Harmadik Évad 26.rész

~ Egy hét múlva~

.:: Jazz szemszöge ::.

Már lassan egy hete, hogy Bleake el ment és mint kiderült nem 3 hónapra hanem fél évre. Sam iskolába jár és szerencsére tetszik is neki én meg drámát és művészeti tantárgyakat tanítok  a közeli középiskolába. Nem nagyon örülök, hogy Bleake el ment, mert most nagy szükségem lenne rá, de nincs mit tenni. Megértem, mert ez egy nagy lehetőség és áttörés lehet az életében. Nem akarhatom, hogy miattam maradjon mikor kis kora óta erre várt,erre a munkára. Sam meg kitalálta, hogy jelentkezik az X-faktorba, nem nagyon vagyok elragadtatva az ötlettől, de majd meg látjuk. A mai napom igen csak érdekesre sikerült, mert mutatnom kellett a diákoknak pár figurát színházi trükköt, de legalább szeretik az óráim. Mikor haza mentem, jöttek vevők 2 kiskutya ügyben. Mind kettő csöppségnek lett gazdája így már csak 2 kis kölyöknek kell, mert ugye egy marad Sam-nek.  
Tyler-ék is átjöttek. Kellemesen telt az eltöltött idő, csak Zoe-val kellene már beszélnem. Egyéb megjegyezni való: Kezdhettem a karácsonyi be vásárlást...

~ 5 és fél hónap múlva  (Április 4. Péntek) ~
.:: Jazz szemszöge ::.

Ma mikor felkeltem tudatosult bennem, hogy már két kutya és egy macska osztozik velem az ágyamon. 
- Fanta, Lemon, Sayen. Kifelé - nyöszörögtem szerencsére hallgattak rám. Ki kell kelnem az ágyból, mert Sam-nek is iskola és nekem meg munka.
- Sam, kicsim, kelni kell!- léptem be a szobába, ahol nem túl nagy rend fogadott. De sebaj erre való az anya.
- Jó. Anyu, apu mikor hív? - kérdezte szegénykém álmosan.
- Nem tudom. De most öltözz, mert nem akarom, hogy elkés. Egyébként még két hét és jön. De ha szeretnéd, ma suli után elmehetünk hozzá. Kikérlek az iskolából Tyler bácsival megbeszélem, hogy vigyázzon az állatokra. Jó? 
- Tökéletes ajánlat. - mosolygott és megkaptam a reggeli puszimat.
- Örülök neki. - pusziltam meg én is - Na de öltözés, én hívom Tyler-t és elő vesszem a tegnapi pogácsa adagot, amit sütöttem, az jó lesz tízórainak? - kérdeztem meg a biztonság kedvéért.
- Igen.
- Rendben. - mentem vissza a telefonomért és a papírokért a szobába. Majd bementem a fürdőbe, közben csörgettem Tyler-t. - Jó reggelt hét alvó. - szóltam a készülékbe - Csak azért hívlak, mert Sam-mel ma elmennénk egy hétre meglátogatni Bleake-t és vigyáznátok a házra és a 3 jó madárra? Nagyon hálás lennék. - mondtam el mit akartam. Gondolkodás nélkül belement. Gyorsan elkészültem és le ellenőriztem Sam-et is. Kész volt indulásra, még a haját is egyedül fonta be. Ügyes.
- Parancsoljon hercegnő a reggeli, 5. óra után megyek érted. Jó így? - kérdeztem meg. 
- Szuper. Akkor megyünk? 
- Igen. Megyünk. Három órám lesz ma és haza jövök bepakolok, átadom az egyik kulcsot és megyek érted és mehetünk. 
- Remek. - vigyorgott.
- Sejtettem.- mondtam és adtam a kutyáknak és Lemon-nak enni valót meg frissvizet. Fogtam egy almát és a dolgaimat is nyalábomba és indulhatunk is.  
- Majd jövök érted. Ügyesen. - pusziltam meg a lányomat, az iskola előtt.
- Meg lesz. Szia és várlak. - szállt ki a kocsiból, meg vártam, hogy be menjen az épületbe és indultam dolgozni. Első órában művészet ismeretek voltak az elsősöknek, rajzoltattam velük, és megkérdeztem, hogy  ameddig nem leszek szeretnének-e filmet nézni. Természetesen igen volt a válasz, így megállapodtunk egy filmben.  A második órában a lehető legjobb osztállyal volt órám, csupa iróniával.
"- Tanárnő! - szólalt fel George az utolsó padból.
- Igen?
- Ha 8 évvel idősebb lennék hozzám jönne feleségül? - kérdezte meg, persze a diákok nevettek a hülyeségén, de én kevésbé találtam viccesnek és humorosnak a szellemességét.
- Persze George, másnap el is válnék tőled, ha nem az nap. - mosolyogtam rá, nos ez nagyobb nevetést eredményezett.
- Humoros. - fogta be a száját és a feladatra koncentrált."
Utolsó órában dráma óra volt, ahol beszéd gyakorlatokat tanítottam ma. Pl.:
"Nyakas a paraszt gazda, faragatlan fajta.

Kajla bajsza alatt kacag, ha dagad a flaska.
Haj-jaj, ablak alatt dalra fakad, s szakadatlan hajtja,
Ha laza a gatya madzag, csak kalap van rajta.
Ablak alatt dalra fakad, s szakadatlan hajtja,
Ha laza a gatya madzag, csak kalap van rajta."
 "Csoki pudingon csücsül egy csóka,

csoki csíkot húz a csiga csoki nyála.
Csoki csemegéből fóka nyalóka,
csoki csillag csemege is lenne, ha vóna."
Természetesen mondanom kellett még egyet köz kívánatra, gondoltam megnevetettem őket.
- A kotyogó klotyó felé totyog a vén, motyogó lotyó, de késő, mert a rotyogó gatyóból potyog a motyó. Na de mára ennyi. - mosolyogtam a csengő szóra.
Lényegében jól teltek az óráim, és sikerült mindent elintéznem, az igazgató is roppant készséges volt és megértette a helyzetemet. Szóval, irány pakolni és irány haza, Sam-ért, majd a repülőtérre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése