshoz.
- Igen. - nézett rám unottan.
- Hol van a 196-os nyomozó csoport?
- Elmentek, mert valaki szül. - vonta meg a vállát, majd vissza fordult a monitorjához.
Nem felfelé vettem az irányt hanem a kocsiba. Ahogy beszálltam kaptam egy sms-t, hogy Iza bent van és siessek.
Ahogy beértem Louis már fogadott is, ő várt az elő térben.
- Hogy van?
- Jól, most hozták ki. Hamarosan be lehet hozzá menni.
- Mikor jöttetek be.
- Zoe volt az első, mert Iza-vel valahova lementek. Ez volt kb egy órája, nem én nem rég értem ide. De gyere. - biccentett a fejével, hogy kövessem.
Mire fel értünk már mindenki bent volt.
Az ifjú Styles ott feküdt az anyja karjában és édesen aludt.
Ahogy figyeltük a kis családot Zoe szorosan hozzá bújt Louis-hoz, mire őt átkarolta.
- Hogy van a kis Styles. - guggoltam le, hogy egy szembe legyen az új jövevénnyel.
- Végül mi lett a neve? - kérdezte Liam.
- Marcel James Styles. - mondta mosolyogva Harry.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Fúú, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry! Tényleg bocsi, hogy sokáig nem írtam, de magamra nem volt idő nem hogy olvasásra. Eléggé sok minden összekúszott, főleg az év vége, de most itt vagyok és próbálok rendszeresen írni a részek alá!;) Az eddigi részekről is írnék.
    Igen nagy meglepetés volt számomra az új baby, és a leány kérés, de nagyon cukik Harryék, illetve Jazmineknél miért érzem azt, hogy valami probléma lesz? Úristen, kíváncsi vagyok, hogy mit hoztok ki, mi fog kivirágozódni a történet végére.:) Na és Niallre is rátalált a szerelem!:3 Nagyon cukik Rose-zal, remélem nekik is lesz gyermekük, illetve, hogy igazán boldogak lesznek együtt, ja és hogy a későbbiekben kiderül, hogy hogyan találtak egymásra.:) Nem csak azért érdekel, mert cuki, hanem mert a blogger nevem nekem is Rose és Selena a kedvencem.:) Már nagyon várom a folytatást!;)
    Jó blogolást, jó You&I klip rekord döntést,

    Rose King

    VálaszTörlés