Második Évad 37. rész

.:: Jazz szemszöge ::.
(+18)

Ahogy ment a vetítés én végig mosolyogtam. Végre valami, amit én csináltam és büszke lehetek rá. Remélem most már Zoe is látja hogy nem is vagyok olyan rossz. Zoe, félre húzott rögtön mikor vége lett és lecsillapodtak a kedélyek.
- Mit akartál mondani? - kérdezte rögtön.
- Hát. -kerestem szavakat , de nem nagyon találtam ugyanis még nem mondhatom el.
- Nah? -kérdezett ismét, egy kis idő múlva.
- Azt akartam mondani, hogy kívánj sok sikert és gratulálok, egész jó színész voltál. Büszke vagyok rád. - rukkoltam elő egy fedő szöveggel.
- Ennyi?
- Igen. - mosolyogtam.
- Nem győztél meg, de nem várok mást már tőled. Te pedig jó rendező vagy. - kacsintott és elment a többiekhez. Én rá jöttem, hogy nem ronthatom el Zoe tökéletes világát az enyémmel, ami elég balhés, de lassan majd csak minden helyre áll. Egy telefon csörgés.
- Szia, mi az? - szóltam bele a telefonba.
- Szia, tudod a Morgen-es ügy, az ifjabbik megszökött és megakar ölni téged, mert te buktattad le őket. - mondta el, ennyit a helyre álló életemről.
- Rendben. Köszönöm, hogy szóltál.
- Tudja, hogy ma van premiered, szóval nagyon vigyázz. - mondta Enrike.
- Rendben. Köszönöm, hogy szóltál. Jó éjt tanár úr. - tettem le a telefont, egy kis ideig még maradtam ünnepelni a többiekkel, utána hívtam Bleaket, hogy mennyünk haza. Egy ismeretlen helyre vitt az új házunkra, ami be volt pakolva, ahol várt Fanta is és mesés volt. Tyler birtokától nem messze.
- Ez csodálatos. - mondtam, amikor leültünk a kanapára.
- Tudom, de nálad nem jobban.
- Bleake, mondanom kell valamit.
- Remélem nem rosszat. - nézet rám aggódó szemekkel.
- De.
- Mi a baj?
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2Srvcq9Yx5PCVB0LGDZEZh_m0_tAf9FRB_-ZSZvSjEunKuEhlNw
- Meg akarnak ölni. Emlékszel a bűnöző Justin Morgen-re a fotósra? - kérdeztem meg a szerelememet.
- Igen, de ha kell én ölöm meg. - sziszegte.
- Nem kell. Jól vagyok. Ne aggódj! - csókoltam meg.
- Nem aggódóm, de kérdeznem kell valamit. - érintette az ujjbegyét az ajkamhoz és mélyen a szemembe nézet.
- Hallgatom. - mondtam.
- Én szeretném megkérdezni, hogy készen állsz-e... - terelte a szót arra, amitől már nagyon rég rettegtem és talán életemben 4-szer csináltam, de már 22 éves vagyok. Vele most jutottam oda, hogy igen akarom és igen vele és igen szeretem.
Végre elfelejthetek minden rosszat. A rossz tetteim, a rossz emlékeim, mindent ami bántott, ami meggyötört és átváltoztatott. Neki hála önmagam lehetek, vele biztonságban vagyok. Válaszként megcsókoltam, remélem ebből mindent ért. Végigdöntött a kanapén majd egyre vadabbul csókolt, én megharaptam az ajkát, ő vissza az enyémet és eközben a melleimnél matatót,  masszírozta őket.
- Mennyünk fel. - lihegtem a csókok közepette.
- Jó húzott fel. - menyasszony pózba vitt fel a szobáig, de az ajkunk egy pillanatra sem vált el egymástól.
Mikor lettet a fenekembe csípet, mire én rápaskoltam az övére. Rögtön berúgta az ajtót én oda nyomtam a falhoz és simogattam a mellkasát. Ő a nyakamat csókolta, amit ki is szívott, a csók közben az ágy felé haladtunk. Végig fektetett rajta, majd megszabadított a felsőmtől. Apró csókokkal halmozta el a hasam és az egész mellkasom. Én lehúztam róla a pólóját és, a körmeimet végig szántottam a mellkasán ez biztosan meglátszik majd.Lehúzta rólam a nadrágot, majd a kezeivel a belső combomat simogatta. A nyelvével a ruha mentes területeket bejárta... Mikor végzett ezzel is ismét az ajkamra tapasztotta a sajátját. Utána kikapcsolta a melltartóm és a ismét a szabad területeken játszadozott az ajkával és a nyelvével. Csókolta, szívta és masszírozta a melleim. Nagyon meglepet, amikor a nadrág hirtelen lekerült rólam. Ő is megszabadult a ruha darabjaitól, majd az éjjeli szekrényből elő vett egy gumit.
- Felkészültél. - jegyeztem meg mosolyogva.
- Jobb félni, mint megijedni. - jött vissza hozzám. Felgörgette a kotont majd vissza mászott hozzám. Megcsókolt és apró csókokkal halmozott el, közben óvatosan belém hatolt, kicsit fájt de türelmesen várt és úgy kezdet gyorsítani bennem, egyszer ő majd én voltam felül. Majd teljes férfiasságával teljesen bennem volt.
- Bleake. - nyögtem, minden érintésénél.
- Édesem. - kezdet egyre vadabbul járni bennem. Pár másodperc múlva a csúcsra jutottam, közben még Bleake hátába mélyesztettem a karmom, ő felszisszent. Lökött még párat rajtam, majd megmaradtunk abban az állapotban, kiszállt belőlem és kidobta a kotont.
- Szeretlek. - jött vissza mellém az ágyba és megcsókolt.
- Én is. - csókoltam meg. Hogy milyen jó volt vele.
- Mit szólsz, ha gyakrabban csináljuk? - húzta ravasz mosolyra a száját.
- Nem rossz ötlet. - húztam magunkra a takarót és szembe fordultam vele, úgy aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!:D
    Hmm, jó kis rész!:D Szegény Jazzy, őt mindig megtalálják a gonoszak!:) Várom a folytatást!
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó lett a rész!! :DDD Egyre jobban sajnálom Jazzy-t. Mindig történik vele valami rossz. Már várom a kövit!! :)))

    VálaszTörlés