Második Évad 16. rész

.:: Zoe szemszöge ::.

Mire a parkban értünk, már mindenki ott volt. Csak a hulla nem.
- Hol van a hulla? - néztem körbe.
- Ez a baj? - mondta a halott kém.
- Megunta a hullalétett és elment. - mondta az orvos.
Fiukkal egyszerre nevettünk fel. Rengeteg hülye poént hallottunk, de idáig ez volt a lefárasztóbb, de egyben a legszórakoztatóbb is. 
- Na jó hol van az áldozat. - kérdeztem a könnyeim törölve.
- Mondom hogy elment.
- Persze ki mondja ezt? - vette komolyra a figurát Liam.
- A gyilkos.
- Én nem értek semmit. Nem hullánk van hanem gyilkosunk? - esett kétségbe Harry.
- Nyugi nekem is zavaros. - mondta Louis.
- Még én sem értem. - fogtam a fejem.
- Liam te tudod, hogy milyen kandi kamerás műsorba kerültünk? - kérdezte kétségbe esetten Niall.
- Nem tudom, de még poénnak is rossz. - masszírozta az orr nyergét.
- A gyilkos ott ük a padon és csak azt motyogja, hogy elment megöltem, elment, megöltem, él megöltöm gyilkos vagyok. Meg hasonló értelmetlen mondatokat. Van egy szemtanunk aki látta hogy négy lövés mér az áldozat mellkasára aki össze esik, majd úgy kb 20 perc múlva fel áll leporolja magát és elsétál. Addigra vissza jött a gyilkos, kiásta a sírt. Oda akarta betenni, de nem találta.
- Hol a kandi kamera? - néztem körbe.
- Én nem tudok róla. - mondta az orvos.
- Szóval akkor most mit csináljunk? - néztem körbe éretlenül.
- Hallgassuk ki a járó hulla hozzátartozóit és tudjuk meg, hogy vérfarkas vagy vámpír. - mondta Niall.
- Van rá ésszerű válasz is. - mondtam.
- Na mi? Hallgatlak.
- Golyóálló mellény.
- Szerintetek? - nézett körbe Niall.
- Zombi. - mondta Harry.
- Ufó volt. - nyögte be Louis.
- Elvitték a hullát. - mondott még egy lehetőséget Liam.
- Szerintem meg csak elvétette a találatot, nem kapott halálos sebet és haza ment, vagy kórházba. - mondta a doki.
- Fogadjunk. - törtem meg a beállt csendet
- Én benne vagyok. - mondta Liz.
- Fiúk féltek, hogy vesztetek? - tettem csípőre a kezem.
- Én benne vagyok. - mondta Louis.
- Max bukunk. - mondta Niall - Bár úgy is nekem van igazam.
- Ha te is akkor én is. - mondta Harry.
- Nem maradok le én sem. - mondta Liam.
- Mi legyen a tét? - kérdezte Louis.
- Fejenként egy 100-as. - mondta Liz.
- Benne vagyok. - mondtunk egyszerre.
- Akkor hát jó nyomozást. - mondta Liam.
Ahányan annyi felé mentünk.  Izgalmas úgy elé nézünk. Körülnéztem a tetthelyen. Miközben ott ólálkodtam Louis és Liz is oda ért.
- Hol a gyilkos? - kérdezte.
- Ott. - mutatott Liz az egyik irányba.
- Szemtanú? - kérdezte Louis.
- Amarra. - mutatott az ellenkező irányba.
Oda mentem a gyilkosunkhoz.
- Magát öltem meg. - mutatott rám. - Visszajött, hogy bosszút álljon?
- Igen, szóval jobb hogy ha elmondja miért akart megölni akkor nem fogom kisérteni.
- Megöltem, mert utálom magát. Elvette tőlem a szeretett barátnőmet. Maga miatt lettem egy senki.
- Mit csináltam a barátnőlével.
- Megölte.
- Ki a maga volt barátnője?
- Goot Susan.
- Egy perc. - hagytam ott és indultam meg keresni Liam-at.
Éppen az egyik rendőrrel beszélgetett.
- Liam baj van. - mondtam.
- Mi?
- A gyilkos azt mondta, hogy engem ölt meg. Azért mert elvettem az asszonyát várjál a legjobb most jön az neve Goot Susan.
Liam elővette a telefonját és valakivel nagyon el volt.
- Emma nem szabadult ki.
- Jó akkor ezek szerint engem akart megölni, de mást talált el.
- Vigyük be és szedjük ki belőle.
Hirtelen kiabálásra lettünk figyelmesek. Oda fordultunk. Niall és Harry is oda jött hozzánk.
- Kik azok? - kérdezte Niall.
- Az egyik Louis. Az amelyik éppen be húz a másiknak.
- Basszus aki meg a kapta jobb horgot az Zayn. - mondta Harry.
- Oda ne menj. - mondtam mire Niall és Liam értetlenül nézett.
- Persze a végén még agyon üti. - mondta Harry, majd oda ment.
- Szóval Zayn miért is érdemel egy jobb horgot? - kérdezte Niall, miközben mi is megindulta a bunyó helyszínére.
- Mondtam el szóval, hogy csak egyet érdemel? - kérdeztem.
- Szóval mit csinált?
- Majd ő elmondja. - zártam le részemről a beszélgetést.
Oda értünk ahol Harry próbálta őket szétszedni több kevesebb sikerrel. Niall és Liam és mentek neki segíteni. Mikor nagy nehezen szét tudták őket szedni láttam, hogy Zayn arcán egy szép nagy seb van. Tudom, hogy gonoszul hangzik, de megérdemelte.
- Jól vagy? - kérdeztem Louis-tól.
- Mondhatni. - vett mély levegőt.
- Szóval mi van amiért ti egymás torkának ugrottatok? - kérdezte Liam.
- Az egész azért mert csak megcsókoltam Zoe-t. - mondta.
Idáig én fogtam le Louis, most ő fogta a kezem nehogy a torkának ugorjak.
- Sajnálok. - mondta nekem meg kezdett felmenni a pumpa a fejembe.
- Ennyivel nem oldódik meg semmi. - mondta neki Louis.
Harry megfogta a karom. Niall meg Louis fogta.
- Menjetek haza. Nyugodjatok meg. Ha tisztán láttok akkor majd gyertek vissza. - mondta Liam.
- Nem. Teljesen tisztán látom a barátom aki elárult. - ráztam le magamról Harry kezét.
- Sajnálom, hogy így látod. - hajtotta le a fejét Zayn.
- Én is. - fordultam meg.
- Mi kihallgatjuk őket. Nyugodjatok le. - mondta Liam.
- Pá. - intettem nekik.
Louis mellém jött és lehajtott fejjel ballagott mellettem. Beszálltam az anyós ülésre, Louis beült és indította a kocsit.
Ahogy haza értünk a konyhába Iza fogadott minket.
- Sziasztok? - köszönt vidáman.
Morogtam neki, majd bevágtam az ajtón.
- Oké. - fordult vissza a konyha felé.
Becsörtettem a szobámba, Louis is utánam jött. Leültem az ágyra és próbáltam a légzésem normalizálni. Louis is leült mellém. Közelebbről megnéztem, hogy van-e rajta sérülés. Csak a keze volt feldagadva. Tettem rá borogatást. Louis végig csöndben figyelte minden mozdulatomat. Amikor végeztem adott a homlokomra egy puszit.
- Nézzünk valami béna szappan operát, remélem az eltereli a gondolataimat.
- Benne vagyok. - keltem fel és átmentem Iza-hoz.
DVD gyűjteménye van. Kértem tőle egy bénát, majd vissza mentem. Betettem a filmet, majd oda feküdtem Louis-hoz. Szemöldök ráncolva figyeltük a hülyébbnél hülyébb poénokat.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    O ooo!!! Jaj jaj! Huh milyen kavarodasok vannak itt kerem szepen!xD Hat teljes izgatotsaggal varom mar a folytatast, hogy megtudjam minel hamarabb ezeknek a problemaknak a magyarazatat!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. meglepi nálunk: http://aplacewheredreamscametrue.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés