Második évad 17.rész

.:: Jazzy szemszöge ::.


Reggel mikor felkeltem gondoltam készítek reggelit Tyler-nek is. Utána felfedezem a birtokát. Persze csak lóháton. A tegnapi nap nagyon érdekes volt, pedig azt hittem már nem lesznek újabb gondok, de tévedtem. Most ki kell deríteni ki az, aki feldúlta a házamat és levelet hagyott.
Gyorsan felöltöztem egy egyszerű fehér ruhába utána csináltam tükör tojást és elmentem a lovakhoz nekem egy Casper nevezetű csődör nyerte meg leginkább a rokonszenvem. Felültem a hátára és elindultam a birtok körül. Szép hely az tény, a kert csodálatos, ahol most egy fekete husky szaladgál, Fanta. Remélem Zoe nem fog kiakadni, ha nem talál otthon ugyanis tudni kell, hogy egy hét múlva a suliba is végzek, aztán még nem tudom mit csinálok, de először is kiderítem, hogy ki volt a betöröm és mit is akar. Csörög a telefonom.
- Hello! - szóltam bele a mobilba.
- Jól figyelj! Tudom hol vagy mit csinálsz és azt is, hogy mi jár a fejedben. Emlékszem az arcodra és hidd el teljesítened kell minden óhajom. Első, ne szólj senkinek. Különben Zoe, Bleake, Sarlote és még Tyler barátod is meghal. Második, ma éjjel éjfélkor találkozunk a parkban. Légy jó! - nyomta ki, de én nem ismerem ezt a hangot és nem tudom ki, de ki kell derítenem, mert akiket szeretek bajba vannak.
- Casper, gyere menjünk vissza! - húztam egy kicsit a gyeplőn, majd a ház felé indultunk, mert most egy rét szerű helyen lovagoltam. Mikor vissza értem az istállóból, ahova vissza vittem a patás barátomat Fanta tett pár öröm kört a hatalmas birtokon. Tyler pedig egy pohár hűsítővel várt.
- Jó reggelt angyalka!
- Jó reggelt rossz fiú!
- Köszönöm a reggelit, de mi a baj? - hát tessék, ennyit arról, hogy titokba marad.
- Felhívott, az aki a házamban járt, de nem tudom ki.
- Mit mondott? - érdeklődött és átadta az innivalót.
- Megfenyegetett, de ne avatkozz bele, mert téged is megölhet. - mondtam - Köszönöm. - ittam bele a pohárba.
- De szeretnék segíteni.
- Tudom, de ebben te sem tudsz. És nem szeretném, ha téged is bajba kevernélek. Várj Bleake hív! - mondtam és felvettem a trillázó telefonom.
- Igen? - szóltam bele.
- Szia, te hol vagy? Most jöttem haza, de te sehol nem vagy és...
- Tudom. Tyler birtokán, kint a külvárosban. Te menj el anyukádhoz és többet ne menj abba a házba, mert eladom. Ne kérdezz semmit, majd beszélünk! Köszönöm és sajnálom. Szia! - tettem le a telefont.
- Ez mi volt? Eladod?
- Nem. Csak nem akarom, hogy bántsák. Ezt a mobilt többet nem nagyon használhatom, mert előbb utóbb le akarja majd nyomozni és lehet, hogy őket is figyeli.  - válaszoltam.
- Még is mit akarsz tenni?
- Nem tudom. Még nem tudom, de a rendőröknek nem szólok és te sem és senkinek.
- Jó. - egyezett bele.  - De valamit kellene csinálni.
- Fogok is, de azt te sem fogod tudni.
- Miért?
- Nem világos, hogy megölnének?
- Tudod angyalka még az ördögök is megmentik a jókat. - ezen elmosolyodtam.
- Jó, de ez az ördög, ne akarjon megmenteni egy sötét angyalt. - mondtam és be mentem a házba, ahol Zoe hívott.
- Igen? - vettem fel, örülök, hogy hív.
- Szia, húgi. Bocsi, hogy felzaklattalak. Voltam a házadnál, de Bleake, mondta, hogy nem vagy itt és ő sem nagyon tudja, hogy most merre vagy. Mibe keveredtél? - tessék már megint anyáskodik.
- Zoe, ha azt akarod, hogy ne tegyem le, most fejezd be, elmentem egy hotelbe és most ott vagyok, de nem szeretnék látogatókat fogadni, mert el kell kezdenem tanulni. Remélem te is megérted. Nincs semmi baj, de a házat eladom ezért Bleake is költözik. Az összeget megfelezem vele. Egyébként miért hívtál?
- Zayn beszélni akar veled, meg én is. Ma este eljönnél hozzám?
- Igen. Vacsorára ott leszek, de Zayn-nel nem akarok beszélni, ezt te is tudod jól. Most megyek, mert ma még lesz órám. Szia. - tettem le a telefont Tyler most is nézet, de már jött, hogy miért ezt mondtam. - Most tényleg mennem kell az iskolába. - fordultam felé, ameddig ő a hotelben elterült.
- Jó. Beviszlek.
- Köszönöm. - mentem fel.

~Este 7 óra. Zoe házánál az ajtóban~

Most itt kell szenvednem Zayn-nel és a ruhát sem szeretem, ami rajtam van viszont ma találkoztam Alen-nel. amolyan baráti beszélgetés volt, amit ő randinak nevezet egészen addig, amikor kijelentettem, hogy ha még egyszer azt mondja, hogy ez randi itt hagyom.  Zoe-hoz abban a ruhában, mentem amibe tanítottam ma. Elegáns és bár hol meglehet jelenni benne. Fogtam hozzá még egy tört fehér kardigánt, mert este hűvösebb lesz és kész. Kiraktam még délután a házra az eladó táblát és összepakoltam mindenemet. Letakartam minden bútort és ami olyan be vittem a kereskedésekbe. Hát kerestem némi pénz. Bleake anyukájánál megálltam és az összeg 2/3-át oda adtam neki és elnézést kértem, utána Zoe-hoz mentem és most csengetni fogok. 
- Szia! - nyitott ajtót Louis.
- Helló! - mondtam, majd Louis vezetésével be mentem a nappaliba, ahol Zoe és Zayn és Liam és Niall és Harry és persze Iza ült még - Sziasztok! - köszöntem mindenkinek. Zoe fel állt és megölelt.
- Örülök, hogy eljöttél, de miért nyomtál ki olyan hamar. - mondta, amikor már mindenki üdvözölt.
- Mert indulnom kellet késésben voltam.
- Tényleg orvos leszel? - kérdezte Harry.
- Igen, az a legújabb tervem. - válaszoltam a göndörnek.
- Miért nem Szakács? - érdeklődött Niall. Ezen persze mindannyian nevettünk. Zayn rám sem nézet, nem baj jobb is így.
- És milyen orvos leszel? - kérdezte meg Liam.
- Hát éppen ezt nem tudom. Talán gyerek vagy házi orvos.
- Értem. 
- Gyertek az asztalhoz! - mondta Iza, aki Zoe-val a terítésen küszködött, nem is tudom, mikor mentek el itt hagytak ennyi fiúval.
- Megyünk! - mondtuk valamennyien egyszerre. Nyugodtan beszélgettünk, amikor hirtelen megszólalt a telefonom. 
- Elnézést! - tettem le a villát és megtöröltem a szám, majd felálltam az asztaltól és kimentem az előtérbe, tudtam, hogy most Zoe biztosan néz. - Igen? - szóltam bele a készülékbe.
- Hello Jazmine, szép a nő véred háza, de ajánlom, hogy ne szóld el magad, mert baj lesz és ne felejtsd el, hogy ma este randink van a parkban. - ismét letette. Mély levegőt vettem és mosolyt csaltam az arcomra, majd leültem az asztalhoz és teljes nyomottsággal ennyit mondtam:
- Bocsánat, csak az igazgató hívott, a szerződéssel kapcsolatban. - füllentettem. Szemmel láthatólag mindenki elhitte, mert folytatták az evést, ameddig Harry meg nem szólalt.
- És van barátod? - kérdezte, a falat a torkomon akadt és lekellet mosnom vízzel, hogy nehogy megfulladjak.
- Igen Harry van. - hazudtam megint. Nem vesztegette a témát, ahhoz képest, hogy Zayn akart velem beszélni, nem erőltette meg magát pontosan egész este hozzám sem szólt. Én mentem el először. Kiderült, hogy nekem kell szerveznem majd az esküvőt. Hát jó, de most egy titokzatos randim van.

3 megjegyzés:

  1. Szia!:DD
    Uhh miért itt? Nagyon jó és várom a folytatást!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) a folytatás érdekes lesz, annyit elárulhatók és örülök, hogy tetszik. Ölel: Jazz :D

      Törlés
    2. Szia még egyszer!xd
      Meglepii!:)) http://pancellany.blogspot.hu/p/dijak.html

      Törlés