Második Évad 31. rész

.:: Jazz szemszöge ::.

Na tessék itt van Zoe, nagy nagy napja és én elaludtam, oké fogok magamhoz gyorsan valami ruhát és irány.
- Sziasztok! Sziasztok? - mentem el a kanapé mellet még egyszer, ugyanis a két őr angyalom időzött ott.
- Helló. Neked nem kéne...
- De nagyon kéne! Valaki vigyen el! - néztem a fiúkra boci szemekkel. Bleake és Tyler persze egyszerre nevetett fel és indultak el.
- Nah ki visz el? - kérdezte Bleake.
- Nem tudom. Én nem vagyok hivatalos az esküvőre, szóval szerintem én elviszem te meg neki állsz készülődni. Oké? - ajánlotta fel Tyler.
- Fiúk! Haladjunk!!! - néztem a pizsamámra.
- Oké. Vidd! - adta be a derekát Bleake. Tyler-rel elindultunk Louis-ékhoz. Iza nyitott ajtót.
- Szia! Tyler, köszi a fuvart!
- Nincs mit. - mondta és már indult is. Közben be mentem.
- Zoe, fent van, de te pizsamába? - nézet rám fürkésző tekintettel.
- Ne is kérdezd, elaludtam, mert éjjel 2-ig még a szervezőkkel vitatkoztam.
- Oh... - mondta én meg fel siettem Zoe-hoz.
- Te? Így? Miért késtél? Így is pánikolok, ami ritka... - na tessék egy ideges ara.
- Zoe, nyugi. Itt vagyok és megoldunk mindent! - Mondtam és neki álltam a hajának.
- Még is hol voltál?
- Az ágyban. - vágtam rá.
- Melyikkel?
- Egyikkel sem. De nem hinném, hogy ez most a legfontosabb téma.
- Valamelyiket szereted? Már mint Bleake-t vagy Tylert... - na tessék még ez is. Ezt az oldalát mindig is utáltam.
- Lehet, hogy Bleake-be szerelmes vagyok. - kimondtam az igazságot.
- Hogy mi? - állt fel, közben kilökte a kezemből a fésűt.
- Ne akadj ki. De lehet hogy szerelmes vagyok belé. Még én sem tudom. De Tyler csak egy nagyon jó barát.
- Nagyon jó barát? Jazz, el sem hiszem, hogy ez te vagy. Melyikkel feküdtél le?
- Jézusom Zoe! Fejezd be! Tudod mindkettő már megmentette az életem és nem egyszer. Pont Z... - majdnem kimondtam, de elfordultam és lakatott tettem a számra. Nem kell, hogy ezzel felizgassa még jobban magát.
- Pont ki? Z? Milyen Z?
- Pont Zorick-tól. - mondtam ki találomra egy nevet.
- Az ki?
- Ő, egy elmebeteg, aki szerelmes leveleket küldözgetett. - válaszoltam, de ez persze nem volt igaz.
- Értem. Sajnálom, hogy kíváncsiskodom, de te nem mondasz semmit titkolózol.
- Zoe, szeretlek és nem akarom, hogy minden apróságon felhúzd magad. A húgod vagyok és nem a gyereked, de tudom, hogy nagyon aggódsz, ha valami van velem. Ha valamivel nem tudok megbirkózni úgy is szólok. - ezzel sikerült megnyugtatnom és a haját és a sminkjét is megcsináltam. Most már csak fel kell öltöznie a habos-babos ruhájába.
- De azt áruld már el, ha szerelmes vagy Bleake-be, akkor miért szakítottatok?
- Mert féltem, hogy őt is megbántom és annál fontosabb nekem.
- Te tényleg szerelmes vagy belé? De ugye nem úgy, mint Brad-be, hogy hálaként? - hozakodott elő vele.
- Nem úgy. Tudod Zoe. Nem tudom elmondani hogyan. Mert ilyet még nem éreztem. De ameddig együtt voltunk lehetett a legjobb barátom és a szerelmem is egyben és mindig vigyázz rám. Ha megbántom ő kér elnézést. Érted. Én szeretem... én...
- Nagyszerű munkát végeztél. - mondta Iza mikor belépet a szobába - Innen átveszem, mert neked is öltöznöd kellene. 
Jézusom, én még mindig pizsamába vagyok. - Igaz. Zoe, ne félj ott leszek és elkészülök. Te csak menj!
- Ha nem szét rúgom a segged! És mond meg neki, mert már látom én is hogy igen ő az igazid.- mondta a tesóm.
- Na persze... - mosolyodtam el. Majd kimentem és neki álltam egy fésűt keresni és egy sminket összehozni, mert egy ruhát fogtam magamhoz. Tádá kész is vagyok. És csak 20 perc volt.

Ashley benson <3

- Tádám!- mentem vissza Zoe-hoz.
- Szerencséd! De gyere ölelj meg! - invitált magához én a kívánságát teljesítettem.
- Vigyázz magadra Zoe, mert Louis a te őrangyalod. - suttogtam a fülébe.
- Őrangyal? - engedett el.
- Igen. Nekem is van. Kettő is. - mosolyodtam el.
- Kik?
- Az egyiket nem igazán csiped, a másikat még inkább nem.
- Mindent értek.
- Na de gyere, mert nem késhetsz az esküvődről. - mondtam és a kezébe nyomtam a csokrot.

4 megjegyzés:

  1. SZIAA!:DD
    WÁÁ nagyon jó!:DD És remélem MINDEN RENDBEN lesz az esküvőn, de ahogy ismerlek benneteket lesz benne valami csavar!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. WÁÁÁÁÁ!!! IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM!! :3 Imádlak titeket! Nagyon szeretem a sztorit és nagyon tehetségesek vagytok hozzá!!!! Imádlak titekeeeeeeeeeeeeeeeeet!! :333
    Ja, és persze követelem a kövit!! Gyorsan!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, köszönjük, sajnos a rész hozással meg van kötve a kezem, ugyanis magammal kellett megbeszélni.. hosszú (Zozo hibája)
    Köszönjük mi is imádunk titeket és engedjetek meg egy kampányt ;) http://mf-sheiswolf.blogspot.hu/ másik blogom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelek ám és nem tudom ki akart áprilisig várni, de ha rég megírtad volna az új részt már tudnám én is írni.

      Törlés