Harmadik Évad 23. rész

.:: Zoe Szemszöge ::.

Este miután lefektettük az apró népséget még Louis-sal vitatkoztunk egy röpke fél órát. Végül arra a megállapodásra jutottunk, hogy Iza a hibás. Este így lenyugodtak a kedélyek. Szeretünk emberek úgy hibáztatni, hogy nincs is itt. Sőt nem is tudja hogy mi vitatkozunk. Tudom, hogy a vita miattam kezdődött, de nem érdekel. Látta rajtam, hogy mérges vagyok, akkor ne fokozza tovább a kedélyeket. Olyan mint olajat önteni a tűzre. 

~ Két hét múlva~

Hivatalosan is vége a kényszer pihenőmnek. Reggel ahogy fel ébredtek a kölykök csináltunk nekik reggelit. Louis elvitte őket az oviba, addig én nagyjából össze pakoltam. Mire végeztem Louis is megérkezett.
Ő vezetett, mivel akár hogy is akartam szerinte én még mindig beteg voltam.
- Végre látunk sorainkba. - ölelt magához Harry.
- Már hiányoztál, senki nem tud olyan jó kávét csinálni mint te. - szorongatott meg Harry.
- Itt a kedvenc titkárnőm. - szeretgetett meg Liam.
- Tegyél le róla.
- Kímélni kell téged, szóval itt csücsülsz szépen és kitöltöd a papírokat. - veregette meg a vállam apa.
- Nem vagyok hadi sérült. Két hetet ültem a szobámba. Nem csinálhattam semmit, semmit. Ne hogy már itt keljen ülnöm és azt olvasgatnom, hogy mi volt az ok a gyilkosságra.
Hirtelen megszólalt apa telefonja.
- Igen... azonnal megyünk. - tette le a telefont - Van egy hullánk.
Fiúk megindultak. Oda osontam a kocsihoz, majd beültem az anyós ülésre, Mex meg leghátra.
- Melyik része nem világos a kíméltetni kell téged ezért maradsz.
- Maradsz. - mondtam neki mosolyogva.
Nem szólt semmit, csak indította a kocsit. Nem volt messze a helyszín. Mikor megállt a kocsi, Mex ugrott ki először. Louis kinyitotta nekem a kocsit, mire a fiúk megrázták a fejüket.
- Hamarabb bent volt mint én. - mondta Louis.
- Hogy nem érted, meg hogy csak jót akarunk neked. - motyogta apa.
- Ti meg hogy nem akarok egyedül bent ülni, meg abból mi baj származik, ha megnézek egy hullát.
- Ebben igazat adok neki. - mondta Niall.
- Fúúúú, te lány. - morogta apa, majd bement.
Követtük a terembe. Ott tele volt virágokkal. Volt ott minden, fehér liliom, zöld flamingó, lila trombita virág, narancs krizantém, tele van még különböző zöld fikusszal, mélyvörös birsalma virág, kék nefelejcs, cikcakk mintás ibolya, vörös rózsa mellette hulla és a szemén meg napra forgók.
- Ilyet sem láttam minden nap. - húzta fel a kesztyűjét Niall.
Délután én leléptem, hogy haza vigyem az apró népséget. Felnyaláboltam egy adag papírköteget, majd az kíséretébe megindultam haza.
Otthon miután ettek én leültem a nappaliba az asztalhoz. Ők meg a szőnyegen játszottak.
Louis este későn esett haza hulla fáradtan. Kanapén szétterült. Nagy nehezen felrángattam. Magától fel ment a szobánkba. Le fektettem az apró népséget, majd egy zuhany után befeküdtem az uram mellé.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Húha, húha! Zoe visszatért!:DD Mi lesz ebből a gyilkoságból?
    Rose King

    VálaszTörlés