Második Évad 39.rész

.:: Jazz szemszöge::.

Az éjszaka felejthetetlen volt, izgalmasan töltöttük és szerintem Bleake mellkasán és hátán is sebek illetve köröm nyomatok vannak.
- Jó reggelt.ó angyalom! - fordult velem szembe és egy édes csókkal köszöntött.
- Neked is őrangyalom! - én is köszöntöttem.
- Mi a mai terv?- érdeklődött.
- Nem tudom. Gondoltam benézek veled a rendelőbe, meg nyomoznék Justin Morgen ügybe.
- Jó, de a nyomozást ne egyedül csináld.- ajánlotta.
- Nem lesz semmi bajom. - dacoskodtam és átfordultam a másik oldalamra.
- Jazz....Kérlek! - csólolta meg a nyakam... mázlija hogy szeretem.
- Jó legyen.... egyeztem bele. - Felöltözöm... Indultam meg.
- Rendben én elmegyek le tusolok, mert kiengeted az összes meleg vizet.. - mondta egy kicsit szemrehányóan.
- Én is szeretlek! - szóltam a szekrényemből...
Megreggeliztünk utána elmentünk a Rendelőbe ott csomó kutyust és cicát simogattam. Segítettem a szerelememnek amibe tudtam.
Délután megkezdtük a nyomozást....hát bár ne tettük volna........ kiugrott a kocsi elé J.Morgen és elgázoltuk, nem vettük időbe észre.
- Baszus!!!- orditott fel Bleake.
- Nyugi... - probáltam megnyugtatni..
- Jazz...most ütöttem el egy embert.
- Aki bűnöző és megakart ölni és a kocsi elé ugrott... - mondtam minden mellettünk szoló érvet.
- Jó ez igaz.... Várj meg itt megnézem! - szállt ki a kocsiból, majd lehajolt hozzá.
- Nah? -kérdeztem ki.
- Él. Csak a feje és a karja sérült, de lélegzik, hozd a csomagtartóból az orvosi táskám. Eltudom látni. - mondta és én már végre is hajtottam a feladatot.
- Ellátom, aztán bevisszük a korházba és felhívjuk a rendőrséget. Rendben? - kérdezte meg.
- Rendben. - ennyit mondtam, amikor elláttuk tényleg bevittük, elmondtunk mindent, hogy mi történt szóltunk a rendőröknek... akik ki is halgadtak.
- Jó akkor Miss.... magát akarta megölni? Ezt honnan tudja? Vagy mi honnan tuduk, hogy maga nem hazudik. - erősködött a zsaru.
- Nem nem hazudum. Van egy nyomozó barátom, akinek segítettem lebuktatni egy ügyben Justin Morgen-t kettőt is.... biztosan megtalálják az aktályát és most akart bosszút állni.
- Tételezük fel, hogy hiszek magának....
- Tételezzük. - egyeztem bele.
- Menjenek haza. -engedet el minket.  Mikor kiléptem a kihallgatóból a szerelmem karjába rohantam.
- Jól vagy? - kérdezte meg, miután megcsókolt.
- Igen. Haza mehetünk.
- Tudom. - mosolyodot el. Elindultunk a kocsihoz. Haza mentünk együtt megfürüdtünk majd Fantát kicsuktuk a hálóból és bebújtunk az ágyba.

3 megjegyzés:

  1. Jó lett! :) Csak az én személyes problémám pl. az, hogy rövidre sikeredett. De mindegy. Várom a köviiiit!! :3

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Szerintem is kicsit rövid lett, de várom már a következő részt!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, igen valóban rövid, de majd lesz hosszabb is ;)

    VálaszTörlés